Project

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 06/04/04, 18:14

Hello!

Zoals Bibiphoque in zijn kleine presentatie zei, moeten we een groep vormen die dingen mogelijk maakt.

Daarom lanceer ik en stel ik in de publieke arena enkele ideeën voor van projecten om op te zetten. Ik denk dat de mensen die dit vaak bezoeken forum voldoende vaardigheden en motivatie hebben om de schmilblick vooruit te helpen (staat er dat? :P ) zolang we een versnelling hoger gaan.

- een ERNSTIGE experimentele aanpak initiëren om de verschillende systemen die op het web worden aangeboden te testen, te valideren of ongeldig te maken (de JLN-resultaten worden op een vage en onnauwkeurige manier verstrekt), ongeveer zoals het einde van het onderzoeksrapport van C. Martz.

- bundel de middelen die nodig zijn voor deze experimenten.
- voer ze uit volgens een protocol, in aanwezigheid van maximaal vrijwilligers.
- schrijf en publiceer op een site de volledige en precieze rapporten.

En laten we ronduit ambitieus zijn op de lange termijn:

- verduidelijking van de juridische vragen met betrekking tot de verschillende octrooien.
- de geselecteerde systemen doorgeven van onderzoek tot ontwikkeling.
- een bedrijf oprichten om de succesvolle systemen te verkopen, de markten bestuderen die de ontwikkeling van ecologische systemen mogelijk maken, de reeds geïndustrialiseerde systemen verkopen, advies geven (tot het uiterste) en waarom geen O&O financieren op nieuwe apparaten.

Dit plan is gebaseerd op een hoofdidee: we kunnen alleen ecologische en alternatieve systemen verspreiden door ze aantrekkelijk te maken voor consumenten en ze kant-en-klaar te laten kopen. Het doel is niet om geld te verdienen, maar om het economische systeem te gebruiken om ecologische doelstellingen te bereiken en de verwezenlijking van deze doelstellingen te financieren. Naar mijn mening is dit de enige manier om dingen snel en efficiënt te veranderen. We kunnen nog een 10 of 20 jaar wachten voordat de almachtige wet van de markt instort, of deze wet nu in ons voordeel gebruiken.

Ik ben gek: ja
Ik droom: ook
Dat meen je niet: als
Het is niet mogelijk: vooral als we het niet proberen
We zullen voorkomen worden: wie zal leven zal zien
Het is niet eenvoudig: wie zei dat?
Hoe we beginnen: door elkaar te ontmoeten, een project op te helderen, onze handen in het vet te steken


Amateurs ??? :P

Rulian.

PS: ik heb het gevoel dat ik snel een protest ga uitbrengen, maar ik blijf volhouden.
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 07/04/04, 07:21

:P :P
Hallo,
Nou ja, het is een idee om te graven (smeltkroes ??) en de dynamiek van een groep is over het algemeen sterker dan die van een geïsoleerde.
Ik vertrek naar discussies om een ​​project of technieken te bepalen, of de verbetering van bestaande technieken, maar gezien de beperkte financiële middelen die ik tot mijn beschikking heb, kan ik niet 'investeren' voor geen resultaten, maar :P Ik ben van zeer goede wil.
A+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 07/04/04, 07:29

Rulian schreef:- een ERNSTIGE experimentele aanpak initiëren om de verschillende systemen die op het web worden aangeboden te testen, te valideren of ongeldig te maken (de JLN-resultaten worden op een vage en onnauwkeurige manier verstrekt), ongeveer zoals het einde van het onderzoeksrapport van C. Martz.


Hallo,
Heb je de opmerking gelezen die ik maakte over het onderzoek van Christophe? En zijn antwoord?
Het gebrek aan details was het gevolg van een gebrek aan beschikbare middelen, zo niet, ik denk dat hij strenger zou zijn geweest en een volledig protocol voor deze tests had opgesteld :P
JLN heeft ook nog een reden om niet alles online te zetten, ik denk dat het het feit is dat hij in een bedrijf zit en een bepaalde reserve moet houden, maar er zijn veel info op het net.
Het geeft me een idee: bied een thread aan met de links MET een korte beschrijving van wat ze bevatten: rolleyes: we moeten nog steeds een goede titel vinden voor deze thread!
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 07/04/04, 12:11

En ben Bibiphoque, we moeten gewoon beginnen. Maar daarvoor stel ik voor dat we een ML gebruiken in plaats van een forum.

Eerste stap: grip krijgen op wat we doen, wanneer en hoe.

