Nieuwe rangen

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79289
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025

Nieuwe rangen




par Christophe » 14/11/05, 17:54

Wie zegt er nieuw forum zegt nieuwe "gelederen" van leden ... inderdaad, de oude gelederen bevallen me niet veel meer ... ik zou graag iets "blijers" en vriendelijkers willen ...

Probleem: ben niet erg geïnspireerd, dan heb ik je fantasie nodig (jij bent het immers die deze "labels" krijgt)

Voor nu is hier de classificatie (naam, aantal berichten om de rang te bereiken):


Neofiet, 0
Bewustzijn, 10
Ecoloog, 30
Econoloog, neofiet, 40
Beginner Econoloog, 50
Amateur-econoom, 100
Econoloog-expert, 150

Nog iets: er is nu de mogelijkheid om "speciale rangen" te geven aan bepaalde leden ... Ik zal mezelf vermaken ... Niark! : Twisted:
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 14/11/05, 19:38

Nou, ik heb geen heel origineel idee om te suggereren ... Misschien:

"Oliezwemmer van $ 70 op de eerste rij"
of "Fietser met bergfiets voor de hoogste" :D

Anders kan ik de rang van Grand Vizier of Mini-goeroe hebben;)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79289
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025




par Christophe » 14/11/05, 19:52

Nou, je hebt al "Little goeroe", heb je liever mini? : Lol:

Voor de ideeën was het niet voor de speciale rangen (ik ben niet zo slecht ...) maar voor de "openbare" rangen

Anders ga je lelijke handtekening opruimen !! bah !!
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 14/11/05, 22:49

Ah ja !! Ik had het niet gezien! :D

De klas !! : Lol:

Ik zorg voor de handtekening.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79289
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025




par Christophe » 14/11/05, 23:58

Hier is c + choooli!

Als je de grootte iets zou kunnen verkleinen (kom mijn in 9 denk ik), zou het perfect zijn :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 15/11/05, 18:38

welkom
Gedaan volgens je humeur wordt leuker !!! : Lol:
Esqu'on kan standaard voor eens en voor altijd de volgorde van de post kiezen (wanneer we vaak omgekeerd passeren of lezen is alles saai). :onheil:
@+
zac
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

niet erg eens over de criteria




par jean63 » 12/01/06, 00:45

er is iets soortgelijks in bousorama waarbij de deelnemers worden beoordeeld door de anderen, ze krijgen sterren. Om eerlijk te zijn, ik ben helemaal voor niets, het creëert nog steeds een soort competitie tussen de deelnemers, en tegenwoordig is er veel te veel competitie die slechte gevoelens zoals jaouie, haat, jaloezie opwekt. ..... eindelijk kunnen we groen in brede zin zijn en geen "titel" hebben. Dit is mijn mening.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

VOORSTEL =>




par jean63 » 12/01/06, 11:43

als ik bousorama zeg ............. het is Boursorama natuurlijk, een site waar u beurskoersen kunt volgen. Ik denk dat dat niet jouw kopje thee is en ik begrijp je, maar zal het zien in een forum en kijk hoe het werkt met sterren. Het zijn de andere bijdragers die de sterren toewijzen op basis van de relevantie van de berichten. Naar mijn smaak vind ik het stom maar goed, iedereen heeft zijn smaak.

Ik kies liever voor een classificatie volgens vaardigheden van de spreker: bijvoorbeeld hier "pantonien" voor André, enz ... en anderen die ik niet in gedachten heb. André is natuurlijk niet alleen een "Pantonian", maar er kunnen misschien ook andere "titels" worden toegekend (tot 5 bijvoorbeeld) in afnemende volgorde van vaardigheden. het is ingewikkeld om te implementeren, maar het zou geweldig zijn als je naar informatie in een gebied zoekt om bijvoorbeeld alle berichten van de man te vinden.
Wat denk je? Het is een voorstel van een oude computerwetenschapper die de verschillende tijdperken van computergebruik heeft doorlopen (ja, ik begon met ponskaarten in 1970 en zonder scherm, en als ik zie waar we nu zijn, is het de vooruitgang die in 35 jaar is geboekt is ongelooflijk) dus we mogen heel goed hopen dat er grote vooruitgang zal zijn op het gebied van industrie, transport en vervuiling (CO2 => broeikaseffect en bodemverontreiniging => kanker) ..... maar het kan aanmatigend zijn !!
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79289
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025




par Christophe » 12/01/06, 12:07

Het is duidelijk mogelijk, maar ingewikkeld om in te stellen in vergelijking met wat het zou brengen denk ik ...

Ik heb altijd de mogelijkheid om "speciale rangen" toe te wijzen aan de meest "dappere" leden ... Bijvoorbeeld André, Misterloxo, liniaal en uiteraard profiteer ik van deze speciale rangen ...

Nou, ik ga klassieke rijen een beetje origineler maken
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79289
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025




par Christophe » 12/01/06, 12:36

Hier probeerde ik de waarde van de rijen een beetje te verbeteren ... Ik liet je ze zelf ontdekken :)

Maar blijkbaar kunnen we foto's voor elke rij plaatsen, ga dat zien :) Zou dat niet aardiger zijn?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 139-gasten