Debat over een manifestatie tegen huwelijken

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

par Oli 80 » 30/12/13, 22:47

Goedenavond, pas op, er was bijna een zeer gewelddadige demonstratie, hou je hart stevig vast : Mrgreen: : Mrgreen:

> Gewelddadige demonstratie.
> > Eindelijk agenten die optreden: 20 agenten tegen 10 brave vrouwen! ! ! ongehoord, het zou de wereld rond moeten gaan! ! !
> > In plaats van zaken te doen met de noordelijke districten van Marseille, 93 in de Parijse regio of Kronenbourg/Hautepierre in Straatsburg (1000 auto's verbranden elk jaar!...


Om naar te kijken tot het einde.




Hoe belachelijk zijn onze agenten



Oh ja!!! er is geen bedrog! niets aan de info! niets in de kranten voor zo'n grote demonstratie "PAUVRE FRANCE"


Gewelddadige demonstratie. Om door te sturen naar al uw correspondenten! Frankrijk bijna op de knieën. Gelukkig beschermen onze agenten ons. Omdat ze mooi zijn in actie, voelen we ons gerustgesteld.



Wanneer spot op het hoogtepunt van de regering is, gebruikt het de "Puppets" van orde !!

En wij, wij betalen daarvoor, het is zielig!!!

http://www.reduitnational.com/france-le ... -violente/
0 x
Avatar de l'utilisateur
1360
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 26/07/13, 07:30
Plaats: Zwitserland
x 36

par 1360 » 30/12/13, 23:09

Oli 80 schreef:Wanneer spot op het hoogtepunt van de regering is, gebruikt het de "Puppets" van orde !!

En wij, wij betalen daarvoor, het is zielig!!!


Ik wil niet gemeen zijn, maar als je ziet op welke stomme president je hebt gestemd, had je niet beter moeten verwachten, toch?

Jij hebt ervoor gekozen...

Na!
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870

par gegyx » 30/12/13, 23:33

?

Zwitserse humor?
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

par Oli 80 » 30/12/13, 23:47

Goedenavond, in feite is dit een artikel dat mij per e-mail is toegestuurd, en omdat ik het een beetje grappig vond, heb ik het hier gepost

wat ik leuk vind is de "gewelddadige demonstratie"
de volgende keer zal ik proberen de inhoud van een van de e-mails die ik ontvang niet te kopiëren en plakken
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870

par gegyx » 31/12/13, 13:57

Ongeacht de context /
http://fr.wikipedia.org/wiki/Mariage_homosexuel

....

1360 schreef:Ik wil niet gemeen zijn, maar als je ziet op welke stomme president je hebt gestemd, had je niet beter moeten verwachten, toch?

Jij hebt ervoor gekozen...

Na!

O burger, van een "neutraal" land, dat de "meest verrotte bankiers van de planeet" beschermt, in het geheim bezit bewaart dat is geroofd uit de laatste oorlog, en overigens een gastvrije plek is voor alle belastingimmigranten, zou u een minder beledigende houding kunnen hebben ten opzichte van een meerderheid van de Fransen die op de huidige president in Frankrijk hebben gestemd?

Ook al kunnen ze sindsdien om andere redenen behoorlijk teleurgesteld zijn.
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749

par sen-no-sen » 31/12/13, 14:25

Oli 80 schreef:
Hoe belachelijk zijn onze agenten


Oh ja!!! er is geen bedrog! niets aan de info! niets in de kranten voor zo'n grote demonstratie "PAUVRE FRANCE"



De veiligheidstroepen zijn verplicht de aan hen verstrekte bevelen te respecteren.
Over het algemeen en die sinds het Sarkozy-tijdperk is er binnen de gevestigde instanties (politie, gendarmerie, douane, brandweerlieden, leger enz...) een groeiende onvrede...

In plaats van de artiesten de schuld te geven, zou het verstandiger zijn om de kwestie van de opdrachtgevers en hun intenties aan te pakken...

Wat het "huwelijk voor allen" betreft, en voor degenen die het nog niet hebben begrepen, schuilt in werkelijkheid een proces van manipulatie van de publieke opinie van dezelfde aard als "duurzame ontwikkeling": het is zeg maar een pseudo-humanistisch rookgordijn dat een puur handelsproject.
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

par Grelinette » 31/12/13, 14:51

Lach niet in dit soort situaties, want het kan snel ontaarden: misschien is een van de demonstranten gewapend met een deegroller, of erger nog, een elektrische slijpmachine! : Cheesy:

Ik moest erg lachen toen de politieman de gebruikelijke waarschuwingen begon te geven, voordat hij zei: "...we gaan geweld gebruiken...".

Ha, de kracht van humor is vreselijk effectief.
Bovendien verspreidden de demonstranten zich liever!
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6

par Cuicui » 31/12/13, 18:02

1360 schreef:Jij was het die ervoor koos... Nee!
Had je liever de ander?
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1687
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 112

par Oli 80 » 01/01/14, 01:44

Goedenavond en gelukkig nieuwjaar, oh ik ben het niet die dit schreef, maar
"1360"

bovendien is het maar een e-mail die ik heb ontvangen en ik weet niet waarom ik de video een beetje belachelijk en grappig vond, dus heb ik de e-mail gekopieerd en geplakt met de link die ik in het onderwerp "humor" had gezet, maar dat had ik me niet voorgesteld dit onderwerp zou terzijde worden geschoven in het debat

hopelijk verpest dit de boel niet
omdat tegenwoordig het kleinste woord een onderwerp van controverse wordt : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15989
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5187

par Remundo » 01/01/14, 08:40

Voor de goede orde, het was Gegyx die ruzie wilde maken.

Daarom heb ik dit aparte topic aangemaakt.

Dit puur politieke onderwerp zit op slot.

Als hij tijd heeft, Christophe zal zijn toekomst bepalen
0 x
Beeld

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 259-gasten