Belangrijk: migratie van Forum

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 09/11/05, 13:13

Ik doe momenteel migratietests van forum. Bij succes, de nieuwe forum zou deze binnen een paar uur moeten vervangen.

Wees dus voorzichtig want: Alle nieuwe gegevens die na 9 november om 13 uur zijn ingevoerd, gaan in de nieuwe versie verloren.

Ik raad je dan ook aan om vanaf nu niet:

1) schrijf geen berichten op de forum

2) niet registreren op de forum.

3) plaats geen evenementen in de kalender..

... Kortom, NIETS doen behalve lezen forum.

Ik hou jullie op de hoogte van de voortgang van de migratie.
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 09/11/05, 21:20

hallo christophe, als je hulp wilt bij de forum in phpbb, ik kan het doen omdat ik er verschillende heb gedaan ...

u zult ook het 'phpbb'-logo moeten wijzigen in dat van econology.
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1

(berichten gekopieerd van forum archief)




par voormalig Oceano » 12/11/05, 15:16

Na vele tegenslagen met mijn gastheer, kondig ik aan dat de migraties in goede orde zijn.

Het is me gelukt om te converteren:

1) Leden (niet nodig om opnieuw te registreren)
2) de laatste 3160 (willekeurig nummer) onderwerp van de forum.
3) De structuur van de forum

Desalniettemin zijn er nog veel punten te verfijnen, en de belangrijkste onderwerpen (vóór de laatste 3160) moeten "met de hand" worden gezet

Aangezien het er goed uitziet, zal ik daarom verbieden hier op te schrijven forum (omdat sommigen dit bericht niet lijken te hebben gezien)

--------------------
Econologie.com


Hier heb ik de schrijftoegang tot de verschillende vergrendeld forum BEHALVE deze.

Dus als u opmerkingen heeft over de migratie van het forum, bedankt dat je ze hier hebt gedaan.

Aan het begin van de avond zal ik een link naar het nieuwe plaatsen forum hier.

--------------------
Econologie.com


Ik herinner u eraan dat uw account hiervan forum is bewaard... dus opnieuw registreren is niet nodig. En ik denk (ik heb het nog niet getest) dat wachtwoordherstel zal werken (in tegenstelling tot de forum huidig ​​)

Uiteraard zijn er nog steeds veel dingen die niet passen (zoals bijlagen, avatars, ontwerp, handtekeningen van leden...), dus wees niet verbaasd als je enkele veranderingen ziet terwijl je aan het surfen bent.

Ik denk er ook over om hele leuke add-ons toe te voegen, zoals de laatste 10 berichten die iedereen leuk vindt. Dit alles zal in de loop van de tijd komen.
--------------------
Econologie.com


Ce forum is permanent gesloten en blijft nog enige tijd in "Archiveren".

Ik heb wat uitleg toegevoegd op alle pagina's van de forum.

Na 2 aanvallen in minder dan een maand, dit forum is niet meer actief.
Je account en de laatste 4000 berichten zijn overgezet naar een nieuwe forum.
(d.w.z. u hoeft zich niet opnieuw te registreren, uw oude account werkt)
Ce forum blijft als archief toegankelijk maar u kunt er niet meer aan deelnemen.

Om bij het nieuwe te komen forum van econologie.com, klik hier: https://www.econologie.com/forums/


--------------------
Econologie.com
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 207-gasten