Haal de pantone eraf

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
freddau
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 641
Inschrijving: 19/09/05, 20:08
x 1

Haal de pantone eraf




par freddau » 14/12/05, 15:23

Nou,

het irriteert me om niets te doen en dat er niets anders gebeurt dan specifieke tests, wanneer het nodig zou zijn om naar een andere schaal te gaan. (of zie ik dat verkeerd??)

Op dit moment ligt het onderwerp energie nogal gevoelig, vooral voor vrachtwagenchauffeurs en landbouwers.

Ik weet niet of je het al met de vrachtwagenvakbonden hebt besproken, maar het zou leuk zijn om met hen te praten, nietwaar?? Met een auto die op doping rijdt, hetzelfde voor de FNSEA.

Of heb je Christophe al geprobeerd??
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 14/12/05, 19:47

Je zult niet de eerste zijn die hierover praat. Het is zelfs het oudste project dat we hebben. We hebben er een tijdje over nagedacht.

Maar van daar naar oefenen... niet zo eenvoudig.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 14/12/05, 20:47

Ja, het is niet eenvoudig, want de situatie is als volgt:

Bij gebrek aan ERNSTIG bijkomend onderzoek is het simpelweg onmogelijk om geloofwaardig te zijn tegenover professionals die in ieder geval alleen geïnteresseerd zijn in snelle effectieve oplossingen... Bovendien, gezien het aantal "wonderbaarlijke" brandstofbesparende oplossingen op de markt ( en duidelijk ineffectief) zijn ze erg achterdochtig geworden over alles wat niet van de fabrikant komt....

Maar hier zijn deze fabrikanten die de middelen voor R&D hebben en blijkbaar geen interesse hebben om de ontwikkeling van deze technologie te helpen...

Dus....
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1

re




par Asgard bot tyr » 07/01/06, 15:48

Als we wachten op de opkomst van een begin van reactie vanuit de lobby, hebben we tijd om de generaties te zien sterven die nog niet geboren zijn!!!
Desondanks moeten we regelen dat we alles samenbrengen wat we nodig hebben, om prototypes en onbetwistbare testprotocollen te produceren (en dat bij honderden!)
Daarna kunnen we ze in alle rust naar een ander deuntje brengen!!! : Wink:
IK ROEP op tot de oprichting van een observatorium/laboratorium van studies op aanvraag, voor de diversificatie van energiebronnen!!!
TEST EN VALIDEER (krachtbank en doorgang naar de mijnen) ALLE concept in kwestie, waardoor de lokale reproductie van deze concepten mogelijk is!
VOOR zo'n apparaat is het nodig om veel energieën te coördineren! iedereen moet meedoen!!!
Ik wacht rustig af, het antwoord van ieder van jullie!!! : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 07/01/06, 16:01

Waarom schrijf je niet naar Nicolas Hulot, een zeer mediakarakter die overal roept dat de planeet in gevaar is?
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 07/01/06, 16:09

Naar mijn mening moeten we al het maximale doen zonder hulp van wie dan ook, gewoon tussen ons!!!
Daarna kunnen we stappen zetten, maar eerst wordt er gewerkt in de werkplaatsen!!! Amateurs!!!
Geloofwaardigheid is tegenwoordig een HARDE WINST!!!
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 07/01/06, 16:28

Hallo,
Voordat u contact opneemt met de media of veel lawaai maakt
je moet er zeker van zijn dat elke keer dat je probeert een brandstofverbruik van meer dan 30% te rechtvaardigen en ik zou zeggen ruim daarboven, want 20% wordt bereikt door rijmodi, klimaatveranderingen en kleine gadgets die hier en daar worden gevonden.
Voor ons die zeer beperkte middelen hebben, vooral tijd en hulpmiddelen om de repetitieve tests en verbeteringen uit te voeren die nodig zouden zijn om de penton niet af en toe functioneel te maken, maar bij alle snelheden en onder alle omstandigheden.
Ik krijg goede resultaten, maar altijd onder de 30% en soms zie ik helemaal geen nier in de winter, dit is meestal bijna 20%, maar ik kan niet altijd 500 km in één keer afleggen met panton en zonder panton om een ​​klein beetje te valideren wijziging.
Als we met iedereen op straat praten om de vervuiling aanzienlijk te verminderen, wekt dat geen grote passies op, de enige taal die ze willen is hoeveel km ik met een tank kan doen.. Voor de rest vertellen ze me dat we katalysatoren hebben,
Momenteel zou ik mijn auto niet uitlenen aan een journalist om hem tests te laten doen, hij werkt te grillig (in de kou) en de enige test die de economie valideert, is een lange rit boven de 100 km / u, op korte korte ritten minder dan 20 km het verschil en vrij zwak... (het is de verwarmingstijd van het systeem)

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 07/01/06, 16:48

Dat geeft geen antwoord op de vraag, wat doen we samen en wanneer!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 07/01/06, 17:38

Dag

Ik weet niet of dat de "Asguard"-vraag beantwoordt, maar het lijkt mij dat wat we hier samen proberen te bouwen een Pantone-reactor is met waterdoping die goed werkt (20 tot 30% vervuiling besparen is noodzakelijkerwijs) voor elke experimentator.
Op dit moment geloof ik, behalve jij, André en Christophe, dat de rest van ons aan het aantrekken is (10% of minder, zie overconsumptie). De volgende op de lijst zal zeker Guidi zijn, hoop ik, want hij ontwikkelt systemen die echt praktisch te meten zijn voor degenen die over apparatuur en vaardigheden in elektronica beschikken. Zoals je zegt "als bewaker" moeten we met zoveel mogelijk zijn om te slagen. Als we mogen geloven forum we zijn niet zo veel. Of sommigen blijven in de anonimiteit. : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 07/01/06, 19:27

goed, thuis in de vaucluse, de vereniging APTE (dierbaar voor christophe : Wink: ) heeft 400 tot 500 motorvoertuigen die op HVB rijden. Een paar zeldzame pantone-automobilisten (heel weinig) en ik ben de volgende.

Wat betreft tractoren die veel vervuilen en verbruiken, het is razernij en ik weeg mijn woorden. 50% besparing als het goed is gedaan en goed is gemonteerd. Twee mensen die ik ken op mijn afdeling monteren permanent kits op tractoren.
De eerste staat er alleen voor en de tweede zal niet lang meer op zich laten wachten. Geen belediging voor de webmaster, APTE heeft veel bijgedragen aan de popularisering van het proces onder mijn collega-boeren (zelfs als de motivaties geldelijk zijn).
Ik heb veel kennissen in het zuiden van de drome en de bodem is helemaal niet bekend.
Op de beurzen voor landbouwmateriaal die ik in het najaar toevallig bezoek, hangt er op een stand altijd een APT-folder om de verdiensten van pantone aan te prijzen.
Ik sprak erover met een fabrikant van landbouwmachines waarvan ik een uitstekende klant ben! Ik vertelde hem dat hij wat kon maken voor al die klanten die hun brandstofverbruik wilden verminderen.
Zijn antwoord was ondubbelzinnig: hij kent dit proces heel goed, maar wil geen problemen met de autoriteiten omdat het niet is goedgekeurd!
De mis is gezegd!
Voor mij ligt de toekomst van pantone in de eerste plaats op de apparaten die de beste resultaten opleveren op het gebied van energiebesparing en vervuiling; landbouw- en bouwmachines... en misschien ook vrachtwagens.
wat auto's betreft, zoals andré of christophe zegt: het is moeilijk om meer dan 25% te besparen, dus laat je niet meeslepen. : Roll:
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 264-gasten