Angelles Duran eigenaar van de zon

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
cheval
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 23/09/10, 16:16

Angelles Duran eigenaar van de zon




par cheval » 29/11/10, 14:21

Een Spaanse vrouw tekende een akte voor ... de zon! Ze verklaarde zichzelf de eigenaar van de ster. Lees het artikel

Spaanse vrouw claimt eigendom van de zon

.Angelles Duran wilde de wereld laten weten dat het leven op aarde bestond dankzij zijn eigendom: de zon. De ster is inderdaad haar eigendom geworden sinds ze onlangs een eigendomsakte heeft ondertekend die haar de enige officiële houder van de zon maakt.

Een voormalig advocaat, de juridische wereld en juridische grillen zijn haar niet onbekend. Ze profiteerde daarom van een aspect dat niet door de wet was ontwikkeld om zelf de eigenaar van de zon te noemen. Landen hebben inderdaad niet het recht om planeten of sterren te verwerven. Maar met betrekking tot individuen is er geen voorrecht. Ze ging daarom naar een notaris om haar nieuwe aanwinst legaal te maken. Zijn argumenten zijn "dat er geen enkele eigenaar is die al 5 miljard jaar bekend is".

Angeles Duran, 49, is niet van plan daar te stoppen. Het is dus van plan een belasting in te voeren voor iedereen die de zon gebruikt en de winst te verdelen tussen Spanje, humanitaire verenigingen en zijn welzijn


Bron: Yahoo.fr Nieuws

http://fr.news.yahoo.com/55/20101129/to ... baed7.html
0 x
Lang leve de wetenschap GRATIS!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79294
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 29/11/10, 14:28

Verdomme en ik dacht van wel Madame Sun !!

Beeld

: Mrgreen: : Mrgreen:

Beeld

Eindelijk geen:

Beeld

:P :P

ps: ontroerd in humor
herhalingen: als je kopieert / plakt, gebruik dan de "Quote" -tag in plaats van de cursieve tekst, ik heb het bericht voor deze tijd aangepast.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 29/11/10, 15:45

Om eigenaar te zijn, moet u bezit nemen en verwarm gratis op 6000 ° C !!
En er is geen discussie, met aerialcastor, de hitte is stralend op 99,999999999%, en hij zou het in zijn kamer moeten zetten !! !!!
0 x
cheval
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 21
Inschrijving: 23/09/10, 16:16




par cheval » 29/11/10, 16:58

De muren van de kamer moeten in wolfraamcarbide zijn !!! lol : Mrgreen: : Cheesy:
0 x
Lang leve de wetenschap GRATIS!
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 29/11/10, 17:08

Het is niet erg scherp! Ze moet weten dat gebruik de wet is. En wat betreft het recht om de zon te 'gebruiken', het zou de wereld ertegen hebben! Ze moet ook weten dat niet alle rechtsstelsels volgens dezelfde regels werken. Sommigen zijn nog steeds veel meer geïnspireerd dan de onze over het 'heilige!' Zoals animistische samenlevingen. Ik weet ook niet zeker of de boeddhisten dit dictaat zouden accepteren.

Het zal hem dus verschillende levens en een leger van advocaten kosten om zijn zaak te verdedigen, zodat alle juristen van de wereld het eens kunnen worden op basis van "vergelijkend recht". ...> geïnitieerd door Montesquieu. Ze had het ook niet moeten lezen "The Spirit of Laws" van dezelfde auteur ...

Als ze dit eenmaal heeft bereikt, zullen er nog vele andere onmogelijkheden zijn, zoals dat ze zou moeten bewijzen dat het Terran-rechtssysteem 'zegeviert' boven dat van andere planeten ... We kunnen tenslotte niet met absolute zekerheid zeggen dat er zijn geen andere vormen van leven die meer geëvolueerd zijn dan de onze, aangezien we, als we dit soort initiatieven geloven (zoals sommige andere), zelfs een nogal retrograde soort zouden zijn.

Ten slotte, omdat de wet die het gebruikt op de Bijbel is gebaseerd, had het moeten beginnen met de definitie van de paus, die onlangs over Israël zei: "Je kunt niet op de Bijbel vertrouwen om een ​​kolonisatiebeleid te rechtvaardigen".
Dernière édition par Obamot de 29 / 11 / 10, 17: 13, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79294
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 29/11/10, 17:11

Denk je dat ze koninklijkheden zal eisen van de nakomelingen van de Inca's? : Mrgreen:

Ik blijf in het humoristische, want anders irriteert dit onderwerp me ... vooral als 'gerechtigheid' het ooit een reden geeft ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 29/11/10, 17:16

Het is niet morgen de dag ervoor, we kunnen rustig slapen ... "het Spaanse rechtssysteem prevaleert niet boven alle andere".

En ik betwijfel of een "lokale notaris" voldoende is om zijn doel te bereiken ... Het is een publiciteitsstunt ...

Is er geen advocaat die in beroep gaat? Aangezien er geen jurisprudentie is, zou het gemakkelijk zijn om de beslissing van de notaris ongeldig te maken door de afwezigheid van"Een redelijke tijd" gepland om dit te doen ...

Et "Een redelijke tijd" hoeveel is de tijdschaal van de zon: 100 jaar? 000 miljoen jaar? : Mrgreen:
0 x
Le_Gaulois
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 15/11/10, 10:23




par Le_Gaulois » 29/11/10, 17:24

dedeleco schreef:Om eigenaar te zijn, moet u bezit nemen en verwarm gratis op 6000 ° C !!
En er is geen discussie, met aerialcastor, de hitte is stralend op 99,999999999%, en hij zou het in zijn kamer moeten zetten !! !!!


