Wat moet hij doen Obamot?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Welk lot moeten we voor hem reserveren als een vakantie?

De peiling is verstreken op 27 / 02 / 13, 08: 03

Het verbod
9
43%
2 weken leegstand
2
10%
Helemaal niets
10
48%
 
Totaal aantal stemmen: 21
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3

Wat moet hij doen Obamot?




par Alain G » 28/01/13, 08:03

Net als vele anderen heb ik genoeg van deze egocentrische fanafaron!


Dus laat los!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 28/01/13, 08:06

Dit alles voor dat:
https://www.econologie.com/forums/post249526.html#249526

En vooral:
https://www.econologie.com/forums/comment-le ... 12212.html

Dit is echt extreem pervers en ongelooflijk gemeen.

Alain G, expert in "menigte manipulatie"en in censuur:
https://www.econologie.com/forums/informatio ... 11129.html

Alain G, die niet steunt dat we kritisch kijken naar de verschuivingen van Amerika ...!

Ik hoef je niet te vermoeien, Alain, ik ben van plan hier niet meer aan bij te dragen forum. Je hebt gewonnen.

Ik laat je achter bij de clan van "superunitariërs tot de dood"(inclusief Gégyx en Cuicui ...) en degenen die hen verdedigen. De" heksenjacht "is begonnen!

Beeld

Bye.
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 28/01/13, 08:36

In slechts enkele minuten hebt u uw 4-bericht eenmaal bewerkt!

Wie manipuleert wie?
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 28/01/13, 08:48

Deze draad is in strijd met de fundamentele regels van forumop deze punten:

Christophe schreef:- de forums van de Econologie.com-site zijn een openbare plaats van expressie, uitwisseling en discussie op basis van vertrouwen en wederzijds respect.

- Deelnemers worden daarom uitgenodigd om hun vrijheid van meningsuiting uit te oefenen met respect die van anderen

- in overeenstemming met de normen die algemeen worden erkend in de samenleving.

- Iedereen is welkom, op voorwaarde dat ze ermee instemmen om een ​​gezond en aangenaam klimaat te helpen handhaven.

- U stemt ermee in geen berichten te plaatsen beledigendobsceen, vulgair, lasterlijk, bedreigende, seksuele of andere berichten die toepasselijke wetgeving zouden schenden.

- Als u dit doet, kunt u onmiddellijk permanent worden verbannen (en uw internetprovider kan hiervan op de hoogte worden gebracht).

De regels die moeten volgen:

1. Haatdragende of lasterlijke berichten vanwege meningen, afkomst, etniciteit, sociale, religieuze, politieke, geslacht of seksuele geaardheid ten opzichte van deelnemers of het publiek worden niet getolereerd.
2. Geen gratis of beledigende persoonlijke aanvallen.
3. Geen "spam" of winstgerichte reclame behalve met moderatieovereenkomsten.
4. Politieke, religieuze of ideologische propaganda is niet toegestaan. Met propaganda bedoelen we de agressieve herhaling van berichten die bedoeld zijn om een ​​of meer mensen te bekeren tot de principes die door de afzender worden overgebracht zonder de discussie te stimuleren.

Bovendien is het bewerken van uw tekst een recht.

Vanwege het bovenstaande, en deze uiterst ernstige aanval op de vrijheid van meningsuiting. Ik verzoek om toepassing van artikel 1) van de "Regels om te volgen", tegen mijn aanvaller vanwege de disproportionaliteit van zijn daad, en omdat hij duidelijke persoonlijke redenen heeft om mij te muilkorven. Deze thread moet op zijn minst worden verwijderd, omdat het een onaanvaardbaar risico op escalatie inhoudt.

Ik zou het recht hebben om een ​​claim voor laster / laster in te dienen omdat de 'zal schadenIs duidelijk vastgelegd in deze thread. Het wordt daarom automatisch vervolgd bij opzegging, zonder de mogelijkheid om zijn klacht in te trekken.

Vanzelfsprekend moet de eerste modo die deze draad passeert bij een dergelijke overdrijving deze vergrendelen, anders maakt hij zich schuldig aan medeplichtigheid aan laster / laster. Dit geldt temeer omdat er verschillende intimidatiepogingen van zijn kant zijn geweest, Alain G regelmatig zijn status als een eenvoudige deelnemer aan de forum door zich op te stellen als een moralisator van het denken.
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 28/01/13, 08:59

Een tekst bewerken is natuurlijk een recht!

Gebruik je het goed door taalfouten naar anderen te verwijderen?

En vertel me hoe ik de regels overtreed?


Ben je bang voor het resultaat van de stemming?
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
BobFuck
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 04/10/12, 16:12
x 2




par BobFuck » 28/01/13, 09:08

Obamot schreef:Ik laat je achter bij de clan van "superunitariërs tot de dood"(inclusief Gégyx en Cuicui ...) en degenen die hen verdedigen. De" heksenjacht "is begonnen!


Als er iemand is die moet wissen, AMHA, staan ​​de schaduwen eerst op de lijst ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 28/01/13, 09:09

Is dat een stem? De campagne voor intimidatie en laster van Alain G gaat door.

Welke mening men ook heeft over een persoon, ten goede of ten kwade, terecht of ten onrechte, dat men oordeelt dat hij te veel of niet genoeg deelneemt, doet er niet toe! Het kan op een banale manier worden uitgedrukt, waar te worden gereguleerd door MP. Terwijl het aanvallen van zijn meningen tegen de regels is.

