André verlaat het Forum

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

André verlaat het Forum




par Andre » 06/06/12, 02:21

Bonsoir

Mijn laatste bericht hierover forum die ik af en toe zal bezoeken, maken kwaliteitsbijdragers er nog steeds deel van uit.
Ik betreur al diegenen met wie ik jarenlang de schouders heb ondernomen voor Christophe, een dynamische jongeman die twee jaar jonger is dan mijn jongste zoon, maar voor het welzijn van de forum en voor mezelf het liefst dat ik me laat settelen, ik voel me hierin meer op mijn plaats forum ..
Le forum lijkt een beetje op mijn appelboom dat ik 21 soorten appels heb geënt, waaronder een perenboom. Het kostte me 25 jaar om te begrijpen dat de natuur niet accepteert dat er 3 soorten appels zijn die de ene heeft overgenomen en de andere heeft verstikt. .
Waar ik de meeste moeite mee heb, is dit soort agressiviteit, bijna nauwelijks verhuld racisme tegenover een volk dat sommigen hierover volhouden forum, in plaats van de term Ricanen te gebruiken. Noord-Amerika als bepaald gebruik, kon hij niet de machtigen van deze wereld specificeren die alles regisseren en controleren, bovendien zijn ze ook in Londen, in Zwitserland in Frankrijk, maar ik zie het niet om een ​​heel volk te beschuldigen van het kwaad van de aarde.
Tijdens mijn bezoeken aan de Amerikanen zag ik mensen met een grote nationale trots
Dat hebben we niet in Canada, nu veroordelen allemaal een volk en beoordelen hun luchtvaartindustrie zoals zij dat doen, in sommige functies is het erg slecht om hun capaciteit te kennen.
Het valt niet te ontkennen dat Europa een Air-bus heeft geproduceerd, een Concorde van hoge kwaliteit
Maar de Europese politici (ik vermijd een oordeel over de bevolking) onderwierpen zich gehoorzaam aan hun heerschappij, ofwel Engels overal in de lucht, Angelsaksische metingen, voet voor hoogte, US gallons, US ton I terloops paste ik niet in de bouten en alle accessoires.
Als het gaat om kleine toeristenluchtvaart in Europa, bestaat de vloot praktisch uit Amerikaanse vliegtuigen of motoren Cessna en Piper Lycomig of Continental. de meeste worden in onderdelen rechtstreeks aan de VS geleverd.
Tot dan, geen probleem, ik heb een onderwerp aangepakt dat ik perfect beheerst, maar dat een zeer kleine minderheid treft, dus verwaarloosbaar ... Maar denk niet dat Europa de navel van de wereld is op het gebied van luchtvaart, vooral niet in de kleine luchtvaart.

Aan de serieuze kant dacht ik altijd dat de EURO autonoom zou zijn geweest, maar nee, het is niet het Amerikaanse volk, maar uw gekozen regeringen die zaken doen met de grote wereldbanken, gecontroleerd door een paar mannen en die hun agentschapskorting hebben die beslissen wanneer de zaken omhoog gaan, wanneer ze een land laten zinken, ga dan lenen van deze grote financiers ... Geleidelijk vallen ze het zwakste land aan en gaan terug naar het rijkste, om uiteindelijk de euro neer te halen . (Het is gewoon een kwestie van tijd als uw politici niet wakker worden, de val is aan.)
Dus Obamot stopt met schreeuwen tegen de (ricans) maar identificeert de weinige mannen in Londen en de VS en kijk ook om je heen in Zwitserland de bankiers zijn niet zo blank als je denkt dat je gewoon een beetje terug in de geschiedenis moet gaan in 39-45.





Obamot

We geven niet om de levensverwachting van Ricanen hier niet?

Oké jyvé, jyvé -> []


De Amerikanen zijn "goed" in het voeren van oorlog en staan ​​boven het internationale recht

... komt naar ons toe ... volledig uit Noord-Amerika.

Zou je ons hier niks kunnen schelen?


Bein side "fantasie", ze zijn jammer. je hoeft alleen maar het industriële epos van de bouw van hun gevechtsvliegtuigen te zien om te begrijpen ... Een eindeloze financiële kloof en een technologisch fiasco ...



Alain G
Ik had niet verwacht dat je zo laag zou komen als Rozons verleden eruit te halen die een fout in zijn leven maakte en de prijs betaalde,


Alain, toen je een van je pre-tienermeisjes had die een oud leven leed en wordt vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs, zul je anders reageren op een dergelijke situatie, en voor mij om heel laag te gaan is niets zeggen , en doe niets, sluit je ogen ..




Obamot

Maar bovenal, ga terug naar de aarde en genees je ego een beetje. Anders val je van de top (zoals bij spelfouten waarbij je net doet alsof je dat praktisch niet doet, als je zoveel doet).
Maar goed, dat zeg ik zonder enige illusie van mijn kant.


