Luchtinfo: machines, vluchten, landschappen, exploits, crashes ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Luchtinfo: machines, vluchten, landschappen, exploits, crashes ...




par Christophe » 03/10/11, 10:26

Omdat we een nummer zijn (er zijn verschillende piloten van vliegtuig, ulm, zweefvliegtuig en paramotor paraglider) op dit punt forum geïnteresseerd zijn in de luchtvaart op al zijn forumsOpen ik een (enkel) onderwerp over "interessante" luchtvideo's.

Kom op, jme.

2 prototypes "weduwemakers":



En een uitstekende manoeuvre:


Zie ook deze 2-groepen op Vimeo (video's van veel betere kwaliteit dan op youtube):

paragliding: http://vimeo.com/channels/paragliding
Paramotor (met veel paragliden ook): http://vimeo.com/channels/paramotor
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 06/10/11, 11:25

: Cheesy: Ik ben maar een hoogvliegende overvaller ... Niet in staat om een ​​papieren vliegtuig te maken ...
Het ergste is dat mijn vrouw wil dat ik een vliegbrevet haal om onze transporttijden te verkorten wanneer de minimacrocrados ver van ons zullen worden verspreid ...

Landschappen als ik ze hoog zie. Ik hang aan grote steentjes en ik heb niet veel idee om de camera eruit te halen ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6

Re: Aerial Videos: Machines, Vluchten, Landschappen, Feats, Cr




par Cuicui » 06/10/11, 11:31

Christophe schreef:prototype "widowmakers": http://www.youtube.com/watch?v=-zIulWZCiQw
Deze deed me huiveren. Gelukkig had de piloot de wijsheid om niet vol gas te geven! Jammer dat al dit werk leidt tot een onstabiele machine.
Maar een grote slag voor de piloot-bouwer van de draagbare helikopter met contraroterende rotor http://www.youtube.com/watch?v=7RZOiEryX0c Zijn vluchten zijn nog steeds zo aangenaam om te zien.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 06/10/11, 11:40

Macro schreef:Het ergste is dat mijn vrouw wil dat ik een vliegbrevet haal om onze transporttijden te verkorten wanneer de minimacrocrados ver van ons zullen worden verspreid ...


Waw weet je dat je zaak uiterst zeldzaam is en wat heb je geluk? Het is erg tijdrovend om te leren, maar vooral om daarna te vliegen.

Over het algemeen als je alleen wilt liggen, het leven van een koppel capote ...

Oh dat is het spontane citaat uit de econologie waar ik trots op ben!
: Mrgreen: : Mrgreen:

In jouw geval geeft de voorkeur aan ULM-training (er zijn 2 plaatsen prestaties zo goed, zo niet beter dan een vliegtuig, lichtheid vereist) om de PPL ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 06/10/11, 11:49

Christophe schreef:
Waw weet je dat je zaak uiterst zeldzaam is en wat heb je geluk? Het is erg tijdrovend om te leren, maar vooral om daarna te vliegen.

In jouw geval geeft de voorkeur aan ULM-training (er zijn 2 plaatsen prestaties zo goed, zo niet beter dan een vliegtuig, lichtheid vereist) om de PPL ...


Ik heb het gevoel dat ze me wil kwijtraken ... : Mrgreen:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 06/10/11, 15:21

Eh ... duurzaam of stipt? : Mrgreen:

Want als het duurzaam is, zijn er andere methoden ... : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 06/10/11, 20:28

Met de rotoren eronder is het absoluut stabieler:

Nog steeds zo aangenaam om te zien:

Aan de andere kant aarzelt hij ...

Hier ziet het er perfect uit:

delirium:
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 07/10/11, 03:04

Dag

Een ritje op de wilde paden in het noordelijke bos




De baan is smal pad landelijke sporen 4 wielen in het zand niet de nauwe doorgang vergemakkelijken of het vliegtuig nog steeds een bepaalde snelheid, er turbulentie in benadering of vele correcties. De laatste is een 120kmh tintje heeft 90kmh eenmaal door de gang van dennen turbulentie afneemt.
Ik zal teruggaan als het bos in de herfst rood zal zijn.

jute voor aankomst op de bestemming.
Beeld
Het pad met het oog op de passage lijkt me smal, de begroeiing is gegroeid sinds mijn laatste bezoek
Beeld

huisjes langs het meer
Beeld

In de startpositie is de motor beter om niet los te laten
Beeld
0 x
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21




par aerialcastor » 07/10/11, 07:45

Het wordt moeilijk om een ​​bestuurder te plaatsen ...
0 x
Sparen een boom, eet een bever.
Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 07/10/11, 09:20



Lijkt het op 8-motorzeismotoren? : Cheesy:

Jammer dat als ze waren geneigd net voorbij het decor ... kon het vliegtuig concurrentie in Osprey Amerikaanse leger hebben (echte technologische kombuis: 20 jaren van ontwikkeling en vele slachtoffers)

Anders is het gewoon gek! (kan een poging zijn om iets anders meer succesvol te maken?)

André, altijd zo meesterlijk! Schitterende beheersing van een landing niet echt voor beginners!

Trouwens, hoeveel uur vliegen heb je?

Wanneer nodig je me uit bij je huis? : Idee: : Cheesy: :?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 266 gasten