Marcel Violet

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Makarov
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 22/11/04, 20:20
Plaats: Lille

Marcel Violet




par Makarov » 03/01/11, 14:29

Hallo allemaal en gelukkig nieuwjaar !!
Goed gezien de reacties op mijn verslag van de presentatie van Femradd, ik wil de Yes Men spelen en daarom een ​​beetje positivisme brengen in dit forum moribon van negatieve golven, precies het tegenovergestelde van wat het was in zijn innovatieve en positieve creatie!
Omdat ik dit jaar wat beter heb verdiend, besloot ik om in praktijk te brengen waar ik het om had, namelijk de Grander- en Marcel Violet-processen.
Om twee redenen: mijn studie over water, is het belang voor de levenden en in het menselijk lichaam en daarom voor de slechte kwaliteit van het water dat we drinken.
En bij 2 gezondheidsproblemen en zeer grote vermoeidheid waardoor ik niet verder kan in mijn persoonlijke werk.
Dus installeerde ik een voorfilter en een 25µm koolstoffilter en vervolgens een Grander-systeem.
Helaas, vanwege gebrek aan financiën en te veel optimisme, heb ik mijn Grander-box te groot gemaakt. Ook op de kalksteen die hier (Vlaanderen) erg hoog is (meer dan 34 druppels gekleurde reagentia) is er een effect op koud water, meer afzetting om rond de kranen te schrapen
een enkele vinger en niets. Aan de andere kant onder de douche of het water komt er heet uit en goed is er altijd kalksteen die zich op een mindere manier afzet. Wat mijn gezondheid betreft, merkte ik dat mijn kat van dit water hield en goed en wel, ik had mycoseprobleem en zolang ik me meer en beter thuis was, hoef ik niet meer te klagen.
Omdat ik nog niet naar de omgekeerde osmosefabriek ben gegaan, gebruik ik dit water elke dag om te koken maar niet om te drinken.
Dus besloot ik te investeren in het apparaat van Mr. Provignion Olidyn.
Ik gebruikte verschillende soorten Volvic water (oefen de mandfles) Mont Roucous (duur!) Tarnaise geweldig maar moeilijk te vinden, mont dore goed maar Ph high luchon hetzelfde en eindelijk de laatste tijd bij Auchan la Montcalm (geweldig en goedkoop).
Ik gebruik het water in relatie tot de aanbeveling van Vincent's Bio-elektronica.
Dan hebben de wateren met ph boven 7 de neiging de magnesiumoxide-elektrode zwart te maken, terwijl de enigszins zure elektrode deze moet aanvallen en deze is altijd schoon aan het einde van de dynamisatie.
Ik activeer mijn water met een elektrodecocktail. Het apparaat wordt geleverd met 19 stuks. Voor mij is het goud, zilver, koper, magnesium, mangaan en ik voeg selenium en zink toe omdat ik een tekort ben.
In het begin of ik begon het te drinken was ik ziek als een hond gedurende twee weken een megakoud plus bronchitis.
Ik denk dat dit zo is voor iedereen, het is tijd voor het lichaam om gifstoffen te verwijderen en van vuil af te komen. Ik zeg dit omdat ik heb waargenomen dat wanneer ik water voor de mensen om me heen energie geef, er altijd een gewelddadige reactie aan het begin is die specifiek is voor elke persoon.
