Renault Twingo III: Aandrijving en motor achteraan.

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

Renault Twingo III: Aandrijving en motor achteraan.




par gildas » 14/02/14, 09:44

Hallo,

Ik deel mijn enthousiasme voor de toekomstige Renault Twingo III, het kan de passies triggeren door R8 Gordini en Simca Rally terug te roepen. 8)
http://www.largus.fr/geneve/2014/nouvel ... 00371.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 14/02/14, 11:32

oh ja ...

het is misschien een mooie grap ...

Een voortstuwing met het grootste deel van het gewicht op de achterwielen ...

je kunt het stuur altijd op een glibberige weg draaien, in de richting die je wilt. : Mrgreen:

Positief punt: de keuze voor een klein blok 3-cilinders: deze motor moet economisch en uitgebalanceerd zijn.
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 14/02/14, 11:41

Raaaaah! Dodelijke val, dubbel gevaarlijk omdat, naar jouw mening, dit soort voertuig koopt? Als het mensen zijn die weinig rijden, dus de minst ervaren incidenten die ermee omgaan. (met de neiging om tijdens het draaien af ​​te remmen)

En omdat het minder goed beschermd zal zijn omdat er meer motor aan de voorkant zal zijn ....

Ik heb erg slechte herinneringen aan mijn BMW 1600 van 1969 en mijn vrienden, het was nog erger, ze rolden in ladybug of R8, zelfs in Simca 1000. De lieveheersbeestjes zeiden dat het veilig was om een ​​zak cement in de kofferbak te doen.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 14/02/14, 12:06

De Smart is ook een voortstuwing met motor achterin ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 14/02/14, 12:34

Ja, maar bijna niemand rijdt slim!

Een van de grote voordelen van de Twingo 1 was dat de wielen degradeerden naar de 4-hoeken, waardoor hij uitstekend kon worden gebruikt, zoals op de vorige mini.

Mijn vrouw had er een voor 17 jaar / 225000 km (ze draaide nog steeds als een klok toen we haar opnieuw verkochten) het was buitengewoon veelzijdig. Ik zou graag willen proberen om volwassen 4 + -bagage en 2-gitaren (in flightcase) in het nieuwe te plaatsen, om te zien .....

Door tegens, de 1 verbruikt veel voor een kleine: 8 easy liters!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 879
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173




par gildas » 14/02/14, 16:33

Uw opmerkingen verbazen me niet.

Dit is ook de reden waarom ik het onderwerp in de sectie Vrije tijd en passie heb geplaatst ...

De wegligging van deze Twingo is echter verbeterd dankzij de elektronica, het is niet te vergelijken met de auto's van de jaren 60 / 70 ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 14/02/14, 16:58

We hopen van wel, maar moe van de dure en gecompliceerde als we eenvoudig kunnen zijn?

Deze auto is een puur marketingobject, geen twingo!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 14/02/14, 18:42

zelfs zonder de elektronica is het een veilige gok dat de bediening behoorlijk effectief is.
sinds 40 jaar hebben de verbindingen met de weg vorderingen gemaakt. Ik denk dat we ons moeten hoeden voor reacties gebaseerd op oude 40ans-concepten. in ieder geval zijn er utac en andere tests die de capaciteiten van deze auto laten zien.
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 14/02/14, 18:43

Zolang je auto spreekt, komt de Europese 1ere in oplaadbare hybride binnenkort? Het is bij BM: https://www.econologie.com/forums/bmw-serie- ... 13080.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 14/02/14, 23:04

Dirk Pitt schreef:zelfs zonder de elektronica is het een veilige gok dat de bediening behoorlijk effectief is.
sinds 40 jaar hebben de verbindingen met de weg vorderingen gemaakt. Ik denk dat we ons moeten hoeden voor reacties gebaseerd op oude 40ans-concepten. in ieder geval zijn er utac en andere tests die de capaciteiten van deze auto laten zien.


+1; Competitie eenzitters zijn ontworpen voor de best mogelijke wegligging ..... en hebben praktisch alle een "centrale achter" motor. Voordat we zeggen dat het niet standhoudt als het achteraan zit, zullen we moeten zien hoe ze de balans hebben bereikt. Waar het om gaat is dat het niet gemeen is, op glad / hobbelig terrein / op hellingen / remmen op een bocht enz ... -draaien zoals een R8 is gevaarlijk met de motor voor of achter. : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 285 gasten