Presentatie nieuw lid

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Mathew
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 40
Inschrijving: 05/05/11, 12:04
Plaats: Västerås, Zweden

Presentatie nieuw lid




par Mathew » 14/11/12, 15:50

Hallo aan toudzétous!
Mijn naam is Mathieu, en ik heb hier al een paar berichten geschreven (kartonnen zonneschotel en wat ermee te doen ...) zonder de tijd te hebben genomen om mezelf voor te stellen.

Op 33 ben ik nog een student, maar ik zal je mijn verhaal vertellen, het zal gemakkelijker zijn.
2001: DUT thermische engineering en energie van de IUT van Longwy, 54
Daarna 3 jaar als technicus-thermicus bij SOCOTEC
Daarna 4 jaar als sitebeheerder in de tegel- en metselwerkindustrie. Bouwplaatsen in Europa, de VS, India, Maghreb.

2009-2012: Diploma van Cork Institute of Technology in Renewable Energies. Licentie in 4 jaar, geen equivalent in Frankrijk.
2012-2013: Masters degree in Building energy optimization aan MDH University in Västeras, Zweden. Masters in een jaar, opnieuw geen equivalent in Frankrijk.

Ik koos ervoor om in het buitenland te studeren omdat ik in het land van EDF, Total en Areva tegen mezelf zei dat de benadering van hernieuwbare energie speciaal zou worden. En ik wilde een aantal interessante regels in mijn CV opnemen :P

Wat ik leuk vind: windsurfen en reizen per VW-vrachtwagen. Ik ben ook modo op een site, buspirit.

Ik zal proberen hier wat meer aan deel te nemen forum voorheen.

Tot ziens in andere vakken! 8)
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 14/11/12, 16:47

Welkom bij Mathew Econology!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 14/11/12, 16:52

Välkommen raakte naar "onze zweeds" :D leuke cursus!

Er is ook een sectie in het Engels, als je meertalig bent, geniet ervan:
https://www.econologie.com/forums/econology- ... -vf82.html
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 14/11/12, 17:10

Mooi CV, ik ben bijna jaloers! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 14/11/12, 19:16

U moet MP naar kapitein Maloche sturen. In zekere zin is hij een concurrent (hij is een verwarmingsingenieur) maar je weet maar nooit, hij kent mensen.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: Nieuwe ledenpresentatie




par moinsdewatt » 14/11/12, 19:54

Hallo Mathew,

Ik hoop dat u uw mening geeft over de ideeën op zijn zachtst gezegd 'exotisch' van velen forumeurs van hier die de gekke onderwerpen van koude fusie (Rossi), generator surunitaires en andere onzin volgen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16129
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241




par Remundo » 14/11/12, 20:25

Hallo vriend thermicien 8)
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Mathew
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 40
Inschrijving: 05/05/11, 12:04
Plaats: Västerås, Zweden




par Mathew » 15/11/12, 00:02

Bedankt allemaal, het is leuk 8)

Lessdewatt:
1 / Ik weet geen koude fusie, ik zal oppassen dat ik geen mening geef.
2 / Surunitaire generator: afgezien van superphénix, zie ik niet. Maar hier zijn we in een wedstrijdketel, en de risico's, uh, hoe zeg je dat ... :onheil:
3 / Anders heb ik een eeuwige beweging: de vanger. Er zijn verschillende mogelijke procedures, zoek een beetje. : Mrgreen:

Olifant: nog geen concurrentie voor mij, ik ben nog niet op zoek naar een baan. Maar elk contact in de gemeenschap is natuurlijk goed om te nemen.
Bedankt voor de tip : Wink:

Obamot: de sectie in het Engels, waarom niet? Maar de site is groot en goed bevoorraad, ik heb al veel te lezen in het Frans.

Remundo, Christophe, Alain G: Beeld
0 x
culbuto
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 112
Inschrijving: 22/02/13, 11:50
x 1




par culbuto » 23/02/13, 20:34

roly omdat ........ Door mijn bijnaam ....... schoenen hoestte om u te raden :D
in de medische sector
we vragen niet de leeftijd van vrouwen maar ik heb grote kinderen
groene trends voor een lange tijd, maar het wordt erger met de leeftijd elders!
we zijn erg slecht con .... somateurs omdat we dit steeds meer zelf doen, lokaal, en we hebben een sterke neiging tot hergebruik, ook voor alledaagse gebruiksvoorwerpen. Kortom, mijn idool is Gaston Lagaffe! er is tenminste iemand die zal begrijpen wie ik ergens anders ben :D
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 23/02/13, 20:43

Welkom culbuto!
: Mrgreen:
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 435-gasten