Over likes / stemmen voor een bericht van forums

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Over likes / stemmen voor een bericht van forums




par chatelot16 » 10/02/16, 20:34

Bewerken: onderwerp sindsdien verdeeld landbouw / tuinieren-meer-dan-bio-by-planten-leven-zonder-vermoeidheid-t13846.html om het stemsysteem voor berichten te bespreken (duimpictogrammen rechtsonder in elk bericht)

Christophe schreef:Slechts één nadeel: de LIKE's (witte hand rechtsonder in elk bericht) worden van wat ik op dit moment zie erg weinig gebruikt: de "witte" hand op een grijze achtergrond is zeker niet zichtbaar genoeg. Ik ga aan het ding werken ... Hier zal ik er een voor je plaatsen voor dit bericht. :D


zoiets is een sik-ding ... hier staan ​​we met onze voeten op de grond en we weten dat het niet is omdat velen van hen ongelijk hebben dat ze gelijk hebben ... dus het aantal likes is geen kwaliteitscriterium

Ik droom van zoiets als bevestigen in plaats van leuk vinden, en dat het degenen redt die hebben bevestigd

dus een bericht dat is bevestigd heeft niet alleen het nummer van bevestiging, we zien ook de lijst van degenen die hebben bevestigd die het gewicht geeft van degenen die bevestigen: beter dan een aantal anonieme likes

het is off-topic in tuinieren, maar je weet hoe je het moet verplaatsen!
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Het tuinieren meer dan bio-till zonder vermoeidheid?




par Christophe » 10/02/16, 20:46

chatelot16 schreef:Ik droom van zoiets als bevestigen in plaats van leuk vinden, en dat het degenen redt die hebben bevestigd

dus een bericht dat is bevestigd heeft niet alleen het nummer van bevestiging, we zien ook de lijst van degenen die hebben bevestigd die het gewicht geeft van degenen die bevestigen: beter dan een aantal anonieme likes

het is off-topic in tuinieren, maar je weet hoe je het moet verplaatsen!


Uh ik begrijp het niet goed: je zou willen dat de berichten niet gepubliceerd worden (behalve dat het voor de leden wel waard is dat ze kunnen stemmen) voor een bepaald aantal stemmen??

ps: dit soort dingen forum zijn niet anoniem, de vermelding verschijnt in het profiel van elke gebruiker...

Lijst van "houdt"
Toont een lijst van alle de "Like" gedeeld en ontvangen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Het tuinieren meer dan bio-till zonder vermoeidheid?




par chatelot16 » 10/02/16, 20:58

Ik heb het niet over het verminderen van de verspreiding van berichten, dat zou jammer zijn

Ik bedoel dat een bericht kan worden bevestigd ... en dat we x keer op de bevestigde kunnen klikken om erachter te komen wie heeft bevestigd

Ik heb net op je profiel geklikt: het maakt de lijst van degenen die je leuk vond, in die zin zie ik het nut niet in... Ik zou het interessanter vinden om te weten wie een bericht leuk vond, eindelijk is het misschien ook mogelijk

Ik denk dat deze like-verhalen moeten worden verplaatst naar een onderwerp over likes ... nou, het is ook cultuur, maar geen tuincultuur
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Het tuinieren meer dan bio-till zonder vermoeidheid?




par Christophe » 10/02/16, 21:28

Ik heb het onderwerp opgedeeld, zodat we het hier rustiger kunnen bespreken...

chatelot16 schreef:Ik heb net op je profiel geklikt: het maakt de lijst van degenen die je leuk vond, in die zin zie ik het nut niet in... Ik zou het interessanter vinden om te weten wie een bericht leuk vond, eindelijk is het misschien ook mogelijk


Beide zintuigen hebben hun nut, nietwaar? Ik kan de lijst met vind-ik-leuks zien die ik heb gegeven EN ontvangen...

Doe wat tests met je account... (vind-ik-leuks zijn omkeerbaar)
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749

Re: Over vind-ik-leuks / stemmen voor een bericht van forums




par sen-no-sen » 10/02/16, 21:35

:P Hoe je de forum geheel?
1 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Over vind-ik-leuks / stemmen voor een bericht van forums




par Christophe » 10/02/16, 21:38

Je moet op elk bericht op LIKE klikken lol :D

Tot over 3 jaar! : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Over vind-ik-leuks / stemmen voor een bericht van forums




par chatelot16 » 10/02/16, 22:02

we zien de lijst met likes die voor elk lid zijn gegeven en ontvangen, maar het interesseert mij niet ... een lid heeft geen kwaliteit op basis van de ontvangen likes ... een lid kan een serieus bericht schrijven dat door andere leden is bevestigd, en onzin schrijven op een ander gebied: elk bericht kan van totaal andere waarde zijn

voor mij is het niet het lid wiens bevestigingen vermeld moeten worden maar het bericht

maar pas op, dit wens ik niet forum een ontwikkeling van like of bevestiging: dit is niet de bedoeling hiervan forum ... spreek gewoon beleefd en de lezer zal sorteren

Ik denk aan het principe van het tellen van de bevestigingen en het vermelden van hun auteur voor a forum democratisch , plaatsvervangend voor vergaderingen , algemene vergadering of steeds minder effectief parlement , waardoor ik de indruk krijg dat a forum goed georganiseerd zou beter zijn
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Over vind-ik-leuks / stemmen voor een bericht van forums




par Christophe » 10/02/16, 22:06

Op elk bericht staat een teller: het is het duimpje rechtsonder...

Na ja in deze versie is er geen rangschikking van de beste berichten (maar het kan in een update komen)...

En als een van je berichten "leuk" is, verschijnt het in de lijst op je profiel en hetzelfde geldt de andere kant op als je een bericht leuk vindt...
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Over vind-ik-leuks / stemmen voor een bericht van forums




par chatelot16 » 10/02/16, 22:33

Ik ben niet op zoek naar een rangschikking van het beste bericht. Ik zoek alleen naar de mogelijkheid om de lijst te zien van leden die een bericht leuk hebben gevonden
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Over vind-ik-leuks / stemmen voor een bericht van forums




par Christophe » 10/02/16, 22:59

Ok...ik vind dat de rangschikking van de beste berichten interessanter is, nietwaar?

In beide gevallen kan het gaan om een ​​evolutie van de extensie...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 415-gasten