HVB en wetgeving

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 18/10/05, 15:26

welkom
Ik heb zojuist het nieuwe bericht gelezen over het verbod op HVB als brandstof; als de tekst van de Franse staat komt, zou het hun exemplaar opnieuw moeten lezen: ze hebben (in augustus) de TIPP verwijderd om deze te vervangen door de TIC en in september willen ze het van ons (de TIPP) op de HVB claimen!!! :P
Naast mijn weten zijn ze nog steeds in strijd met de Europese wetten.
Bovendien, als mijn herinneringen enkele jaren correct zijn, is vervuilen een misdaad geworden; wat is vervuiling aanmoedigen?
goed ik stop daar anders word ik dom en roep ik op tot burgerlijke ongehoorzaamheid zie meer!
@+
zac
PS: ik blijf herstelolie gebruiken; het voorkomt dat het in het riool terechtkomt, of erger nog, in het ravijn. :P
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 18/10/05, 17:19

Ben vui het is nogal officieel als tekst aangezien het een overheidssite is...tenzij hun site is "gehackt"...(wat ik betwijfel)

Wat ik leuk vind (bij wijze van spreken) is de houding van de fabrikanten die duidelijk hun trouw aan olietankers verraden... Want als ze echt zouden willen, zouden ze in staat zijn om een ​​specifieke motor voor HVB's te maken, een beetje zoals de Elsbetts...

Goed gezien de TIPP/TIC, ik had niet goed opgelet :P
0 x
Avatar de l'utilisateur
khartoum
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 38
Inschrijving: 29/12/04, 23:43




par khartoum » 18/10/05, 23:05

Nou, dat betekent dat er gecamoufleerde bi-fuel systemen gemaakt moeten worden!!!
Als je door de douane wordt tegengehouden, ga je snel naar Gazolekipollue en dat is alles!!!

Sinds enige tijd zijn in Frankrijk bepaalde daden van "onbeleefdheid" eindelijk heilzame daden van beleefdheid!!!

Onze generaties zijn teveel gewend aan vrijheid, het maakt ons potentiële rebellen;)

Ps: om geld te besparen, bedankt voor het plaatsen van de financieringssites in de klassieke link omdat ik niet kon deelnemen omdat de "adblock" -filter van Firefox de afbeeldingen filterde.
0 x
Een CX is Bo ... Maar het is roestig !!! :(
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 19/11/05, 01:13

Dag
om je berichten te lezen en het nieuws uit Frankrijk te bekijken,
Ik vraag me af of de politie meer mensen in de gaten houdt die aardappelolie in hun (koffer)kofferbak vervoeren
of degenen die molotofcocktails bij zich hebben.
Je vertelt me ​​dat de politie tijd heeft om de olie in de voertuigen te controleren.....
Ik geloof dat uw gekozen functionarissen het gevoel voor prioriteiten en verantwoordelijkheden hebben verloren, we bekijken dit van een afstand en we vinden dit erg triest
evenementen.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 19/11/05, 09:06

hellos
Helaas heb je gelijk André; vorige week zat een vriend een dag in politiehechtenis omdat hij groene lampen aan het verkopen was en hij zijn rekeningenboekje was vergeten!!!! : Cry:
Voor het zogenaamde land van vrijheid wordt het heel serieus.
@+
zac
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 20/11/05, 12:19

Ja André, van ver is het triest, maar van dichtbij is het ronduit eng.

Slechte tijden gaan voorbij... het draait allemaal om geduld hebben.
Hoe dan ook, het is zeker dat met de potentiële presidenten die ons in 2007 te wachten staan, ik niet weet of ik moet lachen of huilen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 20/11/05, 13:08

Ja, dit land is zielig....en je kunt de werkloosheid van jonge mensen (al dan niet afgestudeerd) toevoegen om het een laag te geven....

Voor de presidentskandidaten, ik weet niet of je het weet, maar we beginnen te horen dat er Bové zou zijn die geïnteresseerd zou zijn... In de hoop dat ze hem niet te vaak terug in de gevangenis stoppen...

