Voorwerpen te verzinnen!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Voorwerpen te verzinnen!




par Grelinette » 14/10/16, 16:36

Hallo,

Ik open dit onderwerp dat een beetje lijkt op dat van "nieuwsgierig en ongewone voorwerpen", dit laatste onderwerp doet ons ongelooflijke objecten ontdekken ... (zelfs als er vervalsingen in het onderwerp terechtkomen ... is het niet Oli? : Cheesy: )

Kortom, ik weet zeker dat een ieder van ons op een dag al heeft gezegd: "hey, het zou leuk zijn om een ​​object uit te vinden om dat te doen! ..."

Het is niet een kwestie van alles en nog wat voorstellen, van de banaanbuigmachine tot de eeuwige machine met eeuwigdurende beweging, maar om het idee van een interessant object te suggereren dat zijn nut kan hebben ... en wie weet, misschien investeert een investeerder met een slecht idee, die per ongeluk een econologie uitvoert, bij de gelegenheid en neemt hij contact op met de ingenieuze uitvinder die op de proppen komt om hem financiering te bieden ...

(Persoonlijk heb ik kaarten vol goede ideeën ... neem zonodig contact met mij op via MP)
geld-10.gif
money-10.gif (50.46 Kio) Toegang tot 12860-tijden



Hier zijn sommigen van hen, met hun ontstaan, gewoon om te kietelen en de verbeelding van vruchtbare econologen te beginnen!

1) Autoverkeer is overal in Frankrijk met veel snelwegen wijdverbreid. Afhankelijk van de dienstregeling, 's morgens en' s avonds in het algemeen, gaan de snelheden van de auto's plotseling van 90 km / h naar 30 km / u, of zelfs minder, in enkele tientallen meters. Plots slaat de bestuurder geduwd door een sterke adrenalinekick met geweld op de waarschuwingsknop van zijn auto om de auto van achteren te waarschuwen dat er een plotselinge vertraging is ...
Een eenvoudige kleine elektronische doos die constant de snelheid test, zou verantwoordelijk kunnen zijn voor het automatisch ontsteken van de waarschuwing van de auto wanneer er een noodstop is.

2) Als een eeuwige klusjesman voor het eeuwige, ben ik uitgerust met de meeste hulpmiddelen voor het grote publiek. In dit geval boormachine, schroevendraaier, enz. Om tijd te sparen, gebruik ik mijn boor vaak om te schroeven / los te schroeven, maar regelmatig, gezien de kracht van de boormachine die geen aanpassing van de schroefintensiteit heeft, breek ik of gebruik ik de koppen van de schroeven .
Een klein beetje om aan de boor te bevestigen met de instelling van de kracht van het schroeven / losdraaien, zou mijn boor in een schroevendraaier veranderen en beschadiging van de schroeven voorkomen.

3) Ik had erover gesproken in een ander onderwerp over de bleekwindturbine en het idee draaft me sinds: windturbines bedekt met fotovoltaïsche zonnepanelen. Zeker, in het geval van wind die de beweging van bleek veroorzaakt, zal het niet noodzakelijkerwijs beter georiënteerd zijn op PV, hoewel als er wind is in het algemeen er zon is, maar in geval van rustige of afwezige wind, de bleke kunnen zich automatisch in de zon oriënteren in plaats van statisch te blijven en niets produceren.

4) Een gootsteen met een troebelheid meter die een secundaire klep opent om schoon water te krijgen ... degene die het afval (meer dan 20% in sommige studies) wanneer u de kraan en de verwachte warm water om handen te wassen, of zoet water om te drinken.

etc. ..

Ik had ook een idee en zag het een paar jaar later op de markt komen!
Toen ik jong was, was ik bijvoorbeeld een animator voor het begeleiden van vakantiecentra in de winter en sliepen we met wat we hadden: grote plastic zakken, kartonnen dozen, enz. Op een dag kocht ik aan het eind van de zomer een voorraad luchtmatrassen in afwachting van de winter: de luchtmatras blijkt een slee verschrikkelijk te zijn, met veel plaatsen, snel en ideaal voor colos ... gemakkelijk te maken opruimen en dragen, maar het breekt snel. Ik dacht dat een opblaasbare slee gemaakt van massief materiaal ideaal zou zijn, en ik zag dat opblaasbare sleeën nu al bestonden! (Als ik het destijds had geweten, zou ik het patent hebben ingediend! : Cheesy: )

En jij, wat zijn jouw ideeën over te verzinnen objecten? ...
2 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

Re: Items worden uitgevonden!




