Maar wat doet Ademe?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Maar wat doet Ademe?




par Christophe » 02/02/06, 16:03

Door "energiebesparend advies" in Google te typen, vallen we boven:

http://www.google.fr/search?hl=fr&q=con ... cher&meta=

Bedankt Google, waar is Ademe, waar is de subsidie ​​voor econologie.com?
: Mrgreen:
0 x
rpsantina
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 175
Inschrijving: 17/12/04, 16:11
Plaats: 81 - Zuid-Tarn
x 10




par rpsantina » 02/02/06, 20:33

Ben ademe,
het is inderdaad het Agentschap voor milieu en energiebeheer.

Er is geen idee van het behoud van het milieu, maar in wezen het meesterschap van energie, dus vooral niet de economie ...

Om rond te gaan,
het ademe zou het niet pleiten voor minder krachtige voertuigen en door dezelfde minder hebzuchtig die niet premettera de mana oogst die de radars vertegenwoordigt ...

Degene die de energie vasthoudt, houdt de kracht vast, nadat ... het is een ander verhaal, maar meer dat van de mens
0 x
RPS (Dpt Tarn Zuid 81)
i-Alleen degenen die niets te doen zijn nooit verkeerd
ii-Alles is mogelijk zolang er een beetje tijd er wordt besteed
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 02/02/06, 20:38

Wij zijn het ermee eens ... we moeten de term controle nemen in de zin van controle en niet reductie / controle van consumptie ... aan de andere kant lanceerde het nog steeds de campagne "Laten we het snel warm maken. .. "...

Anderzijds ben ik het met betrekking tot het milieu niet eens, het voert uitstekende studies uit naar bijna alle milieueffecten van menselijke activiteiten ... van afvalbeheer tot bodemverontreiniging ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 02/02/06, 20:59

Ik ben het met je eens Chris, ik vind je in het algemeen moeilijk met ADEME.

Oké, dit is nog steeds een zware administratie die zeker veel geld kost maar die toch econologie maakt.

Tips en trucs, hulp bij zonne-energie, hulp bij windenergie, enz ...

Maar hey, het heeft het oorspronkelijke gebrek dat het een structuur van de staat is die deel uitmaakt van het complot, enz enz ;-) ....


Anders Christophe, gefeliciteerd met je Google-ranglijst !!!: D
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 03/02/06, 09:01

nonoLeRobot schreef:Ik ben het met je eens Chris, ik vind je in het algemeen moeilijk met ADEME.

Oké, dit is nog steeds een zware administratie die zeker veel geld kost maar die toch econologie maakt.


+1
Ik ben het eens met mijn Nono! De ADEME is niet geweldig, maar we hebben alleen dat en we hebben er mee te maken (dat is wat Hulot begreep). Het is via hen dat alle subsidies voor installaties in particuliere huizen passeren en zij zijn het die toezicht houden op regionale programma's en het Franse deel van Europese programma's ...

Het is geen tegenstander om de energie te "beheersen" of "de macht te hebben" ... het is een beetje de theorie van de grote plot. Het is eerder een administratie die niet ronduit effectief is, maar het werd in het begin gemaakt voor ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 03/02/06, 09:53

nonoLeRobot Ik ben het met je eens Chris, ik vind je in het algemeen moeilijk met ADEME.

Stop de onzin! Oké, doe wat interessante dingen! Maar hey, geef me een kwart van hun budget en we zullen de verschillen zien in de benutting van mogelijkheden !!!
Moet stoppen met ons te nemen voor schapenmelkkoe !!! :onheil:
Als we wachten om degenen die macht hebben te zien handelen, hebben we tijd om zoveel generaties te zien sterven als de aarde kan dragen !!!
Ik hou niet van de zin "Maar wat doet ademe!" alsof het aan hen was om ons te redden! of om ons te brengen waar we allemaal om vragen, ik vond het geweldig om een ​​doos of iemand te zien die hun kleine kus opzegde omdat mensen willen dat het doorgaat! groot te verliezen,
En erger nog, econologie? dus wacht even !!! :schok:
Na auJT deTF1 moest een chef van de ademe contact met mij opnemen ... Ik wacht nog steeds! (Wat een mooie econologie !!! :frons: )
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 03/02/06, 12:43

Rulian schreef:Het is geen tegenstander om de energie te "beheersen" of "de macht te hebben" ... het is een beetje de theorie van de grote plot. Het is eerder een administratie die niet ronduit effectief is, maar het werd in het begin gemaakt voor ...



1) Nu is het al Santina die is losgeraakt ... Ik praat gewoon over mijn persoonlijke xp met hen die niet erg in hun voordeel is (en de mijne eigenlijk niet ...)

2) Als ik het gedrag van de Ademe-man op de 6clones-video zie, is er nog steeds genoeg om de complottheorie te verdedigen ... Voor degenen die de video nog niet hebben gezien, is het door: https://www.econologie.com/articles.php?lng=fr&pg=2490
0 x
rpsantina
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 175
Inschrijving: 17/12/04, 16:11
Plaats: 81 - Zuid-Tarn
x 10




par rpsantina » 03/02/06, 16:27

oeps ... sorry ik dacht niet dat het zover zou gaan.

Ik leg uit

Het is waar dat ADEME goed werk verricht op punten die zijn:
1- observaties van de invloed van bepaalde menselijke activiteiten.
2- de "voorziening" van een bepaald apparaat waarmee energie kan worden geregeld.

Waar de bodem pijn doet is:
Komen de missies van ADEME overeen met wat we verwachten?
Antwoord: blijkbaar nee, dit is waar ik uitgleed.

Meedoen Asgard bot tyr, het is de hoogste tijd dat wij de leiding nemen omdat de (verzorgings) staat en zijn instellingen niet langer de middelen hebben om problemen voor ons op te lossen.
0 x
RPS (Dpt Tarn Zuid 81)

i-Alleen degenen die niets te doen zijn nooit verkeerd

ii-Alles is mogelijk zolang er een beetje tijd er wordt besteed
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 03/02/06, 17:10

rpsantina schreef:Meedoen Asgard bot tyr, het is de hoogste tijd dat wij de leiding nemen omdat de (verzorgings) staat en zijn instellingen niet langer de middelen hebben om problemen voor ons op te lossen.



Ik heb hier al jaren op gewacht! Onderneem actie! (de virtuele beu !!)

Dus is dat het plan? (is misschien niet zo verstandig om het in het openbaar te plaatsen ... dus stuur een privébericht)

BAAAANZAI!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 03/02/06, 19:39

Minder display !!! Ik ben voor!
Laat toegang tot de info, OK, maar afhankelijk van persoonlijke betrokkenheid!
En voor het grote publiek, de proeven en resultaten en alles wat we konden valideren als deze klaar zijn ... niet eerder! anders zullen we allemaal afraden om alle kanten op te gaan, terwijl als we de kool en de ezel matigen, we iets ernstigs hadden kunnen bedenken !!! 8)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 256-gasten