Google-indexen Ondanks 403 Verboden!?!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Google-indexen Ondanks 403 Verboden!?!




par Christophe » 06/02/16, 22:51

Weer een geweldige hit van Google!

Tijdens de migratie, de forum was in Deny From All (= Totale ban) behalve voor bepaalde IP's (Toestaan ​​van...) tijdens de configuratie / migratie...dus in theorie...onmogelijk om er toegang toe te krijgen zonder de geautoriseerde IP's...

De opheffing van het verbod werd vanavond rond 18 uur gedaan...dat wil zeggen rond 5 uur!
Maar volgens deze opname had Google om 14 uur al een deel van de site geïndexeerd...

gg.gif


Eerlijk gezegd zijn ze "sterk" ... eigenlijk doet Google wat het wil en gaat het door elk klein deurtje om een ​​site te indexeren die het niet wilde?

Dus degenen die nog steeds geloven dat robots.txt-bestanden nuttig zijn, kunnen beter van baan veranderen AMHA!
Hoe dan ook, niemand begrijpt nog iets van Google...de "SEO-experts" zijn allemaal op straat! We wedden? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Google indexeert ondanks 403 Forbidden!?!




par chatelot16 » 06/02/16, 22:59

Gogol is sterk!

Ik gebruik het om naar veel dingen te zoeken en het vindt vaak antwoorden op volledig gesloten sites, niet op de normale manier toegankelijk, maar alleen toegankelijk via Google Zoeken
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Google indexeert ondanks 403 Forbidden!?!




par Christophe » 06/02/16, 23:03

Bin ja dit nieuw forum is al in de cache... om 18:45 uur Google-tijd toen ik het verbod om 18:15 uur - 18:30 uur moest opheffen!

Het bewijs dat het werk al door Google was gestart! Google cache een site niet in 15 minuten!
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Google indexeert ondanks 403 Forbidden!?!




par chatelot16 » 06/02/16, 23:47

je gaat er niet over klagen, hoe meer het bekend is bij gogol hoe meer het zal worden geraadpleegd!

als je een onderwerp vindt over het oude forum , het is niet genoeg om het begin van de url te veranderen om het aan de nieuwe te laten werken: phpbb heeft zijn manier van doen veranderd ... maar ik weet zeker dat ze bij gogol weten hoe ze de url's van phpbb2 naar phpbb3.1 moeten vertalen .XNUMX

daarom is het ook handig om oud en nieuw in het gareel te laten forum : het laat toe om een ​​beetje te zien hoe het werkt
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Google indexeert ondanks 403 Forbidden!?!




par Christophe » 06/02/16, 23:58

Natuurlijk stoor ik me er uiteindelijk niet aan! Maar als je aan een project werkt en je zet veiligheidsdeuren zodat het niet wordt geïndexeerd en het eerder is dan je wilt... Nou, het is toch verontrustend!

Nee, helaas is het URL-systeem veranderd...het invoeren van een oude in de nieuwe werkt niet (tenzij je de -vtXXXX verandert in -tXXXX aan het eind)...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Google indexeert ondanks 403 Forbidden!?!




par Christophe » 07/02/16, 00:49

Waw bin het is snel, 6000 pagina's geïndexeerd in een paar uur:

Ongeveer 5.920 resultaten (0,24 seconden)


We moeten geloven dat deze url's zijn gemist door Google... het feit dat deze directory al is geïndexeerd moet er veel mee te maken hebben...
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Google indexeert ondanks 403 Forbidden!?!




par chatelot16 » 07/02/16, 01:12

gogol vindt alles bistro/op-een-retrouve-l-atlantide-thank-to-google-t7163.html

gezien in het vergelijkbare onderwerp onderaan de pagina
0 x
anaisac49
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 14/09/16, 13:40

Re: Google indexeert ondanks 403 Forbidden!?!




par anaisac49 » 14/09/16, 13:43

chatelot16 schreef:Gogol is sterk!

Ik gebruik het om naar veel dingen te zoeken en het vindt vaak antwoorden op volledig gesloten sites. overlijdensverzekering , niet op de normale manier toegankelijk, maar alleen toegankelijk via Google Zoeken

Ik denk dat hij de site heeft geïndexeerd toen deze functioneel was. Toegegeven, de motor had het uit de resultaten moeten halen, maar zelfs machines maken fouten.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 167 gasten