par Oli 80 » 15/10/16, 14:43

Hallo, op een dag zag ik mijn moeder de caneloni vullen met gehakt, ik zag dat het genoeg was
vervelend om het gehakt in de canelonis te duwen, toen kwam er een idee bij mij, ik zie veel mensen die roken en kopen
sigarettenpijpen en tabak met een machine om ze te vullen, zie de video
https://www.youtube.com/watch?v=6Ik76GYrzq0

dus mijn idee is om het principe van deze machine groter te gebruiken om te vullen met hasjiesj caneloni
Ik zocht niet naar het net als zoiets bestond

hartelijk
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: Items worden uitgevonden!




par Gaston » 17/10/16, 12:25

Grelinette schreef:1) Autoverkeer is overal in Frankrijk met veel snelwegen wijdverbreid. Afhankelijk van de dienstregeling, 's morgens en' s avonds in het algemeen, gaan de snelheden van de auto's plotseling van 90 km / h naar 30 km / u, of zelfs minder, in enkele tientallen meters. Plots slaat de bestuurder geduwd door een sterke adrenalinekick met geweld op de waarschuwingsknop van zijn auto om de auto van achteren te waarschuwen dat er een plotselinge vertraging is ...
Een eenvoudige kleine elektronische doos die constant de snelheid test, zou verantwoordelijk kunnen zijn voor het automatisch ontsteken van de waarschuwing van de auto wanneer er een noodstop is.
Het bestaat al.
Het heet "Automatische ontsteking van alarmknipperlichten".
Veel modellen zijn uitgerust met standaard, tegen een zeer krachtige remming om het te activeren.


Grelinette schreef:2) Als een eeuwige klusjesman voor het eeuwige, ben ik uitgerust met de meeste hulpmiddelen voor het grote publiek. In dit geval boormachine, schroevendraaier, enz. Om tijd te sparen, gebruik ik mijn boor vaak om te schroeven / los te schroeven, maar regelmatig, gezien de kracht van de boormachine die geen aanpassing van de schroefintensiteit heeft, breek ik of gebruik ik de koppen van de schroeven .
Een klein beetje om aan de boor te bevestigen met de instelling van de kracht van het schroeven / losdraaien, zou mijn boor in een schroevendraaier veranderen en beschadiging van de schroeven voorkomen.
Het idee is interessant, maar ik vind het moeilijk in te zien hoe een mechanisch systeem de "overtollige" energie die door de boor wordt geleverd, kan afvoeren.
Een kleine elektronische doos op de draad lijkt eenvoudiger : Mrgreen:
0 x
chevesne51
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 70
Inschrijving: 26/10/05, 19:19
x 1

Re: Items worden uitgevonden!




par chevesne51 » 17/10/16, 13:21

Gaston schreef:Het idee is interessant, maar ik vind het moeilijk in te zien hoe een mechanisch systeem de "overtollige" energie die door de boor wordt geleverd, kan afvoeren.
Een kleine elektronische doos op de draad lijkt eenvoudiger : Mrgreen:


mechanische:
http://www.reussir-ses-travaux.com/vissez-facilement-vos-plaques-de-platres
Maar het gebruikt nog steeds de schroef en de afdruk.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12307
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2968

Re: Items worden uitgevonden!




par Ahmed » 17/10/16, 13:26

Gaston, Je schrijft:
Het idee is interessant, maar ik vind het moeilijk in te zien hoe een mechanisch systeem de "overtollige" energie die door de boor wordt geleverd, kan afvoeren.

Dit is echter wat wordt waargenomen op de "tapmatic" of soortgelijke apparaten die worden gebruikt voor het tappen: gefixeerd in een kolomboormachine, is de progressie beperkt in koppel (instelbaar) en keert de rotatie om, hetzij handmatig (door de kaapstander omhoog te brengen) , of automatisch ...

wat Grelinette namen "uitvindingen" zijn strikt genomen niet, aangezien het in de meeste gevallen verbeteringen of varianten zijn van een bestaand apparaat. Veel van wat wordt genoemd, bestaat waarschijnlijk niet vanwege de kosten die de marketing ervan twijfelachtig zouden maken: laten we niet vergeten dat wat bepalend is, niet het nut is, maar het vermogen om winst te maken.

