super_newbie_pro wordt groen - moeilijk voor een nerd

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
super_newbie_pro
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 20/08/14, 14:35
Plaats: Vichy

super_newbie_pro wordt groen - moeilijk voor een nerd




par super_newbie_pro » 20/08/14, 14:44

Dag :)

Ik wist dit forum destijds dankzij Pascal H. en zijn robiplane.

Ik heb vandaag de stap van registratie genomen omdat ik advies nodig had en vroeg me af waar ik het beste heen kon om relevant advies te krijgen.

Ik ben 32 jaar oud, geen diploma, geen kinderen, CDI-medewerker bij IT-dienstverlener (ik help bankiers in informatica en software ...), zelfstandige in onroerend goed, internet was mijn leraar, maar dat belette me niet maak veel knoedels op mijn sites ^^.

Ik woon in Vichy - in het midden van Frankrijk - waar ik ruïnes koop die niemand wil en die ik tijdens mijn weekenden volledig renoveer.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 20/08/14, 16:20

Slaap je soms? Wat is nu de ondergang? Ik ben in Lozère op vakantie en er zijn 24000 euro.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16120
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5240




par Remundo » 20/08/14, 16:41

Hallo nieuweling!

Ja ja welkom bij de forum. En goede zelfbouw. 8)
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
super_newbie_pro
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 20/08/14, 14:35
Plaats: Vichy




par super_newbie_pro » 20/08/14, 16:53

dank u :)

elephant schreef:Slaap je soms? Wat is nu de ondergang? Ik ben in Lozère op vakantie en er zijn 24000 euro.


Op vichy is het variabel, variërend van 25 tot 40.000

Beneden, zelfs als er maar een half dak is en er geen deuren, luiken, ratten en vegetatie uit voortkomen, weigeren de eigenaren van ouderen in het algemeen om ze te geven ... En als ze in een verkoopbenadering, weinigen zijn geneigd om geld in dit soort dingen te steken.

Maar alles zelf doen of zoveel mogelijk is niet alleen lonend, maar ook financieel interessant. Alleen de motivatie die af en toe een hit krijgt omdat het lang is ... erg lang ...
0 x
Pc-informatie - De computeronderwerpen van super_newbie_pro: http://www.pcinfos.fr/forum/

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 276-gasten