Het belooft hele hete nachten ... : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 29/11/10, 18:35

De Vlamingen spreken van het gaan verkennen van de zon. Slim, ze besloten er 's nachts heen te gaan (geen idioten, jongens). Zal zij daar zijn om haar rechten te verdedigen ???? : Mrgreen:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 29/11/10, 19:44

Dit is een idee dat we vinden in "Le petit prince" van St Exupéry in veel mooier ....

HOOFDSTUK XIII
De vierde planeet was die van de zakenman. De man had het zo druk dat hij niet eens opkeek toen de kleine prins arriveerde.
De kleine prins
- Goedemorgen, zei de laatste. Je sigaret is uit.
- Drie en twee zijn vijf. Vijf en zeven twaalf. Twaalf en drie vijftien. Hallo. Vijftien en zevenentwintig. Tweeëntwintig en zes achtentwintig. Geen tijd om hem weer aan te zetten. Zesentwintig en vijfendertig. Oef! Het is dus vijfhonderd één miljoen zeshonderd tweeëntwintig duizend zevenhonderd eenendertig.
-Vijf honderd miljoen van wat?
- eh? Ben je er nog? Vijfhonderd en een miljoen ... Ik weet het niet meer ... Ik heb zoveel werk! Ik meen het, ik heb geen plezier met onzin! Twee en vijf zeven ...
- Vijfhonderd miljoen daarvan herhaalde de kleine prins die nooit in zijn leven een vraag had opgegeven, als hij die eenmaal had gesteld.
De zakenman keek op:
-In de vierenvijftig jaar dat ik op deze planeet heb geleefd, ben ik slechts drie keer gestoord. de eerste keer was het, tweeëntwintig jaar geleden, door een chafer die was gevallen waar God weet waar. Het maakte een verschrikkelijk geluid en ik maakte vier fouten in één toevoeging. de tweede keer was het elf jaar geleden met een reuma-aanval. Ik meen het. de derde keer ... hier is het! Dus ik zei vijfhonderdeen miljoen ...
Miljoenen van wat?
De zakenman begreep dat er geen hoop op vrede was:
-Miljoenen van deze kleine dingen die we soms in de lucht zien.
-Vliegen?
- Nee, kleine dingen die schijnen.
Bijen?
- Nee. Kleine gouden dingen die idlers doen dromen. Maar ik meen het, ik! Ik heb geen tijd om te dagdromen.
- Oh! sterren?
- Dat klopt. Sterren.
- En wat doe je met de vijfhonderd miljoen sterren?
- Vijfhonderd één miljoen zeshonderd tweeëntwintig duizend zevenhonderd eenendertig. Ik ben een serieuze man, ik ben precies.
- En wat doe je met deze sterren?
- Wat moet ik ermee?
- Ja.
-Niets. Ik heb ze.
- Heb je de sterren?
- Ja.
- Maar ik heb al een koning gezien die ...
-Koningen zijn niet de eigenaar. Ze "heersen" over. Het is heel anders.
- En wat is het nut van het bezitten van de sterren?
- Ik gebruik het om rijk te zijn.
- En wat is het nut van rijk zijn?
- Om andere sterren te kopen, als iemand ze vindt.
Die, zei de kleine prins tegen zichzelf, hij redeneert een beetje zoals mijn dronkaard.
Hij stelde echter nog steeds vragen:
- Hoe kun je de sterren bezitten?
Wie zijn zij? antwoordde chagrijnig, de zakenman.
- Ik weet het niet. Niemand.
- Dus ze zijn van mij, omdat ik er eerst aan dacht.
Is dat genoeg?
- Natuurlijk. Wanneer je een diament vindt dat van niemand is, is het van jou. Als je een eiland vindt dat van niemand is, is het van jou. Als je voor het eerst een idee hebt, patenteer je het: het is van jou. En ik bezit de sterren, omdat niemand vóór mij ooit heeft gedacht ze te bezitten.
"Het is waar," zei de kleine prins. En wat doe je ermee?
- Ik beheer ze. Ik tel ze en ik vertel ze, zei de zakenman. Het is moeilijk. Maar ik ben een serieuze man!
De kleine prins was nog niet tevreden.
- Als ik een sjaal heb, kan ik hem om mijn nek doen en wegnemen. Ik, als ik een bloem heb, kan ik mijn bloem plukken en meenemen. Maar je kunt de sterren niet kiezen!
- Nee, maar ik kan ze op de bank zetten.
- Wat betekent dat?
- Het betekent dat ik op een klein papier het aantal van mijn sterren schrijf. En dan leg ik dit papier in een la.
- En dat is het?
- Het is genoeg!
Het is grappig, dacht de kleine prins. Het is vrij poëtisch. Maar het is niet erg serieus.
De kleine prins had heel andere ideeën over serieuze zaken dan de ideeën van volwassenen.
- Ik, zei hij weer, ik heb een bloem die ik elke dag water geef. Ik heb drie vulkanen die ik elke week veeg. Omdat ik ook de uitgestorven veeg. Je weet maar nooit. Het is nuttig voor mijn vulkanen, en het is ook nuttig voor mijn bloem, dat ik ze bezit. Maar je bent niet nuttig voor de sterren ...
De zakenman opende zijn mond maar vond niets om te antwoorden en de kleine prins vertrok.
De volwassenen zijn beslist heel buitengewoon, zei hij tegen zichzelf tijdens zijn reis.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 143-gasten