@ Grelinette: niet verspreiden! Ik kan niet wachten om je voortstuwingsfietstrailer te zien vorderen! 8)
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: Items worden uitgevonden!




par Gaston » 17/10/16, 13:27

chevesne51 schreef:mechanische:
http://www.reussir-ses-travaux.com/vissez-facilement-vos-plaques-de-platres
Maar het gebruikt nog steeds de schroef en de afdruk.
Ja, het is een goede prestatie, zeer geschikt voor het geval van gipsplaat waar het niet nodig is om het koppel te beperken, maar om uit te schakelen wanneer de schroef voldoende ingedrukt is.
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

Re: Items worden uitgevonden!




par Oli 80 » 17/10/16, 14:26

Hallo, er is de kickstarter-site die mensen aanbiedt om hun "uitvindingen" te publiceren en
er is hier een Franse site http://www.lafabriqueainnovations.com/
helpt je om je ideeën te ontwikkelen, ik weet niet of deze site al partnerships heeft forums
omdat het interessant zou kunnen zijn met econologie, hier is een krantenartikel over deze site
http://www.latribune.fr/loisirs/la-trib ... 60728.html

hartelijk
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: Items worden uitgevonden!




par Grelinette » 17/10/16, 18:17

Gaston schreef:
Grelinette schreef:1) ... Een eenvoudige kleine elektronische doos die constant de snelheid test, zou verantwoordelijk kunnen zijn voor het automatisch ontsteken van de waarschuwing van de auto wanneer er een noodstop is.
Het bestaat al.
Het heet "Automatische ontsteking van alarmknipperlichten".
Veel modellen zijn uitgerust met standaard, tegen een zeer krachtige remming om het te activeren.

Ik heb nog geen auto gezien die is uitgerust met dit systeem, maar het zou waarschijnlijk een standaard moeten worden omdat het gemakkelijk te ontwerpen en te installeren is op recente modellen waarbij alle informatie is gedigitaliseerd. A priori volstaat het om de snelheidsdaling over een korte periode, bijvoorbeeld 1 seconde, te testen. Als het snelheidsverschil (DV) over 1 sec. Bijvoorbeeld> 10 km is, worden de waarschuwingen geactiveerd; met de enige variabele DV is het eenvoudig om de gevoeligheid van de waarschuwingstrigger aan te passen.

Gaston schreef:
Grelinette schreef:2) ...Een klein beetje om aan de boor te bevestigen met de instelling van de kracht van het schroeven / losdraaien, zou mijn boor in een schroevendraaier veranderen en beschadiging van de schroeven voorkomen.
Het idee is interessant, maar ik vind het moeilijk in te zien hoe een mechanisch systeem de "overtollige" energie die door de boor wordt geleverd, kan afvoeren.
Een kleine elektronische doos op de draad lijkt eenvoudiger : Mrgreen:

Waarom dan de energie verdrijven? Het idee is simpelweg om de aanhaalintensiteit aan te passen vanaf welke de schroevendraaierbit niet meer aanspant en "springt" zoals een momentsleutel of schroevendraaier doet (mechanisch). Boren hebben over het algemeen een trigger waarmee de rotatiesnelheid kan worden gemeten, maar niet het aanhaalmoment.
Bovendien is het misschien mogelijk om met een HS-schroevendraaier het doorndeel met het systeem voor het instellen van het aandraaimoment te herstellen en het op de boorkop van de boor te bevestigen? ...
Chuck-visseuse.jpg
Chuck-screwdriver.jpg (23.18 Kio) Toegang tot 12791-tijden
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

Re: Items worden uitgevonden!




par Oli 80 » 17/10/16, 18:46

0 x
phil53
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1376
Inschrijving: 25/04/08, 10:26
x 202

Re: Items worden uitgevonden!




par phil53 » 17/10/16, 19:45

Oli 80 schreef:Hallo, er is de kickstarter-site die mensen aanbiedt om hun "uitvindingen" te publiceren en
er is hier een Franse site http://www.lafabriqueainnovations.com/

Ik stelde 2 voor van mijn ideeën, nam deel aan 2-onderwerpen van het 1er-niveau en 2-anderen van de tweede evenals 1 gekozen, gekozen door de fabriek.
Beoordeling, zeer teleurstellend, niet gemakkelijk om effectieve informatie van de bazen van de site te hebben.
De bescherming die ze claimen in te voeren is waarschijnlijk niet geldig, het maakt niet uit, omdat het geen echte uitvindingen zijn met een potentieel voor de sleutel.
Een van mijn ideeën was om ze een kopspoeling te laten maken om de wegwerpbekers te vervangen. Het bedrijf waar ik werk zou de testklant zijn geweest (500people). Resultaat, niet eens een bericht van terugkeer van interesse.
Dat gezegd hebbende, ze beantwoorden de directe vragen. Alles is niet slecht, maar ik geloof niet in de effectiviteit van deze site.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 270 gasten