Door nadelen had ik een oraal abces vanwege een kroonbasis die niet klaar was met installeren en waarvan de metalen tip in het tandvlees is gezonken, die ik een tijdje heb gesleept en het is geabsorbeerd. had ook een brok op de schedel van een ziekte toen ik klein was en het verminderde aanzienlijk.
Maar het beste is dat ik voordat ik altijd moe was, zoals elke keer dat ik in de auto stapte voor een lange reis na een half uur, ik bijna in slaap viel achter het stuur en als ik een kloof als slapeloze nacht heb ik er altijd voor betaald voor 1 dagen en vaak een koortslip aanval. Nu, eindelijk, zolang ik dagelijks energiek water drink, kan ik een week teveel aan, mijn lichaam ondersteunt het heel goed. Aangezien ik gebruik maak van het feit dat ik in de winter niet werk (seizoen vereist) en dat ik nogal wat beweeg, zal ik zo snel mogelijk vergelijkende ontkiemingsproeven doen zoals gerealiseerd in het paarse boek "het geheim van de aartsvaders". Bovendien ga ik dit jaar tuinieren, dus probeer vergelijkende tests uit te voeren op mijn plantages.
Ik ben in ieder geval heel blij met de investering, zelfs als deze niet wordt gegeven (850 € inclusief verzendkosten), maar ik heb er lang over nagedacht. Ik heb ook al veel dingen geprobeerd. Ik eet biologisch, maar het is niet genoeg. Ik raad ook iedereen aan om de conferentie over vitamine C te bekijken die beschikbaar is op dailymotion door MICHEL DUMESTRE: http://www.dailymotion.com/relevance/se ... e+C#hp-h-9. Geassocieerd met "Delbiase" magnesiumchloride beschikbaar in het laboratorium http://www.clspharma.fr/ : http://www.dailymotion.com/video/xdprnb ... 1-5_webcam en goed daar is het een heilige booster en het staat toe om alle situaties zoals plus_jamais_malade.com onder ogen te zien Lol !! mijn laatste is groene klei: http://www.dailymotion.com/video/x7jdjl ... _lifestyle.
Merk op dat de heer Provignon geen reclame maakt, het is alleen van mond tot mond waardoor het werkt en het feit dat het veel terugbetaling van zijn producten garandeert. Tevreden of terugbetaling.
Hij is een redelijk beschikbaar persoon, zelfs als hij niets gaat verkopen, hij geeft niet om 1u30 aan de telefoon en de discussies zijn altijd verrijkend omdat hij de biologische handelsbeurs heeft bijgewoond waar veel charlatante is, en dat vind ik leuk Stappen. Omdat ik al had gezien dat ze minstens 5 jaar geleden geproduceerd zijn en ik tegen mezelf had gezegd: "wat is dit voor spul, het is toch een stomme valstrik, het is rokerig als proces". Uiteindelijk is het niet zo rokerig. Gelukkig voor mijn portemonnee !!
Ik hou je op de hoogte van de rest van mijn testen.
Zoveel om het jaar te beginnen en de leiding te nemen als een goed klein libertarisch wezen dat we allemaal willen zijn, toch?
Goedendag!
Makarov
0 x
Bepaald niet om u te dienen en dit is nu al gratis! (La Boétie)
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31

