FTP-server voor econologiedossiers!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79322
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

FTP-server voor econologiedossiers!




par Christophe » 09/01/06, 16:02

Mijn voormalige host heeft zojuist een anonieme en openbare FTP-server beschikbaar gesteld aan zijn klanten. Het is dan ook een voorproefje van de semi-openbare FTP-server die we gaan opzetten voor leden van de forum, verhaal dat je vertrouwd raakt met het gebruik van een FTP

U kunt alle gewenste bestanden daar plaatsen (zolang ze legaal blijven) zonder beperking van de grootte.

Gebruik een FTP-client omdat de poort om veiligheidsredenen niet 21 maar 20 is.

Verbindingsinformatie:

Gastheer: Deze server werkt niet meer
Poort: 20
Login: anoniem

Om ervoor te zorgen dat het geen naamloze puinhoop wordt, plaatst u uw bestanden in de directory / econologie (bij de root) die ik heb gemaakt, waarin u een submap met uw bijnaam gaat maken.

Opgelet, eenmaal verhoogd, kunt u de bestanden niet meer van deze FTP verwijderen.
Dernière édition par Christophe de 07 / 11 / 08, 12: 24, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 09/01/06, 20:18

Is het mogelijk om een ​​problematisch bestand te verwijderen?
Ik ben een beetje rommelig en moet mijn nemen
herhaaldelijk.

Het zal echter praktisch zijn om ruimte te hebben
ca om bestanden te plaatsen. :P

Mogelijk moet u een html-pagina maken met de inventaris
bestanden bij elk, dit zal verifiëren dat de
server is niet hurken zonder medeweten van een lid in zijn ruimte.
Op het gebied van beveiliging moet de oprichting van worden voorkomen
records van andere mensen dan een waardig persoon
De Warez heeft de neiging zich te vermenigvuldigen
mappen voordat ze hun bestanden op een squate-server installeren.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79322
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 09/01/06, 20:30

Nee, we hebben geen toegang tot de bestanden.

Vergis je dus niet als je naar boven gaat ... anders heeft iedereen (bezoeker van econo + andere websites die door de host worden gehost) toegang tot je bestanden of mappen.

Voor de warrez daarentegen is het erg veilig vind ik geen probleem.
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 09/01/06, 22:16

Bedankt, het is geweldig! :D
Het betekent dat ik mijn ongecomprimeerde video's van een betere kwaliteit kan plaatsen zonder ruimte op mijn host te eten. Voorlopig heb ik het niet nodig, maar het kan komen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79322
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 09/01/06, 23:04

Uh ongecomprimeerd ongecomprimeerd wordt snel gezegd ... mag niet teveel worden misbruikt en denk aan mensen die je video's later zullen downloaden ... Door tegensbestanden van enkele tientallen MB is dat geen probleem.

Door tegens aandacht, zoals ik al zei, het is een tijdelijke FTP (met andere woorden: die ik niet beheer en die 's nachts kan sluiten) terwijl ik wacht op de echte openbare FTP van econo (dat ik hem zou controleren)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 09/01/06, 23:13

Bewaar dus een kopie van het verzonden bestand.
: Roll:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79322
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 09/01/06, 23:27

Absoluut! Dit is in ieder geval het geval bij alle kopieën op afstand!
0 x
dudu x2
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 54
Inschrijving: 23/11/05, 14:08
Plaats: 49600




par dudu x2 » 11/01/06, 16:05

wat is het ftp-adres om naar de bestanden te kijken?
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 11/01/06, 17:42

Nee, ik ben dom ... Ik begreep alles door de vlieg :D :D :D
Het is een ftp om documenten op te zetten forum. Het is niet om onze documenten online te zetten voor onze persoonlijke website. Hoe dan ook, ik film in Mpeg 4 en ik comprimeer om een ​​kleine videomontage te maken. De laatste die ik op mijn post heb gezet is 6 MB en de kwaliteit valt mee, zelfs als ik een volledig scherm maak. Ik zou het niet durven om een ​​video van 700MO voor 30 minuten aan afbeeldingen in MPEG te plaatsen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79322
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 12/01/06, 12:22

Ik ben een belangrijk punt vergeten, leg uit hoe je een ftp kunt gebruiken voor degenen die het niet weten ...

1) zet bestanden

Dus hier heb je een specifiek programma nodig (genaamd FTP Client), hier is er een 100% gratis http://www.framasoft.net/article1011.html

Om te weten hoe het te gebruiken: http://www.framasoft.net/article1941.html of direct: http://www.framasoft.net/IMG/pdf/FileZilla-2.pdf

2) bestanden herstellen

Voor het toegangsadres is er blijkbaar niets (daarom staat de FTP op poort 20 en niet op 21) of zo mogelijk door de configuratie van uw browser aan te passen, maar eerlijk gezegd niet de moeite waard.

Dus om een ​​bestand te herstellen, moet je het adres en de map van deze openbare FTP opgeven en FileZilla gebruiken om te downloaden.

ps: dit zal niet het geval zijn met de dedicated server FTP die we gaan mounten, die er via het net voor toegankelijk zal zijn.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 367-gasten