Finalisatie transfers

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1

Finalisatie transfers

par voormalig Oceano » 12/11/05, 14:31

Goede christopher, zoals gezegd in pm, hier is het onderwerp waarover ik de thema's zal opsommen die worden gecontroleerd tussen het archief en het nieuwe forum.

PS Ik deed het in de volgorde van het oude forum zodat een bericht over een oud onderwerp de volgorde niet verandert en me de draad van mijn werk doet verliezen.

Thema: Econologie: de forum Index van Forum -> Opmerkingen, suggesties, verbeteringen en geschillen

Onderwerpen:

Belangrijk: zelffinancierende econologie
Belangrijk: Forum aangevallen (Pagina's 1 2 3 )
Oprichting van de vereniging
Ideeën voor enquêtes
Migratie van Forum
Nieuwe aanval
Werkbalk econologie
Nieuwe map
wachtwoord
Vraag om verduidelijking van de woordenschat
Downloads
Popup
EconoFiches
Ik ben mijn wachtwoord kwijt
STOP VERVUILING
Impact van econologie
Forum schoon
pop-up
indiscrete vragen
Nieuwe look
Snelle geografie
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 293-gasten