Kubota-geschiedenis

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2485
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 359

Kubota-geschiedenis




par Forhorse » 19/07/14, 19:29

Bonjour à tous,

Als onderdeel van een "school" werk probeer ik de commerciële geschiedenis van het merk Kubota in Frankrijk te reconstrueren, en meer in het bijzonder met betrekking tot microtrekkers.

Op hun site vond ik de lijst van alle oude "weg goedgekeurde" modellen sinds 1974.
maar dit bedrijf verkoopt sinds voor deze datum machines in Frankrijk en vooral veel modellen die niet gehomologeerd zijn, als je enige aanwijzingen, modelnummers of series hebt, zelfs vaag en uit het geheugen, die als basis kunnen dienen voor onderzoek ernaar zou leuk zijn en het zou me vooruit helpen.

Bij voorbaat dank.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 20/07/14, 12:21

Welnu, ik zou beginnen door naar Kubota Frankrijk te schrijven, kijken of ze geen medewerker hebben (mogelijk gepensioneerd) of een gepassioneerde klant, verzamelaar, zelfs als dat betekent dat ik hem moet zien met een scanner, camera, recorder.

Als ik hier in België zie hoeveel jongens liefdevol oude Porsche- of Fendlt-tractoren onderhouden, zou het me niet verbazen als ze dat voor je hebben gevonden.

Ten slotte is het helpen van iemand die geïnteresseerd is in de geschiedenis van een merk goede, goedkope publiciteit.

Stuur in plaats daarvan een papieren brief (je weet wel, zo'n ding dat je in een envelop met een postzegel stopt... :D )
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 228-gasten