Moderatie en paté de sable ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Moderatie en paté de sable ...

par Macro » 08/03/13, 16:01

Er wordt aangenomen dat er sprake is van een moderatiefout....

Echt aardig van je om mij voor te stellen als een idioot... Bovendien, zonder het recht om te antwoorden...

Ik heb geen fout gemaakt..

Bovendien hadden alle berichten verplaatst kunnen worden: in de moderatietools is er de functie "verdeel het onderwerp" door het te verplaatsen. In deze sectie hadden we bijvoorbeeld de zaken kunnen verduidelijken...

Chronische ‘bursters’ hebben op zijn minst het recht gehad om in het openbaar te lynchen voordat ze werden ontslagen, gemuilkorfd en hun laatste oordeelspost werd gesloten …

Gunstige behandeling vergeleken met de mijne..
1 een simpele knopfout van een modo:edit in plaats van quote
2 Ik herken mijn woorden niet en meld dit
3 Christophe behandelt mij vriendelijk als een pochtron
4 Ik ben op zoek naar wat er had kunnen gebeuren. Ik vind de zeer waarschijnlijke oorzaak...Ik blijf kalm en beleefd tijdens het gesprek...
5 Ik word naar de zandbak gestuurd...

Zonder serieus te zijn... Het ontbreekt ernstig aan tact...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3

par Alain G » 08/03/13, 16:25

Wat is dat?
:schok:
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3

par Alain G » 08/03/13, 16:35

Hallo Macro!

De mods lijken trigger-happy te zijn!

Misschien een beginnersfout?

Matiging zou niet zo scherp en drastisch moeten zijn, wat totaal het tegenovergestelde is van vroeger. Ik zie niet in waarom we dit Macro aandoen, die op geen enkele manier een onruststoker is en alles uitwissen is niet de oplossing of sommige mensen hebben pijn, begrijp de reden daarvoor met mate.

Het verzoek om moderatie is vooral bedoeld om herhaalde HS- en persoonlijke aanvallen te vermijden en niet om alles weg te laten wat niet bij mods past!
:onheil:
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

par Christophe » 08/03/13, 19:31

Calm Macro (we hebben je niet naar de zandbak gestuurd, we hebben het onderwerp opgeschoond waar de fout zat...omdat er alleen naar jou en ons werd gekeken) en Alain voordat hij wolf huilde...

Deze zaak is waarschijnlijk did67, een nieuw aangestelde moderator, die de quote- en edit-knoppen door elkaar haalde... kortom, hij heeft zijn nieuwe "krachten" nog niet onder de knie.

Dat is alles!
Dernière édition par Christophe de 08 / 03 / 13, 19: 36, 1 keer bewerkt.
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2

par bidouille23 » 08/03/13, 19:34

Ik hoop dat er geen zelfvernietigingsknop is ;) ... : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

par Christophe » 08/03/13, 19:41

Ik heb het nog niet gevonden...

Goede macro, het belangrijkste is dat het onderwerp nu leesbaar en begrijpelijk is en Remundo heeft het goed gedaan, denk ik: nieuwe-transporten/nog-belastende-diesel-t12328-60.html#p252636
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15995
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5189

par Remundo » 08/03/13, 20:00

Hallo Makro,

Ik heb het onderwerp op verzoek van Christophe schoongemaakt, en sindsdien werkt het goed.

Ik heb je bericht bewerkt om de lezers te laten weten dat je niet de daadwerkelijke auteur bent.

Ik heb een archief gemaakt "Zandbak" om het bij te houden, had ik helemaal niets kunnen opnemen.

Iedereen vindt je leuk...

Wees zen... 8)
0 x
Beeld
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3

par Alain G » 09/03/13, 04:59

Oké, allemaal, rustig aan!

Dat is geweldig!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

par Christophe » 09/03/13, 10:17

Ik weet het niet zeker, lol... Macro is misschien zijn varkenskop in zijn hoek aan het doen... : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

par Did67 » 09/03/13, 12:45

Over deze fout, die puur een "afhandelingsfout" is - ik weet nog steeds niet wat ik technisch verkeerd heb gedaan - schreef ik dit in de betreffende thread:



2) Wat is er gebeurd:

- Ik antwoordde macro zonder te citeren, waarbij ik een paar punten innam (niet alle)

- Ik post

- Ik zie dat iemand in de tussentijd een bericht heeft gestuurd

- Ik ben het opnieuw aan het bewerken, omdat het plotseling onbegrijpelijk was, om iets toe te voegen als "Ik reageer op de macropost hierboven" (niet implicerend voor degene die in de tussentijd net had gepost)

en het lijkt erop dat ik, zonder het te willen, de macropost heb verwijderd!

3) Daarom specificeer ik:

a) dat het absoluut niet mijn bedoeling was

b) de macropost was 100% correct; hij viel niemand aan (en mij niet in het bijzonder!)

c) voor het enige element van "bewijs", is er dat mijn bericht absurd is zonder de macro-post waaruit het punten haalt - tot het punt dat ik hierboven een "focus" maak die plotseling zelfs nog surrealistischer is [ik had gedacht dat " iemand had de macropost verwijderd"], maar ik had mijn pm nog steeds niet gelezen waarin Christophe mij mijn blunder uitlegt!

4) En daarom:

a) Mijn excuses aan Macro; Ik hoop dat hij het accepteert en dat hij mij zal geloven

b) Ik weet niet of we dit bericht kunnen "herstellen" in een "geschiedenis" ???? Als dat zo is, wil ik het natuurlijk graag terug!

c) Ik herinner u eraan dat als ik voor een meer aanwezige gematigdheid ben, het in termen van "rottende draden", "beledigende" houdingen of zelfs "idee-achtige herhalingen is dat we een lus maken tot de uitputting van de tegenstander" - daar was niets van. Of ook wel "pingpongen" tussen twee individuen zonder interesse voor de anderen...

d) Ik ben ook van plan om eerder systematisch te "bellen om te bestellen".
"snee"...
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 261-gasten