2 nieuwe secties

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

2 nieuwe secties




par Christophe » 04/02/06, 14:23

Ik denk erover om 2 nieuwe secties voor de site te maken:

1) Ongebruikelijke wetenschap: een soort blooper van studies / ontdekkingen "ongewoon" (om niet te zeggen dom) van de wetenschap. (fluorescerende muisstijl)

2) De "vergeten of overschreven" uitvindingen die de huidige situatie kunnen (of kunnen?) (Makhonine, pogue, kitson Still ...)


Wat denk je? :?
Dernière édition par Christophe de 06 / 02 / 06, 12: 53, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 04/02/06, 18:43

Het gedeelte vergeten of overschreven uitvindingen HOUAIS !!! :P :P :P
De andere ... :?eerder een deel van degenen die niet werken, of degenen die niet willen meewerken? : Cry: :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 06/02/06, 12:22

Je moet ook een sectie openen: "De grote samenzwering" en een sectie "We verbergen alles", evenals een sectie "We zijn vergiftigd zonder ons iets te vertellen" :frons:

Sorry voor dit humeur (niet tegen jou), maar soms ... :onheil:

Kortom ... Er is alles voor nodig om een ​​wereld te maken!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 06/02/06, 12:54

Asgard bot tyr schreef: eerder een deel van degenen die niet werken, of degenen die niet willen meewerken? : Cry: :D


Wel, dat staat ook in brand (zie forum "wonder economizers") maar moeilijk om dingen te delen (bijvoorbeeld geen mogelijke samenwerking met Utopia ... dus hoe te beoordelen?) en geen risico op laster ...

Houthakker schreef:Je moet ook een sectie openen: "De grote samenzwering" en een sectie "We verbergen alles", evenals een sectie "We zijn vergiftigd zonder ons iets te vertellen" :frons:

Sorry voor dit humeur (niet tegen jou), maar soms ... :onheil:

Kortom ... Er is alles voor nodig om een ​​wereld te maken!


Maak je geen zorgen, ik denk dat ik een zo objectief mogelijk oordeel heb. Bijvoorbeeld de complottheorie (aftappen, misbruiklicentie ...) van Moreau is niet toelaatbaar ... die van de Kitson Still, aan de andere kant ... mysterie .... hetzelfde voor de moord op Meyer ... Maar in al deze gevallen is het, bij gebrek aan echt formele informatie, moeilijk om een ​​puur objectieve mening te vormen.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 179-gasten