Had je jou, de intellectueel, nodig om deze man te verlagen die gelooft in wat hij doet, ook al is het een droom, in plaats van het uit te nemen op zijn instructie laat hem de fout in zijn principe zien, maar nee, makkelijker te zeggen he, de laagopgeleiden keren terug naar de schoolbanken? (er zijn analfabeten die met vliegtuigen vliegen in afgelegen gebieden, zonder vergunning en dat doen ze heel goed ..

Obamot denkt dat je gelijk hebt als je doet alsof je het niet begrijpt en je mijn statistieken over de voltooiing van sterfgevallen kleineert, alleen zijn er na elke uitleg kritiek naar voren gekomen.
Maar nee, je hebt niet eens het dossier geopend of de evolutie bekeken met de jaren van alleen maar kritiek op komma's en punten en alle kritiek nauwelijks verhuld om me te vertellen dat ik een leugenaar ben
Deze cijfers zullen binnenkort worden geanalyseerd, geverifieerd en gepubliceerd in een lokale krant.

Obamot
Maar hey ... Basta ... Sinds je ruzie hebt met Alain G, dat je uit zijn scharnieren bent gekomen (moest het doen, hij de meest vredige van de fo-fo), stop ik hier de kosten ... Je redt het niet met mij, je weet dat ik veel te doen heb

PS: Noord-Amerika zeker, maar je zult me ​​niet dwingen slechte dingen te zeggen over mijn Canadese vrienden :-))) en stel je voor dat ik desondanks veel dingen over Amerikanen leuk vind.


Dit is waar ik je beschermende gedrag en de betekenis van je acties begrijp, in de paar posts die ik schreef, dus ga verder zonder mij, schrijf tot 4 uur 's ochtends.
Schrijf wat je wilt, er zullen geen antwoorden meer van mij zijn, je hebt gewonnen, je hebt de laatste woorden, je zult uiteindelijk je zaak vinden zoals ze thuis zeggen ...

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 06/06/12, 03:03

Beste Andre,

Sinds ik dit heb gedaan forum, het is met veel plezier dat ik dit lees
ieder van u schrijft met grote belangstelling. Je wist hoe je beschikbaar moest zijn en
helpen toen ik je dat vroeg (oa houtkachel), zo was het
het voor veel.

Ik zal uw advies en uw oordeelkundige opmerkingen missen
waarom ik deze situatie ten zeerste betreur, maar vooral uw
vertrek. Ik respecteer je en bewonder je eerlijk, dus ik accepteer je
besluit.

Laat je niet verbitterd worden door deze teleurstelling.

Ik ben er zeker van dat uw altruïsme anderen ten goede zal komen die naar u zullen luisteren
kalm en profiteer van uw leringen.


Met vriendelijke groet,

Lapin
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: André verlaat het Forum




par Obamot » 06/06/12, 04:01

Neen, ik wil niet dat André weggaat, noch aan uitdagingen of rechtszaken gehoorzaamt. Dat is alles.
Behalve in mijn laatste post, gaf ik hem een ​​reden ...> : Lol:
0 x
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21




par aerialcastor » 06/06/12, 08:09

Hallo André,


Ik begrijp heel goed wat je voelt, want ik ben niet ver van doen zoals jij, ik denk niet dat ik zo ver zal komen maar ik doe niet zoals ik zou willen omdat ik weet dat de discussie niet mogelijk is .
Sommige mensen hebben een heel groot egoprobleem, en als we het niet met hen eens zijn (en nog meer als we gelijk hebben) is het belediging, kleinering en alles wat volgt.
Er is geen manier om een ​​constructieve discussie te voeren waarin iedereen er volwassen uitkomt. Nee, sommigen zijn te geobsedeerd door gelijk te hebben.


Ik vond uw deelname leuk, wat blijk geeft van een duidelijke competentie, ook al zijn dit niet onderwerpen die mij bijzonder interesseren.

Maar wat wil je als je ouders geen groot diploma kunnen betalen, de 'elite' zal je er in principe aan herinneren. We komen niet uit dezelfde wereld.

Ik wens je in ieder geval veel succes.
0 x
Sparen een boom, eet een bever.
Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
Avatar de l'utilisateur
yannko
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 286
Inschrijving: 24/11/08, 22:44
Plaats: Praag, Tsjechië
x 2




par yannko » 06/06/12, 08:23

Wat jammer Andre : Cry:, je foto's in het vliegtuig deden me dromen, je zeer relevante meningen, je geweldige ervaring en je eenvoudige en effectieve advies, hier is heel slecht nieuws om de dag te beginnen!

Misschien zou een kleine pauze goed zijn :? Geschiedenis om niet alles te laten vallen.

Ik geef toe dat de geopolitieke tendens van de onderwerpen van forum, de laatste tijd bezoek ik iets minder, maar het zou zonde zijn om een ​​goede gesprekspartner zoals jij te verliezen :!:

Voor de goede orde, ik kan alleen zeggen wat je zei over ingenieurs, omdat ik mezelf ben, 95% van de mensen in deze omgeving zijn puur arrogant, die een ingenieur hebben die alleen de administratieve naam en procedureel. Het zegt tegenwoordig niets meer en ik blijf herhalen dat mijn diploma niets zegt over mijn vaardigheden. Maar dit is wel de voorwaarde om in Europa een behoorlijke baan te krijgen.

