Lotto opgetuigd of niet?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124

Lotto opgetuigd of niet?




par Leo Maximus » 31/07/15, 22:07

Grote bug tijdens de loterijtrekking gisteren in Servië.

Het is van de 4e bal. Het 4e en 5e nummer worden weergegeven terwijl de ballen nog niet zijn uitgepakt!

http://www.dailymotion.com/video/x2zsukd

Op de foto zien we de eerste 5 getallen van de trekking terwijl er maar 3 balletjes (in het geel) in de koker zitten. :schok: : Lol:

Beeld

De Servische presentatrice raakt haar Latijn kwijt. Ten slotte wordt de trekking "gecorrigeerd". We geven nauwelijks om de wereld..!

De Franse Nationale Loto gebruikt hetzelfde type machines, maar tuigage is onmogelijk. : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
1360
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 26/07/13, 07:30
Plaats: Zwitserland
x 36




par 1360 » 01/08/15, 06:34

Hallo,

Ik denk eerder aan een fout van degene die de cijfers weergeeft. Hij liet de 21 zien terwijl het de 27 was die eruit kwam (hij had het waarschijnlijk verkeerd gelezen), maar helaas was het echt de 21 die erna uitkwam, wat inderdaad doet denken aan valsspelen.

Voor mij is dat geen vreemdgaan.

A+
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 01/08/15, 09:14

1360 schreef:Hallo,

Ik denk eerder aan een fout van degene die de cijfers weergeeft. Hij liet de 21 zien terwijl het de 27 was die eruit kwam (hij had het waarschijnlijk verkeerd gelezen), maar helaas was het echt de 21 die erna uitkwam, wat inderdaad doet denken aan valsspelen.

Voor mij is dat geen vreemdgaan.

A+

Hij zag heel slecht et verkeerd begrepen omdat de presentator zevenentwintig (dvadeset sedam in het Servokroatisch). : Lol: . Het toeval wil dat de 21 als volgende uitkomt.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 01/08/15, 15:06

Omdat deze spellen een ethische zwendel zijn, zou valsspelen niet erger zijn!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272




par Grelinette » 01/08/15, 15:10

Feit is dat er geen gebied is waar de sommen geld kolossaal zijn en waar niet is gefraudeerd ... "behalve de loterij"!

Van mijn kant heb ik, zoals ik al heb uitgelegd in een ander bericht over hetzelfde onderwerp over econologie, vaak gedacht dat het voor de staat gemakkelijk was om loterijontvangsten te optimaliseren, en overigens om dit financiële instrument te gebruiken.

Dit is gebaseerd op de volgende observaties:

- alle roosters, dus alle combinaties die in het hele land worden gespeeld, zijn in realtime op de computer opgenomen en dus onmiddellijk bekend, evenals de plaatsen waar ze worden gespeeld

- het principe van de winst bestaat uit het delen van de sommen in het spel door het aantal winnaars, winstniveau door winstniveau.

Het is dus heel eenvoudig en heel snel om de combinatie van getallen te berekenen die er enerzijds voor zorgt dat de staat een groter deel van de jackpot behoudt en anderzijds dat er nog steeds winnaars zijn, mogelijk zelfs in de eerste plaats...

Het is een win-win situatie! : Cheesy:

Overigens, zoals ik hierboven al zei, kan de staat ook besluiten om een ​​stad of een departement te kiezen om wat meer te verdienen om een ​​beetje lokaal optimisme aan te wakkeren dat mogelijk aan het afnemen is!


Aan de andere kant begrijp ik niet waarom de Staat het principe van de loterij nog niet heeft toegepast op de inkomstenbelasting?...

Zodra alle belastingaangiften zijn ontvangen, kan de Staat loten voor een aantal aangiften en de gelukkige belastingbetaler het aangegeven bedrag aanbieden vermenigvuldigd met 2, 3, 10, 100 of zelfs meer! :schok:

Zodoende zouden belastingbetalers niet alleen minder terughoudend zijn om hun belastingaangifte in te dienen en op tijd deel te nemen aan de trekking, maar zouden ze ook zoveel mogelijk aangeven, want als hun aangifte wordt getrokken, is het de jackpot! :P

Het is nog steeds een win-win! : Mrgreen:
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12306
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2967




par Ahmed » 01/08/15, 15:35

Het is noodzakelijkerwijs degene die de regels vaststelt en toezicht houdt op de toepassing ervan, die altijd de winnaar is, en dit geldt niet alleen voor de loterij...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11027




par Christophe » 01/08/15, 16:03

Dit kan inderdaad een afhandelingsfout zijn (21 gelezen door de operator in plaats van 27)...en een meevaller (in dit geval pech want het gaat in de richting van vals spelen) dat dit de 21ste volgt.. .

Hoeveel ballen waren er nog in de machine voordat er 21 vielen?

Als er in totaal 49 getallen zijn zoals in Frankrijk, is de kans dat de 21 op de 5e plaats valt 1 op 45, wat niet erg groot is...
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 01/08/15, 16:52

49 nummers in de National Loto, ja, maar 50 nummers in de Euromillions.

Bij de Euromillions wordt de 50 het minst gespeeld. Het komt misschien door de gewoonte van de 49 nummers van de nationale lotto waar er geen 50 is. Maar het is de 50 die het vaakst uitkomt, het is toeval! : Lol: http://www.euro-millions.com/fr/statistiques

Als er bedrog is, valt nog te bezien hoe het mechanisch wordt bereikt.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12306
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2967




par Ahmed » 01/08/15, 17:07

Een simpele truc (pas op, simpele hypothese!) is om een ​​uitgestelde... Meliès had de grond goed vrijgemaakt!
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 01/08/15, 17:33

Absoluut ! Vroeger werd de loterij live getrokken, vandaag is het uitgesteld. Waarom is dat ?
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 152-gasten