Aanwezigheid / deelname stijgt weer

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Aanwezigheid / deelname stijgt weer




par Obamot » 08/01/15, 21:07

Goed nieuws voor dit begin van het jaar.

Laat het gezegd worden, de participatie-index gaat terug!

In absolute statistieken, de forum was gedaald naar 80,3-berichten / dag kort voor de december 11 2014 (gemiddelde berichten / dag sinds de forum bestaat)

Dan rond de 11 van december, de forum had een rebound om 80,9-berichten / dag te strijken. Dan, met de rust van de feestdagen, verkruimel mooi tot 80,49-berichten / dag tot januari 6.

Na de tragische gebeurtenissen van Charlie is de deelname weer gegroeid om terug te gaan naar de 80,51-berichtendag.

Dus sinds september stopte de deelname door 3 keer zijn spiraal naar beneden en wordt zelfs elke keer verhoogd (zelfs als de neerwaartse trend niet volledig is omgekeerd, toont dit dat we onderaan de curve van Gauss zitten.)

Dus het zou voldoende zijn om iets meer te posten, tussen jullie econologen de komende dagen, om te zien of wat er gebeurt bevestigd wordt.

Steekproef van 28-10 2014 om 21.58.31

Beeld

Steekproef van 10-12 2014 om 04.13.33

Beeld

Voorbeeld van de 06-01 2015

Niet beschikbaar, maar we waren bij 80,49

Voorbeeld van 07-01 2015 lichte maar significante stijging

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 08/01/15, 23:14

Ik ben helemaal geen Taliban-opiniepeiling, integendeel. :frons:

Geposte berichten weerspiegelen een activiteit die verwaarloosbaar is in vergelijking met LUS-berichten.
Ik ben van mening dat een grote opkomst van lezers meer betekenis heeft dan een vloed van berichten ... :?

Het is gemakkelijk om te schrijven om niets te zeggen, om trollen te zien, wat uiteindelijk het devalueert forum en zijn interesse.

Ik kan worden beschouwd als een trieste vader, en ik neem aan, omdat ik liever een bijdrage lever aan de huidige discussies dan aan humor.
:?

Het belangrijkste voor mij hier is het goede niveau van uitwisselingen en hun pedagogisch aspect zonder dat de auteurs hun gesprekspartners hoog opvatten.
Ce forum bracht me veel in mijn persoonlijke speurtochten en opende mijn ogen in sommige gebieden.

Desalniettemin is deze activiteit uiterst tijdrovend en we kunnen allemaal geconfronteerd worden met andere behoeften dan met het palaver.
:|
Dit wil zeggen dat statistische fluctuaties een relatief belang hebben en afhankelijk zijn van te veel parameters die moeilijk te controleren zijn.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 08/01/15, 23:25

Het nummer dat ik heb opgeschreven, is een van de "harde" componenten.

Aangezien het een staat in permanente achteruitgang vergelijkt die bijna twee jaar endemisch is, en het direct met de opkomst / deelname van de mooie jaren, toen de forum liep vol vuur.

Het is dus nog steeds "significant" als u dat wilde horen.

Nu eens met al het andere ...

Ook als de een de ander niet voorkomt: meer participatie en betere kwaliteit ...
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 09/01/15, 03:18

Dag
Citro schreef:Ik ben helemaal geen Taliban-opiniepeiling, integendeel. :frons:

Geposte berichten weerspiegelen een activiteit die verwaarloosbaar is in vergelijking met LUS-berichten.
Ik ben van mening dat een grote opkomst van lezers meer betekenis heeft dan een vloed van berichten ... :?

Het is gemakkelijk om te schrijven om niets te zeggen, om trollen te zien, wat uiteindelijk het devalueert forum en zijn interesse.

Ik kan worden beschouwd als een trieste vader, en ik neem aan, omdat ik liever een bijdrage lever aan de huidige discussies dan aan humor.
:?

Het belangrijkste voor mij hier is het goede niveau van uitwisselingen en hun pedagogisch aspect zonder dat de auteurs hun gesprekspartners hoog opvatten.
Ce forum bracht me veel in mijn persoonlijke speurtochten en opende mijn ogen in sommige gebieden.

Desalniettemin is deze activiteit uiterst tijdrovend en we kunnen allemaal geconfronteerd worden met andere behoeften dan met het palaver.
:|
Dit wil zeggen dat statistische fluctuaties een relatief belang hebben en afhankelijk zijn van te veel parameters die moeilijk te controleren zijn.


+1
Altijd antwoorden als relevant we herkennen het forumvanaf het begin of het was aangenaam om in te wisselen zonder te worden beoordeeld ..

André die blij is een ocassionel bezoeker te zijn
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 09/01/15, 03:51

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 09/01/15, 11:16

Weer in opkomst! Score van deze dag 09-01 2015 t / m 11.12.19:

Beeld

QED !!!

Gisteren (ter herinnering):

Beeld

We kunnen niet zeggen dat het te danken is aan degenen die niet posten Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 09/01/15, 17:56

Wie kan nog het tegenovergestelde claimen (stand op 09-01 2015 om 17.52.40):

Beeld

2 stijgende trend verandert op 1-dag ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 09/01/15, 21:58

En UP! (Van 09-01-2015 tot 21.55.26)

Beeld

3e x stijgende lijn op dezelfde dag ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 13/01/15, 23:54

Aanhoudende trend bij stabilisatie en licht opwaarts (tussen begin december en begin januari):

Beeld

Dus een omkering van de opwaartse trend over een beruchte periode van meerdere dagen, nog nooit gezien voor meerdere jaren!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79287
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024




par Christophe » 14/01/15, 00:35

We zeggen dankje Charlie

Hoe ben je al jaren?

Obamot sterker dan de webmaster!
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 165-gasten