Projecten voor 2004?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Dearcham
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 105
Inschrijving: 29/10/03, 23:55




par Dearcham » 17/03/04, 21:52

Vorig jaar hebben enkele organisaties zich hier gemeld om vrijwilligerswerkplekken aan te bieden die verband houden met hernieuwbare energie.
Ik had graag willen weten - als deze mensen hier langskomen - of die Ci vernieuwd zijn voor de zomer van 2004?

Heeft u in het algemeen gehoord van dergelijke projecten om u heen?

(Ik ben vooral op zoek naar de periode juli/augustus in Frankrijk, vooral in het buitenland, waarom niet, maar het verhoogt meteen de kosten)

Sorry voor de advertentiekant, maar ik denk dat het voor mensen interessant kan zijn; Nee ?
0 x
Dearcham
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 105
Inschrijving: 29/10/03, 23:55




par Dearcham » 18/03/04, 18:24

Ik schreef naar Ademe (ja ik weet het), naar het Ministerie van Ecologie (ik weet het, ik zei het) en naar een heleboel verenigingen, waaronder Adera, die hier in 2003 zijn project presenteerde.

Ik stuur u de informatie zoals deze bij mij binnenkomt:

Momenteel wordt de Adera-site vernieuwd voor 2004
- Het moet plaatsvinden van 31 juli tot 22 augustus (reserveer uw data)
- Het project zou bestaan ​​uit het monteren van een houten constructie van 100m2 op twee
verdiepingen die zullen dienen als ontvangst- en accommodatieruimte voor onze kantoren,
doccentrum... voor de toekomst.
Voor zover mogelijk zullen we proberen er zoveel mogelijk te gebruiken
gezonde materialen voor de constructie van dit gebouw.
Tijdens de bouw gaan we praten en vele installaties bezoeken
hernieuwbare energiebronnen.

Deze site bevindt zich nog steeds op de Gourgeon-site in de Haute-Saône: hier, foto's en contacten
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 324-gasten