Om te beginnen stel ik voor om een ​​eenvoudig systeem te kiezen, om de documenten op het web te verzamelen, te assembleren, te testen en om de observaties te publiceren (en alle gebruikers hiervan uit te nodigen) forum om het te komen bekijken).
Ik dacht aan het Meyer-systeem of de magnetische motoren (SMOT van JLN).
(Ze zijn vrij eenvoudig en goedkoop, en er is een goed document beschikbaar)
Dan zullen we zien op basis van de resultaten.

En maak je geen zorgen, ik ben nog meer blut dan jij. Maar we kunnen een rigoureuze aanpak volgen met weinig middelen, het gaat erom zijn grenzen te aanvaarden.


Rulian

PS: voor SMOT stelde ik voor het op papier te bestuderen, maar ik heb nog steeds de fysische wetten van de aantrekking van een ferro-lichaam door een magnetisch veld niet gevonden.
Als iemand ze heeft.
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 08/04/04, 14:20

: Huh:
Hallo,
de Smot is het ding dat de ballen laat rollen, het is leuk maar zonder directe interesse,
Ik zal me eerder concentreren op de verbetering van de GEET of niet, de meyer-cel :P
Wat betreft GEET, er zijn al mensen die het hebben bereikt, dus het is (waarschijnlijk) mogelijk om een ​​snelle "feedback" te hebben op de voorgestelde of aangebrachte verbeteringen.
Persoonlijk dacht ik aan verschillende dingen voor de GEET: om het profiel van de centrale stang te verbeteren, om het bubbler-systeem te verbeteren, en bovendien lijkt het mij veel efficiënter om 2 te hebben, een voor de brandstof en een voor de volgens de resultaten van andere experimenten met echografie: rolleyes:
Dan kunnen we ook een soort vortex bedenken om het lucht / gasmengsel te verbeteren :P (een draaikolk carb !! Ik zie de pubs al !!!) enz.
Wanneer dit allemaal op papier zal staan, kunnen we mensen vinden om het op simulatie te modelleren, dan zouden we een ontwikkeltool hebben.
Wat denk jij?
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 08/04/04, 17:36

Voor de Pantone denk ik niet dat we verder kunnen gaan dan het werk van Administrator dat compleet en opmerkelijk is (en met laboratoriummiddelen).

Door nadelen voor de Meyer-cel zou het me goed verbinden. Trouwens (hou me tegen als ik het mis heb) is dit het apparaat gepresenteerd door de man van moteuraeau.com.
We zouden hem kunnen vragen om ons een demo te geven, waarmee we het apparaat allemaal goed en vooral goed gedaan kunnen krijgen ... Erger zou hem moeten overtuigen om het te laten malen om het te bestuderen.

Voor de simulatie is het een goed idee, maar het moet bekend zijn dat een simulatie gebaseerd is op numerieke modellen die een correcte en precieze wiskundige transcriptie veronderstelt. Dat betekent dus dat je alles tot in de kleinste details moet kunnen uitleggen ... Voor de PMC en de Meyer-cel zijn we er ver van verwijderd ...

Wat zeg je
We kunnen daarmee beginnen.

Rulian
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 09/04/04, 07:29

Rulian schreef:Voor de Pantone denk ik niet dat we verder kunnen gaan dan het werk van Administrator dat compleet en opmerkelijk is (en met laboratoriummiddelen).

Door nadelen voor de Meyer-cel zou het me goed verbinden. Trouwens (hou me tegen als ik het mis heb) is dit het apparaat gepresenteerd door de man van moteuraeau.com.
We zouden hem kunnen vragen om ons een demo te geven, waarmee we het apparaat allemaal goed en vooral goed gedaan kunnen krijgen ... Erger zou hem moeten overtuigen om het te laten malen om het te bestuderen.

Voor de simulatie is het een goed idee, maar het moet bekend zijn dat een simulatie gebaseerd is op numerieke modellen die een correcte en precieze wiskundige transcriptie veronderstelt. Dat betekent dus dat je alles tot in de kleinste details moet kunnen uitleggen ... Voor de PMC en de Meyer-cel zijn we er ver van verwijderd ...

Wat zeg je
We kunnen daarmee beginnen.

Rulian

:P :P :P :P
Het is een technische klus !! :P :P :P
Kostprijs ... Nee?
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Dearcham
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 105
Inschrijving: 29/10/03, 23:55




par Dearcham » 17/04/04, 22:40

:D
aah er is beweging en daar hou ik van!

