Reclame op het internet: de gratis content ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Heeft u een ad-blocker gebruiken?

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Reclame op het internet: de gratis content ...




par Christophe » 25/02/16, 22:02

Steeds meer mensen (tot% 70 in een aantal categorieën van online, zie onderstaand ...) gebruiken advertenties blokkers zonder echt te begrijpen de gevolgen van dat gebruik: omdat het blokkeren van de pub is uiteindelijk de dood van de gratis content model op het internet dat de opkomst van gratis content in de afgelopen jaren 20 toegestaan ​​...

Sommige sites misbruik maken dit duidelijk is (zoals popups herhaaldelijk op of omleiden stront stront, waar een video automatisch zal laden die belooft om u een miljonair in 1 an..ou slechtste ass ...), maar voor anderen ( econology die ik altijd heb geweigerd om de niet-intrusieve te zetten en gerichte reclame, het is een kwestie van overleven van het "vrije" model...

Donaties zult u zeggen: Ik heb geprobeerd, enkele mooie eenmalige donaties (her Met dank aan donoren passages), maar niets dat de site iedere maand moet ondersteunen ... en de winkel, met zijn uitgaven, net voldoende voor maak me nu live (crisis, de concurrentie van grote sites ...)

Kortom, dit alles om te zeggen dat ik nodig u uit om dit uitstekende artikel over het onderwerp, zeer compleet gelezen en ik plusoye aan% van blockers reclame 100: http://www.nextinpact.com/news/78873-ad ... reagir.htm

Op actieniveau test ik nu het volgende: gebruikers die advertenties blokkeren, kunnen geen onderwerpen meer lezen forums (om ze te openen ja, maar niet langer om ze te lezen, kunnen ze klagen dat ik ze naar dit onderwerp zou verwijzen, vooral omdat de reclame discreet en goed gericht is "econology", dus geen reden om het te blokkeren).

Deze blokkade is niet geldig voor de leden (zelfs die met behulp van een blocker)!

Bewerk zien hoe je je Adblock ontgrendelen op econologie.com op Chrome, Firefox en Internet Explorer: bistro / de reclame-over-internet-c-is-het-free-of-content-zoals-het-is-clear-t14548-20.html # p299685
1 x
Peter
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 586
Inschrijving: 15/09/05, 02:20
x 312

Re: reclame op het internet is gratis content! Laat dit duidelijk zijn!




par Peter » 25/02/16, 22:47

Persoonlijk heb ik niets tegen de kroeg zoals het is niet opdringerig en niet bespioneren mij. Ik uitgeschakeld mijn ad blocker voor econology maar pubs zijn nog steeds niet getoond omdat ik no-script om de trackers blokkeren (Google, Facebook, ...). Er 3 scripts die worden geblokkeerd op econology google, storing no-script zou de deur wijd open voor deze trackers en zo afscheid te nemen van mijn privé-leven dat ik weiger te doen, sorry.
Er is geen manier om advertenties weer te geven zonder het gebruik van scripts?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: reclame op het internet is gratis content! Laat dit duidelijk zijn!




par Christophe » 25/02/16, 22:55

Dank u voor de terugkeer.

Als er een manier is: het klassieke statische banner beeld simple..retour in 2001-2002 wat!
Maar dat betekent: niet-gerichte reclame om de inhoud en in verscheidenheid beperkt: we kunnen doen X roterende pub maar vroeg of laat zal je weer hetzelfde te zien ...
Onvoorstelbaar ... door nadelen kun je een ritje maken in de winkel van forums: https://www.econologie.com/shop/

Kunt u uw js-blocker niet configureren om op econology ... en andere "gezonde" sites te blijven ...? Omdat dit geen script ook statistieken blokkeert, neem ik aan?

Ik ben ook veel meer blootgesteld u uw privacy anders dan met een eenvoudige tracker pub (die alleen bieden u de meest doelgerichte reclame, ik persoonlijk zie geen kwaad, het is eerder een goede ... )

Welke software je gebruikt dat ik testen?

ps: als je de weg afgesloten, normaal gesproken een bericht dat u zei dat u de JS blokkeren krijgen ...
0 x
Peter
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 586
Inschrijving: 15/09/05, 02:20
x 312

Re: reclame op het internet is gratis content! Laat dit duidelijk zijn!




par Peter » 25/02/16, 23:46

Ik probeer mijn sporen te beperken op het net, dus geen facebook reces, ik vermijdt ook google (ik gebruik voor mijn onderzoek DuckDuckGo) Ik ongewenste cookies regelmatig verwijderen, hier voor mijn gezondheid op het internet.
Een comeback in 2001-2002, in feite denk ik dat ik heimwee heb naar het web van die tijd, de gerichte advertenties gaan verder dan mijn rode lijn, de "sociale netwerken" praten er niet over ...

