Registratie voor forum verplicht?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Vindt u het nodig om het lezen van de onderwerpen te beperken tot de leden van de forum ?

De peiling is verstreken op 20 / 02 / 06, 12: 32

Ja het is zeker: er zijn teveel recuperators of inactief in vergelijking met de experimentators!
16
55%
Nee, je moet alles toegankelijk maken zonder enige moeite voor bezoekers
13
45%
 
Totaal aantal stemmen: 29
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Registratie voor forum verplicht?




par Christophe » 21/01/06, 12:32

Voila, gezien de verhouding tussen het aantal bezoekers / het aantal abonnees forum et het toenemende aantal recuperatoren van alle soorten, Kom ik mezelf de vraag stellen: moeten we de toegang van het publiek tot sluiten forum ?

Ik bedoel dat het verplicht zou zijn om te registreren om de onderwerpen te lezen (onder andere uit uw experimenten), het zou in zekere zin een forum semi-openbaar, moet elke bezoeker eenvoudig de moeite nemen om zich te registreren voordat hij de onderwerpen kan lezen.

Het is duidelijk dat dit niet is bedoeld om dingen te bevorderen, maar aan de andere kant om uw werk vrij te verspreiden, bestaat het risico van herstel en mensen die lezen zonder deel te nemen, doen helemaal niets!

Ter vergelijking, ten tijde van de geboorte van Linux, 1984, bestonden er geen softwarepatenten ... anders moet je er zeker van zijn dat Linux niet zou bestaan, tenminste niet zoals het nu bestaat ...

Daarom vraag ik je mening via een enquête die 30 dagen duurt en ik houd me aan de resultaten van deze enquête. Motiveer indien mogelijk ook uw stem.

Bedankt voor je stem!
Dernière édition par Christophe de 21 / 01 / 06, 14: 21, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 21/01/06, 13:19

Dag
Ik geef toe dat ik er al aan heb gedacht.
Ik zeg tegen mezelf dat ik me, door alle details van de realisatie te geven, voor stel dat ik erin slaag om mijn reactor te laten werken en zeg hoe en waarom het werkt voordat het niet werkte. Een industrieel vraagt ​​naar het ding op de forum zonder iets te registreren en op de markt te brengen dat erg lijkt op mijn bewerking, terwijl ik het ben die chi is ..... :onheil: operationele problemen oplossen. En als deze industrieel me bovendien nooit hulp op het internet heeft gebracht forum, ja, dat vormt een probleem voor mij.
Maar niets belet een industrieel om hetzelfde te doen door zich te registreren.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 21/01/06, 13:28

PITMIX schreef:Maar niets belet een industrieel om hetzelfde te doen door zich te registreren.


Exacte maar ca limiet (moet een geldige e-mail verstrekken, uw ip is ingediend ... etc etc moet een "inspanning" doen wat) ... we hebben onze tips en advies op een gouden plaat gegeven ... Ten slotte wordt het gegeven als we zeggen ... Dan zijn het niet alleen de fabrikanten ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 21/01/06, 14:30

Het is goed dat de inhoud van de site toegankelijk is voor
allemaal, zelfs industriëlen. Het is waar dat sommige slechte appels
kan van de kudde afglijden. Maar niets zal hen verhinderen binnen te komen en hoe dan ook, het is zeker dat het al gedaan is.
De groeiende publiciteit bij Econologie kan alleen maar ontwaken
de interesse van industriëlen, oplichters of lobben waarschijnlijk
zich beïnvloed voelen door mogelijke gevolgen van mensen
die hun shirts zo nat maken voor hun eigen voldoening
alleen om hun resultaten te vergelijken en te delen.
Zoveel te doen tegen pech, een goed hart zo veel als zelfs
als de meest vurige en gelukkige niet zullen profiteren van de gevolgen
economisch van hun werk kunnen ze zichzelf troosten door te zeggen
dat het doel vooral ecologisch was. De verspreiding van hun
werk komt in ieder geval ten goede aan ervaren doe-het-zelvers sindsdien
uitzendingen op internet. Er zullen altijd mensen zijn die liever betalen
een techniek (hoeveel verzoeken om adres van de grappenmaker van patone heb ik gezien op de dif forums ? ..) in plaats van op te rollen
mouwen.
Industriëlen hebben daarom hun rol te spelen in een meer econologische ontwikkeling van motoren, brandstoffen, enz.


Maar wat kan een idee zijn om te graven en te zien hoe
toepassen is om leden van pubs te bevrijden (zoals het is
geval voor nu) maar dat niet-leden geluk hebben
deel te nemen in de financiering van de extra kosten die door hun worden gegenereerd
verkeer door enkele pubs te ondergaan, zelfs met hun verdedigende lichamen.
Op deze manier zullen ze niet meer met lege handen komen en hun toevlucht nemen
kan worden omgevormd tot een actieve econoloog, overtuigd en
waarom niet, activisten.


