Directory van uw favoriete links in forums

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79294
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Directory van uw favoriete links in forums




par Christophe » 19/02/16, 14:44

Ik heb zojuist een (nieuwe) map opgezet voor forums: directory

Hiermee kunt u links of uw favoriete sites voorstellen, ik heb een sectie "Uw favoriete onderwerpen van forums"te gebruiken als" herinnering ", gewoon om meer zichtbaarheid te geven aan de onderwerpen die u verkiest ...

Elk lid kan:
a) Bied een onbeperkt aantal links aan
b) Stem op een site
c) Geef commentaar op een site

Het is nog steeds aan het testen, dus als sommige vaste klanten een bètatest konden uitvoeren door een paar links toe te voegen en me feedback te geven, zou dat leuk zijn.

Misschien ontbreken er enkele categorieën (persoonlijke website van leden bijvoorbeeld? Landbouw? Energiebesparing?)? Dus ik luister naar je ...

We zouden deze tool misschien kunnen gebruiken om de regio verder te regionaliseren forum... ik van plan ben links te plaatsen van activiteiten (acties, verenigingen, winkels ...) die u nauw aan het hart liggen in uw regio en die bijdragen aan de dagelijkse econologie?

dank u
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79294
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: Directory van uw favoriete links in forums




par Christophe » 19/02/16, 16:50

Ik heb zojuist een video- en documentairecategorie geplaatst: directory / category / 18

Je kunt daarom je favoriete rapporten opnemen, het beste is om de video-opnamefunctie te gebruiken en mogelijk een link van het onderwerp met betrekking tot de video!

Ik zal de directory misschien hernoemen naar "database" :)

Bedankt voor uw deelname
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Directory van uw favoriete links in forums




par chatelot16 » 20/02/16, 10:01

de indeling van deze map maakt me verbijsterd ... om iets te plaatsen dat ik niet kan vinden of plaatsen, en om nog minder te zoeken

we zouden een categorisatiemethode zoals mediawiki nodig hebben: we sorteren alles alleen in alfabetische volgorde, dan geven we categorieën aan elke pagina ... een pagina kan in een hogere categorie worden geplaatst ... we kunnen achteraf een categorie uitvinden groepeert de pagina's die het verdienen gegroepeerd te worden ... wanneer we een pagina willen toevoegen, hoeven we niet te kiezen in welke categorie we deze plaatsen

praktisch om dit idee in phpbb te brengen, maak een forum link en goed adres, met een onderwerp per link, zodat iedereen opmerkingen kan toevoegen ... nog een kan maken forum linkcategorie of goed adres, of elk onderwerp en een lijst met links die we in een categorie willen groeperen

de grote tip van de mediawiki en om automatisch deze categoriepagina's te maken met de lijst van alle pagina's die door deze categorie zijn gemarkeerd ... met PHPBB moet je het handmatig doen of een programma uitvinden

voorbeeld van het voordeel van de categorieën in de mediawiki: men maakt een pagina met een link naar een fabrikant van thermische isolatie ... we kunnen het dan zowel in thermische isolatie als in eco-constructie categoriseren ... en als een dag toont het een ander in teret zet het ook in een andere categorie
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79294
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: Directory van uw favoriete links in forums




par Christophe » 20/02/16, 11:47

Uh ik begreep niet alles ?? Je kunt een voorbeeld geven en tegen een voorbeeld ???

Ik heb slechts ongeveer de categorieën van de oude map (die ik had ontwikkeld ... in 2003!)
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Directory van uw favoriete links in forums




par chatelot16 » 20/02/16, 17:22

Ik heb dit begrip van categorie nog nooit in andere software dan mediawiki gezien, maar het is een zeer krachtig idee dat in elk computeropslagsysteem kan worden gebruikt

het probleem van de indeling in boomstructuur is dat deze moet worden gedefinieerd voordat deze wordt gevuld ... als we te veel delen, is alles leeg! en zelfs als we veel column hebben gedaan, zijn er altijd dingen die we niet weten of plaatsen

met de categorieën op de mediawiki laten we alles eenvoudig gerangschikt in alfabetische volgorde, dan maken we de categorieën om te groeperen wat het verdient te zijn ... maar we verplaatsen niets

we kunnen in isolatie al het adres van isolatie groeperen ... de categorie bouwmaterialen op alles plaatsen wat materiaal is ... er is geen keuze als we de glaswol in een of de anders zal ze de 2-categorie hebben ...

de categorie is geen map, het is gewoon de lijst met alle pagina's die we met deze categorie hebben geïdentificeerd

hierdoor kon wikipedia groeien zonder ooit een algemene reorganisatie nodig te hebben: om een ​​nieuwe categorie te maken, markeer je deze gewoon in de pagina's die je wilt groeperen: het maakt nog een categorie maar niet de oude categorie niet wijzigen

het begrip categorie mediawiki maakt het mogelijk om in parralele zoveel classificatie naast elkaar te laten bestaan ​​als men wil
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 153-gasten