blabla - gestippeld

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12

blabla - gestippeld




par abyssin3 » 07/02/06, 17:25

[haakje]
Jean63, kun je................ je ........... .zou ......... stoppen met ........ ...... van ... doen .............. .van ... ................stippen... ..........voor...........alles....en ..........voor........... niets.......zoals ........dat........ ...PLS? of in ieder geval minder zware vingers hebben.....:schok:
[/haakje]
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 07/02/06, 18:17

abyssin3 :pijl:

voor de stippellijn kun je het een TIC noemen, er zijn er die TOCS hebben, elk heeft zijn eigen TRUC, en met mijn excuses, ik zal proberen er geen meer te plaatsen : Cheesy:
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 07/02/06, 18:18

abyssin3 :pijl:

hey, ik herlees mijn post, ik zie net dat ik niet de enige ben die puntjes zet..... :!:
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 07/02/06, 19:46

Het is mogelijk ...... :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 07/02/06, 22:16

dat was ZWAAR?

OK, ik moet de pagina's van het artikel scannen, maar mijn scanner is momenteel kapot.
*

wat zwaarder is, is om problemen met mijn stippellijnscanner op te lossen
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 07/02/06, 22:21

abyssin3 :pijl:

pas op voor de puntjes!

Pro/anti-vaccinatie discussies leiden niet tot veel... Het makkelijkste is volgens mij om er nog een keer over te praten als je polio of tetanus hebt opgelopen. Dan weet je hoe groot het gevaar is

Nou eigenlijk, als je tetanus krijgt, ben je er niet meer om erover te praten, maar hey...


Ik telde 6 toen, je moet op je typen letten, zo'n rigoureuze man let op zijn typen ... kom op, ik heb er maar 3 gezet en in het Frans geen rotte sms-taal, ik ben een oude MOAH
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 08/02/06, 09:50

"nvtmenent" met een enkele "m"!

Een beetje strengheid als de duivel!!!

: Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 08/02/06, 09:54

Ik voel de vijandigheid toenemen DUS STOP met rotten forum graag met zulke trivialiteiten!
Moe van de politie!
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 08/02/06, 10:04

dat moet je zien met abyssin3.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 08/02/06, 10:24

Econology schreef:Ik voel de vijandigheid toenemen DUS STOP met rotten forum graag met zulke trivialiteiten!
Moe van de politie!
Uh van mijn kant, het was maar een grapje, meneer... : Oops:

Au! Niet de vingers, meneer! : Cry:

(Ik beloof dat ik meer zal doen... maar soms moet je de sfeer opvrolijken, toch?)
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 216-gasten