[Vervangen] Accenten zijn niet toegestaan ​​in discussies titels

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

[Vervangen] Accenten zijn niet toegestaan ​​in discussies titels

par Christophe » 10/11/15, 18:33

Let op en belangrijk: accenten en speciale tekens zijn niet meer mogelijk in onderwerptitels...sinds de verandering van server

Een migratie en evolutie van forums is in ieder geval ook voor de winkel (en de rest van de site): de-nieuwe-boetiek-t14311.html

Bedankt voor deze nieuwe gewoonte...

Bewerken: onderwerp achterhaald sinds februari 2016
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

par Macro » 10/11/15, 19:18

Ik die voor mijn handschrift probeerde te zorgen : Cry: ...Het is voor Android & co-compatibiliteit....Als ik de wartaal e-mails zie die ik ontvang...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 10/11/15, 19:37

Maak je niet al te veel zorgen... de forum zal ook binnenkort veranderen...zoals de winkel net deed...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

par olifant » 11/11/15, 10:14

heb je OVH verlaten? Ik ben geïnteresseerd om te weten, aangezien ik regelmatig sites publiceer.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 11/11/15, 10:19

Aan de andere kant kon ik iets in .png plaatsen dat tot dan toe onmogelijk was, omdat de afbeelding niet werd weergegeven.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

par Gaston » 19/11/15, 17:23

De informatie over accenten zou misschien meer aanwezig moeten zijn op de pagina voor het aanmaken van een nieuw onderwerp. :?

Al twee nieuwe sprekers die een vraag kwamen stellen en die met een naamloos onderwerp zitten... :?

(dit is minder belangrijk bij het reageren op een bestaand topic)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 19/11/15, 17:56

Ik zal de vraag vanavond bestuderen om te proberen het op te lossen... als de accenten werken in de inhoud van de berichten, zou het vrij eenvoudig te repareren moeten zijn... Nou, ik hoop...

Volgens mijn eerste onderzoek is het een ISO / UTF8-coderingsprobleem... wat ik niet helemaal begrijp, daarom gaat het alleen om titels... (nou ja, het tegenovergestelde zou saaier zijn geweest!)
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 280-gasten