South Park

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
brahim
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 30/10/14, 21:37

South Park




par brahim » 30/10/14, 21:40

Beeld

Releasedatum : 1997
herkomst : VS.
Acteur (s) : Trey Parker-Matt Stone
Genre : Komedie - Animatie
Omschrijving : Het kleine stadje South Park in Colorado is het toneel van de avonturen van Cartman, Stan, Kyle en Kenny, vier kinderen met een taal die een beetje ... ongebruikelijk is!

Hoe je mijn presentatie vond south park en bedankt voor alle opmerkingen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
1360
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 26/07/13, 07:30
Plaats: Zwitserland
x 36

Re: Southpark




par 1360 » 02/11/14, 18:19

Hallo,

brahimo schrijft:Hoe je mijn presentatie vond south park en bedankt voor alle opmerkingen.


Eerlijk gezegd een beetje slecht, wat me er niet van weerhoudt een grote fan te zijn van South Park.

Kom op, verbeter deze introductie snel door links van de beste momenten te plaatsen (in feite is South Park gewoon een opeenvolging van betere momenten!)

Gevoelige zielen en andere dwepers, ga je gang, want het is toch een beetje "dik" ...

A+
0 x
lapouleda
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 15/12/14, 16:39




par lapouleda » 15/12/14, 17:09

SP, in ieder geval geweldige momenten uit mijn jeugd. Goed haar ook met vrienden. "Oh mijn God !!! Ze hebben Kenny vermoord. Klootzakken"! lol
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gildas en 290 gasten