Oké, hij heeft geen kans om door de 1e ronde te komen, maar ik zie hem meer dan 5% zien... wat hem een ​​beetje zou kunnen verhogen met betrekking tot zijn politieke erkenning.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 20/11/05, 16:49

Ah! Je verwarmt mijn hart als je goed over José spreekt! : Oops:
+ + +
Is het je opgevallen, in dit land, met de recente ophef over rapporten over plantaardige olie in voertuigen en nu de toevoeging van water om de vervuiling te verminderen, de oorverdovende stilte van "milieu"-ambtenaren van alle slag, van wie ik geen commentaar heb gehoord of uiteindelijk stuiteren op dit onderwerp?
: Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 20/11/05, 17:18

Toen ik in 2001-2002 contact opnam met de groenen, het Hulot-netwerk en Greenpeace (misschien WWF, ik weet het niet meer) ... niemand steunde me ... gaf me zelfs hoop op steun.

Hun antwoorden:
1) We kunnen helaas niets voor u doen
2) Vraag het onze partners op onze site
3) Als het zou werken, zou het al ontwikkeld zijn

ps: ADEME (Elzas) negeerde me gewoon maar stuurde de informatie naar hun nationale delegatie.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 20/11/05, 18:07

Dag
Een paar jaar geleden kwam José naar Quebec City voor een wereldbijeenkomst waar GGO's aan de orde kwamen. Hij werd goed ontvangen. Hij stond duidelijk aan de goede kant van het hek met de demonstranten. Hij toonde een goede eenheid en ik ben ervan overtuigd dat hij de steun van de bevolking verdient.
Je moet oppassen met gebeurtenissen om geen rechtse afslag te nemen in naam van de veiligheid, de huidige gebeurtenissen die je ervaart en die we waarschijnlijk zullen meemaken.. hebben oorzaken en het zijn deze problemen die bij de bron moeten worden opgelost.
Wanneer jongeren tussen de 18 en 42 jaar zich bewust worden van het gaan stemmen, zullen ze begrijpen welke kracht ze hebben.
Ik sta in de statistieken voor alle verkiezingen en de kiezers, degenen die stemmen in verhoudingen van 65 tot 75% zitten in de leeftijdscategorie van 50 tot 70 jaar oud, de jongeren van 30 jaar oud zelfs 40 jaar oud zijn duidelijk onder de 50%.
Onlangs verkozen we André Boisclaire tot leider van de soevereinistische partij, hij wist een groot deel van de jeugd te polariseren en een hele innovatie met een telefonische stemming, de kiezers hebben een lapje geld voor hun bankrekening, dit heeft deplus op de bejaarde kiezers, maar de jongeren stemden massaal met dit systeem.
Om te reageren op econologie hebben we veel werkloosheid
hier, vertrouw de cijfers die de regering van Canada geeft niet, deze cijfers zijn volledig vertekend, het berekent niet op dezelfde manier als jij.
om overschotten te maken met het WW-fonds
(enkele miljarden $) ze hebben strengere regels gemaakt om in aanmerking te komen, deze regels veranderen met de seizoenen en de plaatsen, dit resulteert in een vermindering van het aantal werknemers dat werkloos is.
dus mooie cijfers op het internationale toneel, maar het zegt niet dat degenen die werk zoeken en die geen werkloosheidsverzekering meer of niet meer opnemen, worden ondersteund door de sociale zekerheid
dat valt onder de verantwoordelijkheid van de provincie
de federale overheid geeft hem bretels met haar overschotten
begroting.
(we hebben 2 regeringen, we betalen 2 belastingen en 2 belastingen)
Een beetje alsof je een belasting betaalt aan Frankrijk en een andere aan Europa en dat Europa je stilletjes begint leeg te zuigen

Dat is ongeveer wat ik je probeerde te vertellen om in groter Europa op te passen dat je niet wordt opgelicht zoals hier door gewetenloze politici die worden gemanipuleerd door een paar grote oliemaatschappijen of andere grote zakken.
Pas op, de gewelddadigen zijn niet altijd degenen die gaan staken en demonstreren, de gewelddadigen zijn vaak goed gekleed in een pak en stropdas in een kantoor met airconditioning. en zij zijn het die deze situaties uitlokken, zij zijn degenen die je José gevangen zetten en die Jean Ferrat boeien, zij zijn degenen die de pers en het nieuws beheersen.
Een mooi woord ontleend aan de ontwerpen van St Exupery
Alleen de mannen die blijven weten waar de stroom vandaan komt die ons voert.

Andre
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 280 gasten