Ik stem daarom, vrije toegang.
0 x
Avatar de l'utilisateur
DavidHervé
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 15/09/05, 17:31
Plaats: PAU




par DavidHervé » 23/01/06, 09:56

Hallo allemaal,
Ik denk dat het in werkelijkheid niet echt uitmaakt, want een kwaadwillende als hij echt geïnteresseerd is, zal zich toch persoonlijk registreren. Door nadelen kan het zeker het werk van economische intelligentie beperken, waarvan het structurele werk wordt uitgevoerd door softwarerobots ...

Ik onthoud me van stemming omdat ik opgesplitst ben tussen vrije toegang en stokken in de wielen van automatische systemen.
0 x
The Passing
x 17




par The Passing » 23/01/06, 10:15

Ik denk dat we alle inhoud vrij moeten laten (uiteraard alleen te lezen) zonder de raadpleging te beperken door een verplichte registratie.

Het maakt nu al een betere referentie in de zoekmachines mogelijk, wat andere econologen oplevert, die zich toch zullen registreren om deel te nemen.

Dit is een van de sterke punten van internet: gratis toegang tot informatie! Voorwaarde toegang tot raadpleging door een verplichte registratie zou dit voordeel tenietdoen omdat veel minder mensen zich zouden proberen te registreren om er toegang toe te krijgen (het overkomt me van tijd tot tijd: Google keert terug naar links die niet langer doorzoekbaar zijn) tenzij geregistreerd, dus ik geef mijn weg).

Het zou het ook mogelijk maken om een ​​relatief schoon geregistreerd ledenbestand te hebben: de registranten zijn 99% degenen die deelnemen, waardoor het aantal "dode accounts" wordt beperkt (genre: ik registreer me gewoon om iets te zien, dan kom ik nooit meer terug) op de forum daarna).

Wat betreft de "vervuilers" van forum, bin ze zullen moeten registreren om te vervuilen en matiging kan hen snel kalmeren.

Wat reclame betreft, als de site hierdoor kan overleven, kan deze onderdrukbaar zijn voor 'weldoeners' die bijvoorbeeld financieel hebben bijgedragen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

Toegang sluiten




par jean63 » 23/01/06, 16:35

Ik moet de toegang tot Forum, maar aan de andere kant kan het mensen in staat stellen te ontdekken wat er gebeurt en daar wordt gezegd, en zich vervolgens registreren.
In mijn geval is dit wat er is gebeurd ....... moeilijk te kiezen.
We verkopen onze Airbuses aan de Chinezen, maar in ruil daarvoor willen ze weten hoe we het doen ........ het risico is dat ze ze over 5 of 10 jaar zelf gaan produceren. En als we ze niet laten zien, kopen ze Boeing .....
Je hebt trouwens gemerkt dat een zeer groot aantal leden niet meedoet forum?
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 23/01/06, 22:29

Persoonlijk ben ik voor het onderhoud van de vrije toegang van de forum. Aangezien voor sommige documenten de invoer van het wachtwoord vereist is, moet u zich bij de forumheeft de WM nog steeds toegang tot informatie over leden die zich registreren.

Het is echter mogelijk om bepaalde onderwerpen te vergrendelen zodat ze alleen toegankelijk zijn voor geregistreerde leden. We moeten hierover nadenken, misschien voor de forum pantone-experimenten, waardoor het grote publiek wordt verlaten.

(toevoeging per editie: vergrendeling van het begripsgedeelte van het proces)
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 23/01/06, 22:39

Ok om een ​​aantal kritieke delen af ​​te sluiten, zoals de experimenten en de plannen, anders vind ik het echt jammer om alles op slot te doen forum. Over het algemeen zullen mensen zich niet aanmelden voor een forum dat weten ze niet en dan des te beter als de zoekmachines er toegang toe hebben en de site bekend kunnen maken.
0 x
Avatar de l'utilisateur
krissg29
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 80
Inschrijving: 07/11/04, 21:26
Plaats: Finistere center
x 2




par krissg29 » 23/01/06, 23:06

Dus ik stemde om het te vergrendelen forum, zelfs als ik het regelmatig lees zonder noodzakelijkerwijs in te loggen.
Het is waar dat het belang van internet vrije toegang is. Maar het mag geen gratis exemplaar worden :|

Ik bedenk een truc om het halfvrij te laten.
Iemand komt op de forum omdat hij een link heeft gevolgd of zoiets, heeft hij toegang tot de forum bij het lezen en hij kan zijn mening geven.
Het verschil met een geregistreerd en verbonden lid: hij heeft alleen toegang tot de pagina's in tekst. Ik bedoel dat de foto's (afbeeldingen) en links niet toegankelijk zijn.

Op een tekst kunnen we zeggen dat het er niet slecht uitziet zonder het ding te kunnen visualiseren. En als hij details wil, moet hij inloggen.
0 x
Het moet niet worden verward en ingenieuze ingenieur

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 387-gasten