onderzoek naar hernieuwbare energie

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
superbibou
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 14/04/11, 10:16

onderzoek naar hernieuwbare energie




par superbibou » 15/04/11, 15:04

Hallo, :D

Ik ben hier nieuw voor forum : Ik heb me geregistreerd omdat ik verantwoordelijk ben voor het uitvoeren van een onderzoek naar hernieuwbare energiebronnen als onderdeel van mijn studie. In feite moet ik een ruimte creëren met de naam "eco-energiehuis" om bezoekers van mijn etablissement te informeren over hernieuwbare energiebronnen. Ik heb al een paar ideeën, maar omdat ik niet echt weet waar ik moet beginnen, besloot ik een formulier over het onderwerp te maken om de meningen van zoveel mogelijk mensen te verzamelen. Met de verkregen antwoorden kan ik keuzes maken uit alle ideeën en mijn werk in die richting oriënteren.

Ik zal je zeer dankbaar zijn als je aan dit project wilde deelnemen: je hoeft alleen maar op deze link te klikken om het te openen (het formulier wordt gehost op Google Documenten):
https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dHFkd2NtbFZwMHJESjRiMzl2V2x1VWc6MQ

Het formulier is anoniem en het duurt niet langer dan 10 minuten om het in te vullen. Als u klaar bent met antwoorden, klikt u op de knop "Verzenden" onderaan de pagina om uw deelname te registreren.

Ik zal dit bericht bewerken zodra ik genoeg antwoorden krijg (wetende dat ik hiervoor verschillende websites doorblader) dus denk ik volgend weekend ... En dan kan het ook iedereen interesseren die vragen stelt over het onderwerp.

Ik reken op je! : Wink:

MERCI :D
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 269-gasten