Goed met betrekking tot de Geet Ik probeer een maaier samen te stellen met het proces voor een project aan de universiteit.
Vervolgens stel ik het ter beschikking van de "groep" als we dingen willen testen die nog niet zijn gedaan naar mijn weten: aanpassing van de lengte van de reactor, van het materiaal (sommigen spraken over testen met glas), systeem van dubbele bubbler ...
Ik denk dat er nog veel dingen zijn om te proberen en als het grootste deel van de stukken er zijn, zijn de kosten minimaal. Nu is het duidelijk dat we geen bank zoals christophe hebben, maar uiteraard ook vervormt ook de resultaten dus ...

Voor de SMot was ik van plan direct aan de slag te gaan nadat ik klaar was met de maaier, maar mijn middelen zijn ook beperkt omdat ik mijn accommodatie in een zeer korte tijd moet overnemen.
Eerst wilde ik de naudin-smot reproduceren en daarna twee dingen proberen:
Een seriemontage om de bal maximaal Ep te besparen. Dan zou een rail hem terugbrengen naar het startpunt, met zoveel kleine turbines als je wilt
-De andere versie zou zijn om een ​​soort ronde en platte rail te maken met hetzelfde systeem van magneten als de smot om te zien of de bal blijft versnellen.
Theoretisch voorkomt niets het

Hoe dan ook, ik zou binnenkort een kamer hebben alleen voor mijn kleine ervaringen, dus als er behoefte is aan een kamer ...

Hoewel het idee van de studiegroep om octrooien te ontwikkelen een beetje voorbarig lijkt (maar shit hebben we nog steeds het recht om te dromen), ben ik het volledig eens met Rulian als hij zegt dat:
ecologische en alternatieve systemen kunnen alleen worden verspreid door ze aantrekkelijk te maken voor consumenten en ze kant-en-klaar te laten kopen. Het doel is niet om geld te verdienen, maar om het economische systeem te gebruiken om ecologische doelstellingen te bereiken en de verwezenlijking van deze doelstellingen te financieren. Naar mijn mening is dit de enige manier om dingen snel en efficiënt te veranderen. We kunnen nog een 10 of 20 jaar wachten voordat de almachtige wet van de markt instort, of deze wet nu in ons voordeel gebruiken.
voor de pantonne bijvoorbeeld heb ik al verschillende vrienden die me hebben gevraagd om het ding voor hun scooters of motoren te bestuderen als het proces interessant blijkt te zijn.
Nu moet je je ervan bewust zijn dat rollen (en dus rijden) dit soort dingen ongeveer net zo verboden is als het aanpassen van een nitrotank.

Hoe dan ook, ik ben VOOR! het kan interessant zijn om te profiteren van een vergadering om erover te praten en te zien of er is besloten wat te werken en met welk schema zoals voorgesteld door de liniaal ...
(en ik ben op zoek naar mensen die binnenkort posters op Jussieu kunnen afdrukken / plakken :P )
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 19/04/04, 11:28

:P
Saluttatous,
Zoals ik al zei op een andere thread en tegen vrienden, de echt eco-oplossingen zijn multidisciplinair en de maatregelen om de opbrengst te berekenen zijn echt moeilijk te implementeren, maar ik denk dat er een manier is om te ontwerpen en REALISEREN iets dat zou werken !!!

Als richtlijn denk ik dat het mogelijk moet zijn om zowel radiofrequenties als echografie te gebruiken om de ontleding van moleculen te vergemakkelijken voordat ze een geet binnenkomen: rolleyes:
Wat denk jij?

(Bibiphoque die er naartoe gaat om een ​​ultrasone stroomgenerator te maken!)
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Dearcham
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 105
Inschrijving: 29/10/03, 23:55




par Dearcham » 19/04/04, 16:42

Christophe zal dit bevestigen (of ontkennen) maar ik denk niet dat het moleculaire ontleding is (water en benzine ondergaan geen chemische afbraak), maar meer een dissociatie: we "nemen" de moleculen af anderen om pakketten te vermijden om de verbranding te verbeteren (in feite zou dissociatie het smeltpunt verlagen volgens mijn metingen)

Kortom, we kunnen blijven spreken van pure techniek in het juiste onderwerp :)

Ik denk dat we ons al moeten concentreren op wat we precies willen werken
bieden een soort specificaties voor verbeteringen die we graag zouden zien na brainstorming.
Welk budget is iedereen bereid te stoppen (of dat is de enge vraag)

Wanneer zou u beschikbaar zijn?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 270 gasten