Ik gebruik de browser om Iceweasel (firefox-equivalent op Debian) met de pluggin Adblock rand (uit te econology) en NoScript (éconologie.com is toegestaan, maar niet google scripts).
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: reclame op het internet is gratis content! Laat dit duidelijk zijn!




par Christophe » 25/02/16, 23:59

Ok, je bent een echte purist waar wat :)

Ja sociale netwerken is het prachtige shit, het ergste is dat zelfs de profs van het web (met uitzondering van de zeldzame en zoals ik ... Ik zal binnenkort schrijven van een nieuw in deze richting ..) niet te realiseren rekening en blijven kont likken en te bevorderen (ook met de medeplichtigheid van de mainstream media ... mijn god, waar gaan we heen?)!

Net als een onderwerp dat u zou behagen: Bedrijfs-en-filosofie / verzonden-special-the-threat-facebook-t6650.html (Of niet ...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: reclame op het internet is gratis content! Laat dit duidelijk zijn!




par Did67 » 26/02/16, 13:11

1) Ik deel de mening over de "behoefte aan gerichte reclame"; We accepteren het, of we het nu leuk vinden of niet, in onze kranten, in onze tijdschriften (als we die lezen).

2) Er zijn veel agressieve en zelfs schadelijke vormen. Mijn vrouw werd voor de gek gehouden door van een Ryanair-site naar een 'tussenpersoon' te gaan met als resultaat dat ze 100 taine euro aan commissies betaalde op een tiocketr die minder waard was ... Het was geschreven in een heel klein, in midden in de algemene voorwaarden, en ze had, zoals we allemaal doen, gecontroleerd "ik accepteer de algemene voorwaarden" ...

Daarna heb ik Adblock (die de inbraak zou hebben geblokkeerd).

3) Wie kan vertellen hoe in Safari of Firefox (Ik heb twee Ordis, één in Safari, gedeeld met mijn vrouw, de andere persoonlijke, met Firefox), niet hoe sommige sites zijn toegestaan ​​en anderen?
0 x
dede2002
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1111
Inschrijving: 10/10/13, 16:30
Plaats: platteland Genève
x 189

Re: reclame op het internet is gratis content! Laat dit duidelijk zijn!




par dede2002 » 26/02/16, 14:30

Hallo,

Met Adblock syntax is bijzonder.
Dit is de site die Ecosia stuurde me een popup verklarend, met een directe link naar adblock uit te sluiten.
Want hier, ik heb net gekopieerd en geplakt en veranderde de naam van de site.

Het is in gereedschappen, additionele modules, uitbreidingen, Adblock, filter voorkeuren

@@ || Econologie.com ^ $ document

adblock.jpg
adblock.jpg (41.72 KB) keer bekeken 30815
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: reclame op het internet is gratis content! Laat dit duidelijk zijn!




par Did67 » 26/02/16, 14:40

Hartelijk bedankt. "Wat zou ik zijn zonder jou ..." zei het lied ...

Maar daar heb ik nooit zou hebben gevonden !!!

Dus dank je wel.

Ik had wat slecht geweten, die een grote gebruiker van econology.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: reclame op het internet is gratis content! Laat dit duidelijk zijn!




par Did67 » 26/02/16, 14:48

Terwijl ik wanhopig op zoek was naar de vakken die u noemt (tools, enz ...), realiseerde ik me dat door op het zwarte vierkant te klikken dat in mijn balk was gegraveerd tijdens de installatie van AdBlock Plus, met In het rood staat de teller van geblokkeerde sites, in de eerste regel staat de vermelding "Geactiveerd op deze site" met een vinkje.

Door erop te klikken, wordt het uitgeschakeld, wat in feite AdBlock Plus "deactiveert" op de site waarop u zich bevindt.

Dus natuurlijk eerst naar econology.

Een cheque. Vooral als deze tijdelijk is of als het duurzaam ...

Maar a priori, mijn meter is niet meer actief!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: reclame op het internet is gratis content! Laat dit duidelijk zijn!




par Did67 » 26/02/16, 14:51

I aangesloten. Het is duurzaam. Geen Christophe waarschuwingsbericht. En reclamebanners ingelegd.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 222-gasten