Kit om uw T-shirts maken Econologie.com

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Kit om uw T-shirts maken Econologie.com




par Christophe » 11/12/15, 13:02

Ik heb een klein canvas gemaakt om je eigen "econology" T-shirts te maken met transferpapier.

U hoeft dus alleen 1- of 2-pagina's van deze .pdf af te drukken en de dingen uit te wissen die u interesseren en deze te plaatsen waar u maar wilt.

Voorlopig is het erg eenvoudig: 2-pagina's met Econologie.com in het groot en 1 econologie.com in kleine en enkele aanhalingstekens. Alles in 1 alleen kleur die herinnert forums. Het is bedoeld voor vrij lichte t-shirts (idealiter wit).

Maar als je het idee leuk vindt, zou ik het ontwikkelen (meer grafisch werk, kleuren kiezen, werk van een logo ...)

Daarna maken we een virtuele modeshow en we kiezen meneer en mevrouw Econo lol

Hier is de kit: https://www.econologie.info/share/partag ... ObFiSQ.pdf

Elk idee is welkom :)

ps: je kunt deze kit gebruiken voor iets anders dan Tshirt, maar voor ondergoed beantwoord ik nergens iets voor : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Re: Kit om je T-shirts Econologie.com te maken




par Macro » 11/12/15, 13:10

Christophe schreef:grafisch, keuze van kleuren, werk van een logo ...)

Daarna maken we een virtuele modeshow en we kiezen meneer en mevrouw Econo lol



Hé ... Mamita en ik hebben net een dieet gehad ... Miss Maita econology nat shirt ... Ze heeft misschien kansen gehad : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 12/12/15, 13:40

Mouhahah :)

T-shirts tellen meer dan de lijn van de vervoerder eh : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 12/12/15, 13:55

0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 242-gasten