De winkel Econological passeert HTTPS

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

De winkel Econological passeert HTTPS




par Christophe » 09/01/16, 23:00

Hier is de winkel volledig in HTTPS gegaan sinds januari 6. Met andere woorden, gecodeerd en veilig browsen met 100% (voordat het alleen de betalingsprotocollen waren, kan ik u toch verzekeren!)

Het nieuwe adres is daarom https://www.econologie.com/shop/

Als u een klantaccount had, moet u verhuizen omdat de browsers de sites in https en http als volledig verschillend beschouwen.
Dernière édition par Christophe de 10 / 01 / 16, 22: 47, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 10/01/16, 19:19

OK, ik heb de link op de banner aangepast in www.caroloo.be .
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 10/01/16, 19:47

uw link werkt niet

waarom heb je de S met een hoofdletter geschreven?

goed op de link werkt als we erop klikken, maar het werkt niet als we het kopiëren .... waarom een ​​ander aurtograf op wat zichtbaar is en op wat wordt uitgevoerd?

waarom dit soort val zaaien?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15995
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5189




par Remundo » 10/01/16, 22:08

nou, het was om het zonder enige twijfel te benadrukken :P
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 10/01/16, 22:51

Uh sorry voor de S die ik heb gecorrigeerd ... op FF werkte het zonder probleem ...
andere browsers niet aangevinkt ... sorry !! :|

Goede veilige navigatie ... : Cheesy:

de forums binnenkort in "S";)
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 10/01/16, 23:17

jammer dat ik de link heb verwijderd die ik in mijn bericht heb geplaatst, waaruit het probleem bleek

wanneer we een link schrijven in een forum we kunnen het eenvoudig maken met exact hetzelfde zichtbare ding en dezelfde link die zal worden uitgevoerd

helaas kunnen we ook een tekst plaatsen die blijkbaar volledig verschilt van de link die wordt uitgevoerd ... ik vind het volledig schadelijk, maar helaas is het zo

Ik denk dat wanneer we een zichtbare tekst vrijwillig anders dan de uitgevoerde link willen plaatsen, deze in een andere kleur moet verschijnen ... of met een ander duidelijk zichtbaar teken ... helaas heeft het net niet de kwaliteit om duidelijk te zijn
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15995
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5189




par Remundo » 11/01/16, 13:56

ja dat is niet het juiste onderwerp,

maar als siteverbeteringen dacht ik erover na
1) Hypertext links zichtbaarder maken (blauw op blauw, het is een beetje licht als contrast)
2) video's in berichten kunnen invoegen: [youtube] http link [/ youtube] (of zoiets als [video] link [/ video]
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 11/01/16, 14:01

chatelot16 schreef:jammer dat ik de link heb verwijderd die ik in mijn bericht heb geplaatst, waaruit het probleem bleek

wanneer we een link schrijven in een forum we kunnen het eenvoudig maken met exact hetzelfde zichtbare ding en dezelfde link die zal worden uitgevoerd

helaas kunnen we ook een tekst plaatsen die blijkbaar volledig verschilt van de link die wordt uitgevoerd ... ik vind het volledig schadelijk, maar helaas is het zo

Ik denk dat wanneer we een zichtbare tekst vrijwillig anders dan de uitgevoerde link willen plaatsen, deze in een andere kleur moet verschijnen ... of met een ander duidelijk zichtbaar teken ... helaas heeft het net niet de kwaliteit om duidelijk te zijn


Ik heb het verwijderd omdat als het thuis een probleem zou vormen (u gebruikt welke browser omdat Firefox dit probleem niet stelde) het ook een probleem zou kunnen zijn voor andere internet-surfers ...

Voor de suggestie begrijp ik wat je bedoelt, maar het is lastig om in te stellen en de moderators zijn er om ervoor te zorgen dat er geen spam is ...

Remundo: dit zal mogelijk zijn met de migratie van forums (en ik heb haast aan deze kant ... het is de winkel die me laat eten, dus het heeft prioriteit ...). Kunt u deze suggesties hier plaatsen: https://www.econologie.com/forums/nouveau-fo ... 14350.html

Dit dient als geheugensteun tijdens de migratie.
dank u
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 11/01/16, 15:02

het was geen browserprobleem ... mijn browser (google chrome) werkte goed door op je link te klikken ... maar als we de tekst van de link hadden gekopieerd om deze in de adresbalk te plakken, was het fout bij vanwege deze hoofdletter
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 12/01/16, 15:39

Ik begreep Chatelot ...

Behalve dat, onder (mijn versie van) FF, toen ik de link met de S plakte, het werkte ... daarom heb ik het zonder zorgen gepost.

ps: getest met de nieuwste versie van Chrome en IE en dergelijke, het werkt met de S ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 269-gasten