Ökofen - ongebruikelijk (reclame fotomontage)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
dhaulagiri
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 106
Inschrijving: 07/01/11, 21:57
Plaats: Gard
x 2

Ökofen - ongebruikelijk (reclame fotomontage)




par dhaulagiri » 20/01/11, 22:31

Bonsoir,

Wil je mijn verbazing delen :schok: kijk je naar deze advertentie voor een "gas" -ketel, die eruitziet als een merk dat bij veel econologen bekend is?

Beeld

De grafisch ontwerper had nog steeds beter kunnen doen om het bedrog te verdoezelen! Als we één ding moeten onthouden, zou ik zeggen dat het ontwerp van het merk Niederkappel jaloers is! Maar misschien is het simpelweg een slag van Dedeleco die ons onthult dat zijn beroemde gasboiler in werkelijkheid een "getunede" Ökofen is. Ah ah, de maskers vallen! Trouwens, ik weet zeker dat hij het is met de helm ...

A+
Dhaulagiri
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 21/01/11, 02:48

Mijn 25-jarige boiler bestond al lang daarvoor en pellets !!

Niets te doen en de vreselijk probleem is dat de absurde valse voorschriften van de pellets de gasketels zijn binnengevallen !!

Ik kan een ketel niet veranderen, tenzij ik het ga veranderen in Canada, waar we het volgende vermijden:
waarom het simpel maken als het ingewikkeld kan zijn.

Eindelijk zijn er huizen met een inertie van een week (voor dhaulagiri) en de inertie van de huizen is zeer complex met verschillende tijdconstanten !!
Zie tabel met diffusiviteiten over meerdere meters:
http://fr.wikipedia.org/wiki/Diffusivit%C3%A9_thermique
Dit is mogelijk niet compatibel met een stooklijn met traagheden op basis van het verleden over een week !!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 21/01/11, 09:30

Ja, maar wat heeft dit te maken met zuurkool? :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
manet42
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 631
Inschrijving: 22/11/08, 17:40
Plaats: Lotharingen




par manet42 » 21/01/11, 10:19

Deze 15 jaar oude ketel is "udoe zeldzame parel"omdat bij constante omgevingstemperatuur.
Kunnen we zijn merk en type hebben?
Gezien de leeftijd is er geen advertentieprobleem.

Ik vind dat van Dhaulagiri uitstekend.
Ik weet niet zeker of het Dede is, het hoofd is niet groot genoeg.

De service shadok.
0 x
Voortdurend proberen, we eindelijk slagen. Dus meer het niet lukt, hoe groter de kans is dat het werkt.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 21/01/11, 10:29

Ah als we het over shadok hebben, verandert alles :)
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 21/01/11, 12:30

Ja, maar wat heeft dit te maken met zuurkool?


Wie had het over dedeleco? :
Maar misschien is het gewoon een schot van Dedeleco


Het merk heeft geen belang, wordt niet meer gemaakt en elke eenvoudige ketel volgens de beschrijving van Alain G in Canada zal werken !!
avec vooral eenvoudig in plaats van ingewikkeld !!

Aangezien ik zie dat zelfs gasketels zoals Saunier Duval recht hebben op een stooklijn en andere complicaties, kan ik de ketel niet veranderen, tenzij de verordening opnieuw uitvoeren door deze te vereenvoudigen !!!

de ketels volgen mode zoals schoenen, die in sommige jaren puntig en smal zijn, onverenigbaar met mijn voeten, onbruikbaar, en daarom Ik moet wachten tot mode, in tien jaar, met eenvoudige ketels, zonder onzin, wanneer gebruikers het beu zijn om in Shadoks veranderd te worden !!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 21/01/11, 12:34

Grote meester Shadok afwijzen?

Herlees het eerste bericht, niet alleen de titel ... die ik zojuist heb gewijzigd (eindelijk voltooid)

We stellen alleen een reclamefotomontage aan de kaak op basis van een okofen die opnieuw is geverfd in rood ... en is 'getransformeerd' in een gasboiler : Cheesy: : Cheesy:

Dit onderwerp heeft niets te maken met de techniek, laat staan ​​regulering ... in feite heeft het liever zijn plaats in het forum "humor"...

Hier ga ik het verplaatsen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 21/01/11, 13:27

Nee, Christophe, je bent er niet.

Dede heeft voor eens en voor altijd besloten dat hij tegen Okofen en de regeling door gemotoriseerde driewegklep is.

Het is zijn meest absolute recht.

Waarmee, zodra het ergens over Okofen gaat, moeilijk om aan het vers te ontsnappen, altijd hetzelfde, van Okofen. Het is bedwelmend (altijd hetzelfde vers ... geen dialoog mogelijk). Een soort vervuiling.

Voor Dédé is het natuurlijk een soort jubelstemming. Sommigen voor wie het alcohol is, anderen voor hasj ... Dédé schiet zichzelf neer met "anti-Okofen coupletten".

Zoals gezegd, dit heeft een dronken kant voor ons, maar als het de prijs is van zijn dosis jubelen, mijn geloof, laten we tolerant zijn, want dat is het niet. Hij zou zich vervelen. En het anti-Okofen-couplet is minder duur voor de veiligheid dan een dagelijkse dosis Prozac.

We kunnen betreuren dat econologie niet beter gematigd is, maar ik heb ook betoogd dat het allemaal de charme van econologie is ... Dus ik kan mezelf niet tegenspreken. Tussen twee kwaden moet je kiezen! Het wordt dedéléco ...

Het is toegewijd en behandelt ons als shadok ons ​​"arm" - vanuit zijn oogpunt - gebruikers van regulering door gemotoriseerde V3V (die veel meer wordt gebruikt dan door Okofen) ...

Persoonlijk vind ik de shadoks erg plezierig. Ik laat hem graag Derrick and the Young and the Restless en andere understatements voor geesten die geen nieuwigheid kunnen verdragen ...
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 21/01/11, 13:48

Zet het allemaal in humor !!
Maar in werkelijkheid wilde ik de ketel veranderen en ik ben doodsbang dat ik niet eenvoudig, hout of gas, goed ontworpen kan vinden, ik zal tien jaar moeten wachten totdat dit vooruit gaat, consumenten en fabrikanten !!!

En ik zie dat consumenten die zijn omgezet in Shadoks gemakkelijk boos worden !!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 21/01/11, 13:50

Nou didi? Ik ben hier om het te modereren, het te vertellen om het debat te heroriënteren ... toch? Wat verwacht je nog meer van moderatie?

Ik begreep het anti öko-gedrag van onze toegewijde vrienden!

Bovendien moet het een obsessie zijn (je moet het goed shockeren!) Omdat het hier terugkomt: https://www.econologie.com/forums/post191420.html#191420

Daar is het een puur gratis aanval van zijn kant ...
:schok:
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 247-gasten