Vereniging, club of andere éconologue in 82

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
bedrieglijk
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 24/06/13, 13:59
Plaats: 82

Vereniging, club of andere éconologue in 82




par bedrieglijk » 27/07/13, 12:54

Ik ben op zoek naar een groep econologen in mijn regio.
Omdat de forums het is goed, maar voor de praktijk is een vereniging of een 'club' beter.

Zonder in details te treden, interesseert econologie mij ten zeerste. Ik ben gierig en gebruik graag wat de natuur ons geeft.
Maar ik mis de kennis, vaardigheden en tools om alles te doen wat nodig is om een ​​goede econoloog te worden!

Alsjeblieft, als er nog iemand van 82 en rond geïnteresseerd is of al gegroepeerd is!
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 249-gasten