Dus het creëren van een hele draad, volledig gewijd aan iemands laster, is een uiterst ernstige fout die moet worden bestraft met een permanent verbod. Het wordt bepaald door de voorschriften van forum. En ik begrijp dat het zal worden toegepast.

Begrijp niet dat we de grenzen hebben overschreden, het is de druppel water die over de vaas stroomt.

Wat in het licht van het bovenstaande vanzelfsprekend lijkt, wordt ondernomen door de instrumentalisering van angst. Er is genoeg van deze wereldvisie gebaseerd op terreur en terrorisme. We moeten weg.

De modo's om de situatie te waarderen.

Ik laat dit achter forum tijdelijk. Ik heb een strafrechtelijke klacht: Alain G, weet dat ik absoluut niet bang voor je ben.

PS: ondanks deze slechtere situatie ben ik hier niet voor de uitsluiting van forum van wie dan ook, om de simpele reden dat het niet aan ons is om te beslissen (in tegenstelling tot het "recht om te oordelen" dat Alain G aanmatigt). Dankjewel Bob, maar zelfs niet voor de "schaduwen" in de naam van deze vrijheid van meningsuiting.

Daarvoor hebben we de argumenten, de overtuiging door woorden ... Precies wat mij aanvalt.
Dernière édition par Obamot de 28 / 01 / 13, 09: 33, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 28/01/13, 09:32

Obamot schreef:Deze draad is in strijd met de fundamentele regels van forumop deze punten:


Ach ja? Ik zie het rapport niet ... en toen leek het op dedeleco je niet te storen ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 28/01/13, 09:45

Hallo hey : Cheesy: wie niet verbaasd is dat je dat vindt "normaal"?

Ik zie niet welke parallel we kunnen trekken tussen de twee situaties:

- de overtreding wordt duidelijk door het feit dat de draad over Dedeleco, jij bent die de auteur was. Niet iemand "lambda" van forum, zoals ik. En u had redenen opgegeven die objectief leken.

- dit is een stem, dus duidelijk aanmoediging om iemand te belasteren / belasteren en de mogelijkheid om dit anoniem te doen;

- Ik heb dat soort dingen niet gedaan - dat kan alleen maar afkeuren - hierin forum;

- maandenlang probeerde ik DD terug te brengen naar de rede!

- zou ik het hebben overstroomd forum honderden links op een site waarvan tot op heden niets blijkt, de feitelijke resultaten van de energiebalans.

- in dit geval is het een deelnemer van de forum die een burgerwacht en censuur opzetten buiten het gezag van de forum vertegenwoordigd door de moderators.

- het is een extreem verachtelijk proces.

Als je wilt dat ik dit verlaat forum zeggen.

PS: zolang we op de heksenjacht zijn als zonen:

Enquête voor of tegen verbod Janic omdat hij VG is en wie verdedigt zijn idee?

Enquête voor of tegen verbod Ahmed, Chatelot Sen-No-Sen, Lejustemilieu, omdat we het niet eens zijn met hun meningen?

Enquête voor of tegen verbod Gégyx, Quartz, Cuicui enz., Omdat ze de eenheidsenergie verdedigen?

Enquête voor of tegen verbod van degenen die spelfouten maken?

Enquête voor of tegen verbod van degenen die religieuze meningen hebben ...?

Enquête voor of tegen verbod van degenen die openlijk durven spreken over esoterie en inwijding?

Enquête voor of tegen verbod van degenen die rechts of links meningen verdedigen (wat dan ook)?

Enquête voor of tegen verbod van degenen die het geld / schuld-paradigma verdedigen.

Enquête voor of tegen verbod van degenen die het schandaal van systemische crises aan de kaak stellen? ``

etc. .. :schok:
Dernière édition par Obamot de 28 / 01 / 13, 09: 57, 1 keer bewerkt.
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 28/01/13, 09:56

Obamot schreef:Hallo hey : Cheesy: wie niet verbaasd is dat je dat vindt "normaal"?

Ik zie niet welke parallel we kunnen trekken tussen de twee situaties:

- de overtreding wordt duidelijk door het feit dat de draad over Dedeleco, jij bent die de auteur was. Niet iemand "lambda" van forum, zoals ik. En u had redenen opgegeven die objectief leken.

- dit is een stem, dus duidelijk aanmoediging om iemand te belasteren / belasteren en de mogelijkheid om dit anoniem te doen;

- Dat heb ik hier niet gedaan forum;

- maandenlang probeerde ik DD terug te brengen naar de rede!

- zou ik het hebben overstroomd forum honderden links op een site waarvan tot op heden niets blijkt, de feitelijke resultaten van de energiebalans.

- in dit geval is het een deelnemer van de forum die een burgerwacht en censuur opzetten buiten het gezag van de forum vertegenwoordigd door de moderators.

- het is een extreem verachtelijk proces.

Als je wilt dat ik dit verlaat forum zeggen.


Er is je Obamot-probleem!



Wanneer je het laatste woord niet kunt krijgen, spot je iedereen die je tegenspreekt, omdat je een beetje op internet hebt gezocht of je bent de auteur van verschillende reacties op veel media en ik vraag me af Wat is jouw sociale leven behalve het canvas?

Ik heb nooit gezegd dat ik in over-eenheid geloofde, maar we proberen mensen te laten geloven dat ik er een voorstander van ben, toen ik net het recht verdedigde om te spreken dat je trots blootlegt nu dat je gedwongen bent!

Hoeveel leden zullen dit verlaten forum voordat je je de schade realiseert die je brengt?
Dernière édition par Alain G de 28 / 01 / 13, 09: 57, 1 keer bewerkt.
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 278-gasten