Re: Marcel Violet




par Tagor » 03/01/11, 14:50

Makarov schreef:Hallo allemaal en gelukkig nieuwjaar !!
Goed gezien de reacties op mijn verslag van de presentatie van Femradd, ik wil de Yes Men spelen en daarom een ​​beetje positivisme brengen in dit forum moribon van negatieve golven, precies het tegenovergestelde van wat het was in zijn innovatieve en positieve creatie!
Makarov


helaas is dit heel gebruikelijk forum

er zijn ultra-rationalisten van wat ze noemen wetenschap

waardoor ik ze associeer met de grote ayatolla van religie
omdat ze reageren op alle berichten die bezwaar maken
dat hun MODEL verbiedt dit soort beweringen
vergeten dat een model intrinsiek onvolmaakt is
omdat het slechts een vage weerspiegeling / afbeelding van de echte wereld is !!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 03/01/11, 14:53

Ayatolas zijn, naar mijn mening, eerder degenen wiens "hun" wetenschap gebaseerd is op hun overtuigingen in plaats van op feiten die door iedereen kunnen worden gereproduceerd en gemeten ...

Iets zegt me dat dit "nieuwsgierige" onderwerp niet lang zal duren ...
:| :|

Maar we kunnen in de forum "Humor" niet voor niets ... : Mrgreen:
Dernière édition par Christophe de 03 / 01 / 11, 15: 17, 1 keer bewerkt.
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 03/01/11, 15:10

Christophe schreef:Ayatolas zijn, naar mijn mening, eerder degenen wiens "hun" wetenschap gebaseerd is op hun overtuigingen in plaats van op feiten die door iedereen kunnen worden gereproduceerd en gemeten ...

Iets zegt me dat dit "nieuwsgierige" onderwerp niet lang zal duren ...
:| :|

Maar we kunnen in de forum "Humor" niet voor niets ... : Mrgreen:



Ik hou echt van de zin
[hun "wetenschap is gebaseerd op hun overtuigingen]

volg mijn blik !!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 03/01/11, 15:22

Dus nee! Het is geen zin, het is een afgebroken zin!

Het is het einde van deze zin dat belangrijk is!

Je hebt zojuist een techniek ontwikkeld om anderen te manipuleren.
0 x
Tagor
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 534
Inschrijving: 06/04/07, 12:31




par Tagor » 03/01/11, 15:27

Christophe schreef:Je hebt zojuist een techniek ontwikkeld om anderen te manipuleren.



de drie zinnen hierboven zijn goed onthecht en onafhankelijk

Ik bewaar alleen de laatste

en ik herhaal mijn insinuaties: volg mijn blik!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 03/01/11, 15:32

Independent ???? Door mijn woorden te snijden? Sorry maar ben je uitzinnig of heb je nog restjes van de 31ste?

Je citeert me door me af te kappen = manipulatie.

Voor jouw ogen is het te groot ...
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 03/01/11, 15:36

Opmerkelijk !!
Als wetenschapper heb ik minder avatars en gezondheidsproblemen !!

Het ontbreekt ook placebo-effectstudies van deze producten en apparaten !!!!!
Met alleen het placebo-effect is het mogelijk om de kost te verdienen, het werkt in 50 tot 30% van de gevallen voor kleine problemen, en zelfs door terug te betalen wanneer het niet werkt en het product of het apparaat te nemen !!!

Desalniettemin zijn er serieuze wetenschappelijke studies over het placebo-effect, dat werkt, zelfs als er op de doos een grote "placebo" staat:

Placebos werken - zelfs zonder misleiding
http://www.physorg.com/news/2010-12-pla ... ption.html

"We hebben niet alleen absoluut duidelijk gemaakt dat deze pillen hadden geen actief ingrediënt en werden gemaakt van inerte stoffen, maar we hadden eigenlijk 'placebo' op de fles gedrukt," zegt Kaptchuk. "We vertelden de patiënten dat ze niet eens in het placebo-effect hoefden te geloven. Neem gewoon de pillen."

Gedurende een periode van drie weken werden de patiënten gevolgd. Tegen het einde van het proces, bijna twee keer zoveel patiënten die met placebo werden behandeld, meldden adequate symptoomverlichting in vergelijking met de controlegroep (59 procent versus 35 procent). Bij andere uitkomstmaten verdubbelden patiënten die de placebo gebruikten ook hun verbeteringspercentages tot een graad die ongeveer gelijk was aan de effecten van de krachtigste IBS-medicijnen.

"Ik dacht niet dat het zou werken", zegt senior auteur Anthony Lembo, HMS universitair hoofddocent geneeskunde bij BIDMC en een expert op het gebied van IBS. "Ik voelde me ongemakkelijk om patiënten te vragen letterlijk een placebo te nemen. Maar tot mijn verbazing leek het voor velen van hen te werken."


Het is nog steeds opmerkelijk !!!
En door autosuggestie, kun je jezelf genezen met niets van de kleine kwaden !!!


Ik ben altijd verbaasd geweest om homeopathische recepten met 20 medicijnen te zien !!
Hoe te geloven in een objectief geldige bepaling ???
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 03/01/11, 15:48

dedeleco schreef:Het is nog steeds opmerkelijk !!!
En door autosuggestie, kun je jezelf genezen met niets van de kleine kwaden !!!


