Begrijp een magische Azulejos

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
manet42
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 631
Inschrijving: 22/11/08, 17:40
Plaats: Lotharingen

Begrijp een magische Azulejos




par manet42 » 09/04/13, 11:31

Wie kan het mij uitleggen??

http://www.youtube.com/watch?v=3PszMaZ5Ipk


Merci.

JC
0 x
Voortdurend proberen, we eindelijk slagen. Dus meer het niet lukt, hoe groter de kans is dat het werkt.
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 09/04/13, 18:48

het is heel sterk.
Ik begreep niet alles behalve dat de truc ligt in de afmeting van de "pseudo" vierkanten (die rechthoeken worden) op het niveau van de breuk, omdat deze de vierkanten rechts en LINKS niet op dezelfde manier doorsnijdt.
wat zeker is, is dat het oppervlak met 3/63 afneemt, of iets minder dan 5%. het is niet veel, en daarom hebben we de indruk dat het geheel niet meer vrijheid heeft dan voorheen in het frame, maar dat is niet waar. er is meer speling.
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
Avatar de l'utilisateur
manet42
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 631
Inschrijving: 22/11/08, 17:40
Plaats: Lotharingen




par manet42 » 09/04/13, 19:58

Ik had ook aan rechthoeken gedacht...
Maar goed, we zouden het object visueel en van dichterbij moeten zien.
JC
0 x
Voortdurend proberen, we eindelijk slagen. Dus meer het niet lukt, hoe groter de kans is dat het werkt.
Marcel
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 153
Inschrijving: 22/12/04, 15:49
Plaats: 84




par Marcel » 10/04/13, 16:52

Kijk tussen 40 en 50 sec. Hij haalt de munten eruit. Er zit een pauze in de reeks. Als hij de stukken buiten het frame zet, zijn ze niet hetzelfde (of staan ​​ze niet op dezelfde plek?): de vierkantjes passen niet meer boven de eerste twee grote stukken, langs de lijn die hij gaat schuiven. Pas bij de derde manoeuvre vinden we regelmatige vormen. Als we naar de lengtes kijken, overschrijden deze de oorspronkelijke negen vierkanten. (Op dit punt paste de puzzel niet meer in de doos, die hij voorzichtig opzij schoof... Hij kon niet hetzelfde doen op een controlerechthoek die op de mat was getekend!!!)
Rebelote op 2 min 20. Knippen bij teruggaan, hij haalt de vierkantjes uit de doos en ze passen helemaal niet!!! De lengtes zijn ongeveer acht en een half vierkant en niet langer negen!!!
We moeten daarom zien hoe de twee sets stukken zijn opgebouwd. Door opeenvolgende bevriezingsframes te maken, zouden we de vorm van elk stuk moeten kunnen bepalen. Moeizaam...
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905




par gegyx » 10/04/13, 17:44

Verklaring van bedrog:
muntuitwisseling tijdens videofragment

http://www.youtube.com/watch?v=J7C2mGxxdtI
0 x
Avatar de l'utilisateur
manet42
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 631
Inschrijving: 22/11/08, 17:40
Plaats: Lotharingen




par manet42 » 10/04/13, 19:54

Goed gezien ...
Het bevestigt wat ik zei: je zou het object visueel en van dichterbij moeten zien...

JC
0 x
Voortdurend proberen, we eindelijk slagen. Dus meer het niet lukt, hoe groter de kans is dat het werkt.
roy1361
x 17




par roy1361 » 10/04/13, 20:11

Dag Allemaal...

Toch is het goed gedaan, de illusie is uitstekend. Nou, het is mijn mening.
0 x
Avatar de l'utilisateur
highfly-addict
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 757
Inschrijving: 05/03/08, 12:07
Plaats: Pyreneeën, 43 jaar
x 7




par highfly-addict » 10/04/13, 21:59

0 x
"God lacht om degenen die de gevolgen betreuren waarvan zij de oorzaken koesteren" BOSSUET
"Op zien wat gelooft"Dennis WEIDEN
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68




par Dirk Pitt » 11/04/13, 18:34

gegyx schreef:Verklaring van bedrog:
muntuitwisseling tijdens videofragment

http://www.youtube.com/watch?v=J7C2mGxxdtI


Sorry, maar die uitleg lijkt mij niet juist.
Ik denk dat het een oppervlakkig verhaal is.
zie deze uitleg:
http://www.youtube.com/watch?v=qK8o6a1ZSiM
http://www.youtube.com/watch?v=rWRMTMR53jE
0 x
Beeld

Klik op mijn handtekening
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905




par gegyx » 11/04/13, 22:41

Misschien ?
Maar zoek niet tussen 14 en XNUMX uur.

Als je stilstaande beelden kunt maken.
(Vandaag boert het bij mij thuis)

Vanaf het moment dat hij het eerste stuk dat in het houten frame is geplaatst verwijdert en wanneer "dit stuk" ernaast wordt geplaatst, probeer dan het aantal vierkanten (+het gebroken gedeelte) aan de linkerrand, aan beide zijden en aan de zijkant te zien en te vergelijken. de andere komt uit het frame en wordt vervolgens op de tafel geplaatst.

Het is anders.
Tussen de twee shots zit een videofragment.

Als het anders is, is er sprake van bedrog.
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 417-gasten