Nieuwe ouders: 20 dingen om te voorkomen dat met baby :)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Nieuwe ouders: 20 dingen om te voorkomen dat met baby :)




par Christophe » 03/02/15, 22:56

Een beetje ouderlijke humor:

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 03/02/15, 23:38

Het ruikt naar geleefd! Hoe oud is je kind nu?

Van mijn kant, wanneer ik een jonge baby bezoek, geef ik haar een geschenk, een heel leuk geschenk ...



dat kost me niets ...



maar wat hem later veel teleurstellingen zal voorkomen!


Dit geschenk is een toverwoord,



een klein drieletterwoord,




waarvan je moet weten hoe je ze verstandig moet gebruiken,




maar zonder zwakte!



Dit kleine toverwoord is:



NEEN !
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79115
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 04/02/15, 10:34

elephant schreef:Het ruikt naar geleefd! Hoe oud is je kind nu?


Hij gaat door met zijn 5-jaren ... 5-jaren die ik niet echt voorbij heb zien gaan ... 5-jaren inclusief 4-jaren van kombuis, depressie, allerlei problemen na de scheiding ...

Anders is hij op alle punten geweldig (op 3 jaar oud vertelde hij me over ammoniak in de plas ... wooow!) ...

Kan niet wachten op de volgende (we moeten nog steeds de moeder vinden lol)!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 23/02/15, 11:59

Onze baby's zijn nu 18 en 15 jaar oud ... En ik kan je garanderen ... Dat we onze waakzaamheid niet moeten ontspannen ... Nee, het is niet langer nuttig, de schop in het hart ... n 'heeft alleen nut voor degene die het geeft, zelfs als het niet meer ontspant, maakt het altijd een beetje lichamelijke oefening ... : Mrgreen: Geen luiers meer, geen bedplassen meer, geen flessen meer ... condooms, bier, geknoeide mobs ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 23/02/15, 12:40

De mijne hebben respectievelijk 26 en 27,5 ....

Het werkte.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 23/02/15, 13:25

Ik heb niet te veel om over te klagen ... Dit zijn nog steeds goede elementen (als je de vader kent, kun je nog steeds zien dat de mensheid vooruitgaat) : Mrgreen:

En als ze een "workshop" -avond hebben in de garage naast de deur, zijn zij en hun vrienden vrij discreet ... Ik hoorde niets toen ze 's nachts naar bed gingen van zaterdag op zondag ... Zondagochtend ontdekte ik ca op het tapijt bij de ingang van het huis (er is maar één paar van mij: de Crocs) ... Iedereen sliep in één kamer ... (kleine maten zijn meisjes) .. Geen geur of onaangename peuken in de werkplaats, ik vond 2 Heineken vol op de verpakking van 10 .. Aan de andere kant, geen sporen meer van Haribo gum crap (ik ben verslaafd aan kipics) die ze hebben alles ingeslikt ...
Beeld

Het kostte me meer 4 stokbrood ontbijt ... Het eet jonge volwassenen ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 23/02/15, 15:35

Ik vergat zelfs te zeggen: NEE is als ze klein zijn.

Daarna moet uitleggen waarom (dus heb een goede reden) : Mrgreen:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 251-gasten