Ik werkte een tijdje bij Bosch en de arbeiders (sommigen waren zeker meer getalenteerd dan de ingenieurs en senior technici) worden als onzin behandeld. Ik zit nu in een Amerikaanse doos, en zelfs als ze hun slechte kansen hebben (zoals overal), ademen we sociaal veel gemakkelijker.

Voor de rest kunnen we, na Europa behoorlijk doorzocht te hebben, zeggen dat de landen die nog een beetje "oud" zijn (niet te jong of geïntegreerd in de EU) veel meer recht hebben op respect voor de vaardigheden van werknemers. We zouden er lang over kunnen praten.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 06/06/12, 08:47

Het is een actueel modefenomeen ... De "idioten" die lopen worden neergeschoten door de zittende intellectuelen ...
Over een paar jaar kunnen ze erachter komen dat het niet is met een verzoek om tussenkomst, een verklaring van intentie om te werken, een overleg van de aankoopafdeling, een VGM-servicegarantie, een validatie van de technische diensten; dat de een bout wordt zo snel mogelijk vastgedraaid voor een ongeval ...

Een idioot die steeds pijnlijker loopt om het gewicht van deze zittende intellectuelen te dragen ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
yannko
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 286
Inschrijving: 24/11/08, 22:44
Plaats: Praag, Tsjechië
x 2




par yannko » 06/06/12, 08:56

Helemaal mee eens Macro, dat is een van de redenen waarom ik uit het midden kwam :schok: , Ik kon er niet meer tegen.

Ik heb het niet eens over het aanbieden van alternatieve oplossingen aan "moderne" ingenieurs, het is niet eens de moeite waard om over na te denken (we nemen je meteen voor een fout).

Er is (naar mijn mening) een enorm verschil in aanpak tussen de "oude" ingenieurs (begrip van de oude trainingsmethode, jaren 90) en wat er op een moderne manier wordt gedaan. Hun ego en hun kennis weerspiegelen dit alles. We stikken in onnodige procedures die 90% van de tijd die aan een project wordt besteed, vertegenwoordigen. Daarna is er geen geld meer voor de technici ...

Ik stel een persoonlijk doel, verzamel veel pepettes om mijn project te maken, voor het geval ik niet word gebracht waar ik carrière wil maken. Ik sta op het punt om de beurt te nemen, dus ik zal kijken of het beter is dan leche botte bij wervingsbureaus ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 06/06/12, 09:26

Integendeel, ik merk dat de shock van mentaliteit gunstig kan zijn.

Ik vind het jammer dat u het zo opvat: als Europese politici zouden worden beïnvloed door wat er over hen wordt gezegd op forums kranten, ze gingen zichzelf zo droog ophangen ...

Het was interessant voor ons om uit Noord-Amerika te horen.

Maar inderdaad, ik zal een enkel voorbeeld nemen, gisteren gepubliceerd op "Moutons enrages":
http://lesmoutonsenrages.fr/2012/06/04/ ... mericaine/

en daarna zouden hun heersers zich willen vestigen als politieagenten van de wereld.

De mentaliteit is natuurlijk anders in landen met 250 inwoners / km³, van de Latijnse cultuur die zich moesten bevrijden van het juk van tirannen en je "enorme sneeuwbekkens" gecreëerd door Angelsaksische kolonisten. Het is bijna een andere planeet.

Maak je geen zorgen: als je weer gaat posten, zullen we je altijd met hetzelfde plezier verwelkomen
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 06/06/12, 10:06

Ik zal laconieker zijn dan de rest van jullie.

Droevig nieuws (momenteel nog een ...), André: weet dat je een van de "stichtende" leden van (de sfeer van) dit forum. Zonder jou zou hij niet zijn wat hij is.

Na al die tijd doorgebracht te hebben, vind ik het gewoon jammer om het in een opwelling te doen, alleen op advies van 1 of 2 mensen ... omdat het alle anderen (leden of bezoekers) van je kennis bestraft ...

Probeer toch van tijd tot tijd terug te komen als "bezoeker" ... en ook ik kan soms niet meer! En we zijn niet de enigen: http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=bYyC2fu4AQI

Dan ben ik nog steeds niet naar je toe gekomen in Quebec !! Dus we moeten in alle gevallen contact houden hè !! : Cheesy: : Idee:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15989
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5187




par Remundo » 06/06/12, 10:37

Bonjour à tous,

Jammer dat André ons verlaat!

Ik hield echt van zijn interventies en experimenten (zijn oude Mercedes Pantone, uitstekend, zijn langdurige tests en metingen).

De ontdekking van een manier van leven die ik ook niet ken (de grote Canadese ruimtes, elke ochtend watervliegtuigreizen ...).

In ieder geval zal "Dédé" zijn stempel drukken op de forum.
0 x
Beeld

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 204-gasten