Advertenties op econo wat vindt u ervan?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Advertenties op econo wat vindt u ervan?




par Christophe » 04/02/06, 16:55

Alles staat in de titel. Uiteraard zou dit subgedeelte van de site volledig gratis toegankelijk zijn (advertentie en consultatie).

Denk je dat dit zinvol is? En zou jij er gebruik van maken? Zo ja, wat bekendmaken?

Geef me alstublieft de meest uiteenlopende meningen om te zien of we beginnen met het ontwerpen van dit onderdeel (dat in feite op de directory lijkt) of niet.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 04/02/06, 18:22

Dat is nog veel meer om te beheren! :?
En waarom...?
Zal dit de zaken vooruit helpen?
Of kleine aankondigingen van eenvoudige oplossingen vanuit energieoogpunt, of organiseren op de manier van SEL, maar voor mij is het noodzakelijk dat afgezien van deze toegang tot informatie en uitwisseling, de econologie iets wint!! : Idee:
>Als iedereen baat heeft bij een systeem, is het normaal dat degenen die hen deze vrijheid gunnen, worden ondersteund, beloond en/of aangemoedigd op alle mogelijke niveaus (ook economisch, laten we niet vergeten! :x )
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 05/02/06, 00:31

Ok!
Hier is dan mijn eerste aankondiging:

"Ik ben op zoek naar een vrouw met een voertuig uitgerust met een Pantone. Stuur de Pantone-foto" : Cheesy:
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 05/02/06, 20:35

Lau, je zou moeten zetten:

Op zoek naar een vrouw uitgerust met panti
Met voertuig uitgerust met Pantone
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 06/02/06, 09:54

Ik moet in de verkeerde sectie zijn beland, ik dacht niet dat ik een van de grappen was! Het gaat al langzaam dus...!
Alsjeblieft heren, en zelfs als je dat niet doet! een kleine moeite! : Lol:
Kunt u dus deelnemen aan de discussie waarvan het onderwerp is: ik herinner u eraan: kleine mededeling over de economie.
Bedankt dat je de draad volgt, het kan in verschillende richtingen gebeuren, het is waar, maar hey, er zijn niet genoeg van ons die meedoen om alle kanten op te gaan. : Cheesy:
DUS???...
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 06/02/06, 10:47

Ik denk niet dat rubrieksadvertenties veel nut hebben... Zelfs voor helpende uitwisselingen, vanwege de geografische spreiding (in feite is er al een sectie over geografische groeperingen op de forum).

Alle advertenties die u riskeert te zien zijn advertenties van charlatans die neutronenenergie verkopen in een pot retro-inverted spread, of jongens die te lui zijn om naar informatie te zoeken en die rechtstreeks vragen: "op zoek naar info/pantone-montageplan over Trabant 4x4 Coupé Sport ".

Persoonlijk betwijfel ik dus of aankondigingen veel voor de economie zullen betekenen...

Voilou.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 06/02/06, 13:05

Ik neem kennis van uw verschillende opmerkingen (vooral die van Rulian)...dus we begraven het idee, toch?

Als compensatie voor de geleverde dienst dacht ik aan zelffinanciering via Google-advertenties, net als de rest van de site....
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 12/07/06, 14:26

Nou, ondanks de negatieve mening van Rulian, zal ik toch proberen een gratis PA-systeem op de site te plaatsen.

Op dit moment heb ik de volgende categorieën gedefinieerd:

1) Sollicitaties (voor werkzoekenden)
2) Vacatures (voor recruiters, kmo’s, HR-managers, enz.)
3) Koop, verkoop en onderzoek gebruikte apparatuur voor hernieuwbare energie.
4) Evenementen, conferenties, beurzen en tentoonstellingen...
5) Biobrandstoffen: verkoop van pure plantaardige olie in uw regio
6) Fiets en scooter: voertuigen en accessoires
7) Motoren: voertuigen en accessoires
8) Auto's: voertuigen en accessoires
9) Huishoudelijke apparaten
10) Diverse apparaten
11) Vergaderingen
12) Onroerend goed: verhuur, verkoop, aankoop...

Nou ja, niet alle categorieën zijn echt econologisch, maar het zou het wel mogelijk maken om andere soorten bezoekers aan te trekken en ze tegelijkertijd bewust te maken van de econologie...

Wat denk je ??
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 12/07/06, 14:36

Ik denk dat het een heel goed idee is. Wij zullen oordelen aan de hand van de resultaten.
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 12/07/06, 17:28

Ik denk dat het een goed idee is, het zou ervoor kunnen zorgen dat bepaalde dingen tot bloei komen.
Aan de andere kant doet olio het voor de verkoop van olie al uitstekend met zijn oliostations. Getest en goedgekeurd...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 177-gasten