Geheime technieken van controle over forums internet

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

Geheime technieken van controle over forums internet




par olifant » 05/08/12, 17:14

Op Wikistrike, een hele lange tekst, maar dat ik jullie allemaal uitnodig om te lezen en te mediteren over de controle over forums, desinformatie en manipulatie van democratische bewegingen door de “autoriteiten”

Ik nodig u uit om deze tekst (zeer lang, daarom reproduceer ik hem hier niet) te lezen, erover te mediteren, hem te verspreiden en vooral om hem op uw eigen machines op te nemen.

http://www.wikistrike.com/article-les-t ... 17635.html

Wantrouw daarom wanneer forumWeinig bekende mensen proberen de debatten te kapen. Voel je vrij om onderwerpen op te zoeken.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
highfly-addict
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 757
Inschrijving: 05/03/08, 12:07
Plaats: Pyreneeën, 43 jaar
x 7




par highfly-addict » 05/08/12, 17:42

Absoluut uitstekend! Bedankt pachyderm!
0 x
"God lacht om degenen die de gevolgen betreuren waarvan zij de oorzaken koesteren" BOSSUET
"Op zien wat gelooft"Dennis WEIDEN
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79312
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11038




par Christophe » 05/08/12, 17:54

+1 en ik denk juist dat het nodig is om het hier te kopiëren/plakken!

Om te koppelen met: https://www.econologie.com/forums/strategie- ... 10016.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 05/08/12, 17:57

Techniek #6 - "TOTAAL CONTROLE VERKRIJGEN" doet me denken aan de wetenschap van de toekomst: er zijn verschillende leden die veel interessante antwoorden hebben gegeven en moderator zijn geworden, en die vanaf dat moment niet langer veel antwoorden, maar hun tijd besteden aan het modereren van alles wat ze doen 't like ... resultaat het wordt nutteloos een vraag te stellen als er geen kans meer is op een origineel antwoord ... en het technologiegedeelte is verlaten

le forum fun science.net had hetzelfde probleem met te veel nieuwe moderator en niet genoeg deelnemers
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 05/08/12, 18:46

Dat is waar, maar je moet de aard van mensen die, zonder enige wil tot manipuleren, hun eigen fouten hebben, niet verwarren. Hun persoonlijke ambitie, vaak gekoppeld aan een overdreven ego dat hun handelen bezoedelt, enz. Je hoeft geen tekening te maken.

highflyaddict schreef:Absoluut uitstekend! Bedankt de dikhuidige !


Het is niet chy derme dan dat : Cheesy:

Ja bedankt !

PS: +10 voor het plaatsen van de volledige tekst in "Strategie voor manipulatie van mensen(met vermelding van de bron, natuurlijk)
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

ideeën naar buiten gepompt forums




par Oli 80 » 05/08/12, 21:40

Goedenavond, ik weet dat dit niets direct met het onderwerp te maken heeft, maar ik merkte iets op toen ik een idee gaf over a forumToevallig vinden we enkele maanden later in de winkels producten gebaseerd op dit idee

bijvoorbeeld op een ander forum iemand had een truc bedacht om een ​​thermometer in het handvat van een koekenpan te steken, het jaar daarop zag ik toevallig koekenpannen in een winkel met een thermometer geïntegreerd in het handvat zonder het merk te vermelden

Dus industriëlen onderzoeken allerlei soorten forums en gebruik de informatie om materiaal te maken op basis van de gegeven tips forums, door alle gebieden

ideeën en tips zijn vaker te vinden op forums alleen op websites of blogs
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 05/08/12, 22:57

Doet me denken aan enkele voorstanders/trollen van kernwapens in een paar posts. Ik blijf ervan overtuigd dat dergelijke meedogenloosheid/kwade trouw alleen op afstand kan worden gecontroleerd. : Cry:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Ideeën naar buiten gepompt forums




par chatelot16 » 05/08/12, 23:30

Oli 80 schreef:Goedenavond, ik weet dat dit niets direct met het onderwerp te maken heeft, maar ik merkte iets op toen ik een idee gaf over a forumToevallig vinden we enkele maanden later in de winkels producten gebaseerd op dit idee

bijvoorbeeld op een ander forum iemand had een truc bedacht om een ​​thermometer in het handvat van een koekenpan te steken, het jaar daarop zag ik toevallig koekenpannen in een winkel met een thermometer geïntegreerd in het handvat zonder het merk te vermelden

Dus industriëlen onderzoeken allerlei soorten forums en gebruik de informatie om materiaal te maken op basis van de gegeven tips forums, door alle gebieden

ideeën en tips zijn vaker te vinden op forums alleen op websites of blogs


bij het beschrijven van een idee op a forum goed dat het gelezen wordt! het laten maken is het beste wat kan gebeuren!

Ik beschreef toevallig ideeën waarvan ik dacht dat ze origineel waren... nou nee, het was 50 jaar eerder al via telepathie gekopieerd
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 06/08/12, 00:35

Ja, des te beter. Maar schade aan intellectueel eigendom...

Flytox schreef:Doet me denken aan enkele voorstanders/trollen van kernwapens in een paar posts. Ik blijf ervan overtuigd dat dergelijke meedogenloosheid/kwade trouw alleen op afstand kan worden gecontroleerd. : Cry:

Het beste bewijs van wat je zegt is dat wanneer degenen aan wie je denkt zich realiseerden dat ze het spel verloren hadden, ze toevallig niet terugkwamen (na verschillende pogingen om een ​​nieuwe bijnaam te gebruiken). Terwijl ik me herinner dat hun speerpunt bijzonder vasthoudend was!

Het is waar dat Fukushima hun argumenten heeft bekoeld. Maar goed, laten we niet generaliseren
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 06/08/12, 06:36

+1 voor het uitgangspunt.

Voor oli80, als je een idee ontdekt, glipt het in de hersenen en later in je leven zie je het met je ogen omdat je gewaarschuwd bent.
Anders zou je ongemerkt voorbij zijn gegaan. We bedenken niet vaak iets. wij komen met een idee.

Voor internet vertrek ik altijd vanuit hetzelfde principe.
Als ik een probleem of een vraag heb, ben ik niet de eerste en ligt de oplossing op voorhand klaar.
Het antwoord wordt gegeven door de relevantie van de formulering van de vraag: en Google doet de rest.

Een goed geïnformeerde internetgebruiker is er twee waard : Mrgreen:
Voor de pro-st.
Nou, dat zijn we allemaal. Iedereen moet zijn kant kiezen.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gildas, Remundo en 321 gasten