Passie KUNST

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
cpqt
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 29/09/12, 20:06
x 1

Passie KUNST




par cpqt » 13/10/12, 19:46

Ik ben een kunstenaar uit Quebec in beeldende kunst en werk voornamelijk met macrofotografie in de vorm van visuele essays gericht op vormen, texturen en kleuren. Hier zijn vijf albums uit mijn portfolio.

1) NATUURONTWERP, fotomontages van verschillende elementen van de natuur (fauna, flora, fruit, groenten, rotsen, water, ijs enz.) gekozen en samengevoegd om een ​​bijzondere esthetiek te vormen.

2) DE ZIEL van HOUT, een serie fotomontages van verschillende bomen uit verschillende landen, schors en hout in dwars- en horizontale doorsnede.

3) SABI of de afdruk van de tijd, fotoontwerp in macrofotografie met als thema roest als illustratie van het verstrijken van de tijd in actie.

4) DATART - Wanneer data kunst worden. Fotomontage en ontwerp met diagrammen en economische en wetenschappelijke gegevens en diagrammen.

5) POËTIEK van het PRIMITIEVE QUANTUM - Afleiding van wiskundige vergelijkingen gerelateerd aan de kwantumfysica als artistiek materiaal. Tevens een eerbetoon (pagina 35-39) aan Walter Russell, wetenschapper en kunstenaar.

Klik op de volgende link voor gratis toegang tot de galerij
https://picasaweb.google.com/112324695505201359731
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 220 gasten