Over de weergave van de laatste actieve berichten 150

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Over de weergave van de laatste actieve berichten 150




par Christophe » 15/02/16, 17:27

Over het oude forum er was een pagina met 150 laatst actieve berichten. Op dit moment is deze pagina niet beschikbaar op de nieuwe.

De laatste berichten in de lijst zijn beperkt tot 2 * 15-berichten (standaard van 1 tot 15 op de startpagina en om de 15 te zien op 30ieme, klik op de kleine 2 rechtsboven in het vak met de laatste berichten. Ik heb zojuist geactiveerd deze functie.)

Omdat velen van jullie de laatste 150-berichtpagina gebruikten, informeer ik naar de mogelijkheid om een ​​soortgelijke op de nieuwe te zetten. forum.

Helaas heb ik op dit moment slechts één oplossing gevonden die de nieuwste 30 op een pagina kan weergeven (wat hetzelfde is als wat er al is) ... maar ik ben er nog niet naar op zoek. . In laatste instantie zal ik RSS-feeds gebruiken, maar deze zijn verborgen (in de zin van computercache dus niet 100% in realtime)

Dus hier is het: zouden 30-berichten genoeg voor u zijn of wilt u meer? (Ik heb altijd gedacht dat 150 een beetje veel was, maar laten we gek zijn lol)!

Bedankt dat je me je mening hebt gegeven!
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12298
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2963

Re: Over de weergave van de laatste 150 actieve berichten




par Ahmed » 15/02/16, 18:02

15 onmiddellijk toegankelijke berichten zijn prima. Het is comfortabel in termen van zichtbaarheid, vooral omdat de optie van de tweede pagina die dit nummer naar 30 brengt, de mogelijkheid van een bredere raadpleging niet bestraft.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Over de weergave van de laatste 150 actieve berichten




par Christophe » 15/02/16, 18:55

Bedankt, goed, er is een kleine linkbug als we van de 2-pagina naar de 1-pagina gaan (link laatste bericht HS ...)
Dus ik deactiveer de 2-pagina totdat ik heb opgelost ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Over de weergave van de laatste 150 actieve berichten




par Christophe » 19/02/16, 15:06

Het is duidelijk dat deze pagina met 150-berichten belangrijker was dan ik me had voorgesteld voor veel vaste klanten. Geef me een retourzending als ik er een moet vervangen.
1 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: Over de weergave van de laatste 150 actieve berichten




par moinsdewatt » 20/02/16, 13:24

het aantal laatste actuele berichten is erg laag .........
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Over de weergave van de laatste 150 actieve berichten




par Christophe » 20/02/16, 13:33

Ok, ik zal een oplossing bedenken ... Ik zie dat de participatie van de ouderen momenteel niet sterk is ... :(
Ondanks alle nieuwe functies van de nieuwe forum..
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Over de weergave van de laatste 150 actieve berichten




par Christophe » 23/02/16, 15:02

Ik verbeter de navigatiebalk bovenaan forums: Ik heb een "Ongelezen" link toegevoegd die, voor leden, verwijst naar alle onderwerpen waar nieuwe berichten zijn die je nog niet hebt gelezen.

Er is een mooi "Uitroepteken-driehoek" -pictogram om het beter zichtbaar te maken.

Met deze functie weet ik niet of een pagina met de nieuwste 150-berichten nog steeds nodig is. Wat denk jij

Bovendien kan ik nog steeds 1-koppelingen (zie 2 max) toevoegen aan deze navigatiebalk: wat wilt u als functie?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Over de weergave van de laatste 150 actieve berichten




par Flytox » 23/02/16, 23:12

Christophe schreef:Ik verbeter de navigatiebalk bovenaan forums: Ik heb een "Ongelezen" link toegevoegd die, voor leden, verwijst naar alle onderwerpen waar nieuwe berichten zijn die je nog niet hebt gelezen.

Er is een mooi "Uitroepteken-driehoek" -pictogram om het beter zichtbaar te maken.

Met deze functie weet ik niet of een pagina met de nieuwste 150-berichten nog steeds nodig is. Wat denk jij

Bovendien kan ik nog steeds 1-koppelingen (zie 2 max) toevoegen aan deze navigatiebalk: wat wilt u als functie?


Groot beter dit "ongelezen" commando. 8)
Ik zal zien of het een tijdje gebruiken zonder de laatste 150-titels te vervangen zonder spijt.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Over de weergave van de laatste 150 actieve berichten




par Christophe » 23/02/16, 23:18

Naar mijn mening ja, het enige nadeel, het is beperkt tot geregistreerde en verbonden leden ... Vragen bezoekers om de laatste X-berichten te zien? Ik weet het niet ... en zo ja: registreer ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 294-gasten