U doet er goed aan om "kleine kwalen" te specificeren, omdat u daar het basisprobleem (van de handel) van medische charlatants raakt: een placebo zal moeite hebben om te vechten tegen een verklaarde kanker ...

:onheil:

Na ja is voorkomen beter dan genezen (dieet, regelmatige lichamelijke activiteit) ... en ja, het placebo-effect bestaat en is medisch bewezen (zelfs als sommige artsen het nog betwijfelen)!
0 x
Makarov
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 22/11/04, 20:20
Plaats: Lille




par Makarov » 03/01/11, 16:11

Nou, eindelijk ik "Ik ben maar van één ding zeker, het is dat ik nergens zeker van ben" Sufi Spreekwoord.
Ik wil gewoon mijn ervaring delen en wat waardevolle informatie geven, denk ik. Ook al is mijn protocol niet dat van een zuivere wetenschapper. Ik heb mijn studie elektrochemie en het lab gedaan, ik weet het. Maar goed voor het werken aan BRF in de landbouw en in buitenomgevingen, wat het tegenovergestelde is van wetenschappers die binnenshuis werken en geloven dat ze allemaal gecontroleerd worden, maar vooral vergeten dat het leven niet in een gesloten circuit werkt, ik geef de voorkeur aan mijn methode, zelfs onvolmaakt en dat ik kan dit verbeteren, geef ik het aan degene die het DNA bestudeert door water uit te sluiten in de functionerende animaties, terwijl water essentieel is voor de studie van het DNA en dat deze wetenschap beweert het DNA te kennen, enorm lach en ik kom er zo uit. Bovendien heb ik een uiterst rationalistische jeugdvriend, die me elke keer dat ik hem een ​​wetenschappelijke studie voorleg om mijn opmerkingen te ondersteunen, me vertelt dat zelfs wetenschappelijke protocollen overtuigingen zijn! Dus het werk van Violet en Pagot (kernfysici), twee wetenschappers die protocollen hebben opgesteld en met overheidsinstanties hebben gewerkt die hun werk hebben gevalideerd. boek van Maxence Layet over het onderwerp Idem geloof! Dus zelfs de zogenaamde rationele wetenschappelijke experimenten zijn, in het licht van de kwantumfysica, overtuigingen !! Het behoud van energie hetzelfde met de kwantumfysica die geen deeltjes meer vasthoudt, kan op verschillende plaatsen tegelijk verschijnen vanaf nul door en verdwijnen ..... en dan wordt in de berekeningen van krachten de aardse aantrekkingskracht verwaarloosd , dan is het behoud of als we negeren wat stoort? Ten slotte doe ik deze post zodat iedereen kan profiteren van mijn persoonlijke tests, want overal om me heen is de hecatomb van kankers en "ongeneeslijke" ziekten en dat kan ik bijvoorbeeld dankzij dit soort technieken heb een vriend die genezen is van kanker, dat is voor mij concreet en meetbaar en wat ook is is dat de chemo me tenminste twee heeft gedood, Violet hem 0. Me j 'observeer, ik test en mijn geloof als het zo veel beter werkt, leg uit waarom, het mij uitmaakt, ik ben niet per se competent genoeg om tijd te verspillen en te demonstreren, ik wil effectieve tips, om te reageren op onmiddellijke problemen, energie en gezondheid, nu want morgen zal te laat zijn! Dus ik praat over wat ik weet over testen en dat is alles. Ik hoef niet te bestaan ​​op een forum of schuim elders, help ik anderen wijzen! Zo ver als ik kan.
Nadien kan het soms willen dat je alles begrijpt en alles uitlegt, de intuïtie blokkeren en ontdekking door overdreven rationalisme voorkomen. Soms kan een bepaalde vorm van spiritualiteit ons helpen bepaalde dingen te begrijpen. Het is mijn persoonlijke ervaring, maar bevestigd door anderen om me heen.
0 x
Bepaald niet om u te dienen en dit is nu al gratis! (La Boétie)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 258-gasten