Mariusciu - nieuw op de forum

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
mariusui
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 05/09/13, 14:40

Mariusciu - nieuw op de forum




par mariusui » 11/09/13, 16:17

Hallo,
Ik ben Mariusciu, ik kom uit Le Mans, ik ben 45 jaar oud en ik ben zo zuinig en ecologisch mogelijk! Ik besteed mijn tijd aan het zoeken naar nieuwe tips ... Ik heb gelukkig ook andere hobby's :) waarvan ik er ook lang over doe ... :|
0 x
Handel in een ecologische benadering voor de longen van de planeet!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 11/09/13, 17:13

Welkom!

Tijdrovende hobby ... mmm ... ah ben jij ook paragliding? : Cheesy:

:pijl: https://www.econologie.com/forums/parapente- ... 11196.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
mariusui
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 05/09/13, 14:40




par mariusui » 16/09/13, 14:36

Bedankt Christophe voor je welkom!
Nee, helaas geen paragliding voor mij ... zelfs als we de Le Mans Alpen hebben, lopen de hoge bergen niet echt door de straten! : Cheesy:

Nee, ik doe veel sudoku op internet, vooral op deze site. En het kost me een lange tijd ...

Maar anders in de zomer kajak ik in de vredige wateren van de Sarthe.

Ben je paragliding?
0 x
Handel in een ecologische benadering voor de longen van de planeet!
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8




par renaud67 » 16/09/13, 16:41

om wat meer tijd door te brengen zal daar zien ...
http://www.mots-croises.ch/Sudoku.htm

Ik denk dat je geregistreerd moet zijn om te kunnen profiteren van alle functionaliteiten (om te verifiëren)
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 273-gasten