Econologie is geen Econologie

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Econologie is geen Econologie




par Christophe » 29/10/10, 11:14

Een zoveelste keer werd ik gecontacteerd door iemand die verrast was om 2 sites te vinden: Econologie en Econologie... deze dacht zelfs dat zij degenen waren die ons voorgingen.

Dus ik wilde de zaken een beetje ophelderen: Econologie is geen Econologie, we hebben er geen band mee en we waren er eerder! Econology is ontstaan ​​lang na Econologie.

Veel mensen denken dat we hetzelfde bedrijf zijn (het is een praktijk die niet ongewoon is op internet), maar dat is helemaal niet waar.

Ecologie is een puur commercieel bedrijf die niets te maken heeft met ons of met de Econological winkel.

Econology handelt uitsluitend.
Wij doen gratis informatie en handel.

Ze kunnen daarom worden beschouwd als plagiaat die misbruik maakt van de bekendheid op het net en de verwijzingen naar Econologie om producten te verkopen die veel duurder zijn dan de onze.

Degenen die webmaster zijn, kennen het werk dat het is om een ​​kwaliteitsreferentie op te zetten en geloofwaardigheid op het net te hebben... Ze nemen ook regelmatig informatie van ons op.

Dus als u aarzelt om een ​​product te kiezen dat in de catalogus van de 2 winkels zou staan, kies dan alstublieft niet de plagiaat...

Zie ook: https://www.econologie.com/forums/les-autres ... t2347.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 29/10/10, 11:53

Er zijn ook de toeschouwers van TF1 ... De idioten thuis voor wie je op je hoede moet zijn ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 29/10/10, 12:23

Pfff Macro, het is hier geen humoristisch onderwerp : Mrgreen:

Bovendien had je het al naar ons gemaakt!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 29/10/10, 12:59

Oh daar Christophe,

Ik ging net naar hun winkel: in directe concurrentie met de jouwe...

En kopieer je naam :?

er zijn er die het niet erg vinden! :|
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 29/10/10, 13:18

Met mijn naam? Kun je het alsjeblieft uitleggen? :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 29/10/10, 14:04

dit is grof plagiaat

econologie is bijna een algemene naam geworden ... bovendien zal het met de y aan het einde moeilijk zijn om ze te verbieden deze naam te gebruiken

dit onderwerp zal dingen duidelijk maken voor degenen die het lezen ... maar het zal snel vergeten worden

het zou nodig zijn om informatieve berichten heel duidelijk en duidelijk zichtbaar te plaatsen ... niet noodzakelijkerwijs agressief van het soort pas op voor de kopieermachine econology.fr

maar eerder: de forum econologie bestaat sinds 19xx en econology.fr, dat niets met ons te maken heeft, werd opgericht in 2010
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15992
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5188




par Remundo » 29/10/10, 15:09

Christophe schreef:Met mijn naam? Kun je het alsjeblieft uitleggen? :schok:

De naam van uw forum en je winkel : Idee:

Maar weet je dat vanuit juridisch oogpunt auteursrechten, aangezien
1) u kunt de eerdere naam van uw winkel bewijzen,
2) de andere winkel draagt ​​een naam die duidelijk en bewust verwarring veroorzaakt met de uwe voor commerciële doeleinden en daarnaast competitief...

je kunt proberen ze hun naam te laten veranderen... als je van procedures houdt. Omdat zij van hun kant kunnen beweren dat het een veel voorkomende naam is (maar naar mijn mening ook niet echt gebruikelijk) die ze hebben verengelst... : Cheesy:
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 29/10/10, 15:46

chatelot16 schreef:maar eerder: de forum econologie bestaat sinds 19xx en econology.fr, dat niets met ons te maken heeft, werd opgericht in 2010


Nee, geen 19xx voor ons...en ze zijn ouder dan 2010. Doe gewoon een whois op de domeinnamen: 03/2002 tegen 07/2006...hé, ja, ze geeuwen al plagiaat...

Maar dat neemt niet weg dat ze al jaren profiteren van de bekendheid van onze site...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6458
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 29/10/10, 15:51

U hoeft alleen maar een banneradvertentie op de startpagina te plaatsen in petand rood. En aangezien deze pagina heel vaak wordt geraadpleegd, zullen degenen die daarheen willen gaan hier terecht...
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 29/10/10, 16:19

Natuurlijk bent u in een betere positie dan ik om de exacte data te weten!

Ik heb 2010 geplaatst omdat ik op hun site een copyrignt 2010 zag ... en ik was een beetje optimistisch door 19xx te plaatsen

https://www.econologie.com/shop/qui-sommes-nous.html#qui
1. WIE ZIJN WIJ EN WAAROM DEZE WINKEL?

De site econologie.com (online sinds 2003) en de econological store (online sinds 2006) zijn gemaakt door Christine J. en Christophe M

het is in ieder geval op deze pagina dat we iets over deze econologie moeten zeggen

je zegt dat hun domeinnaam uit 2006 dateert: dus precies hetzelfde jaar als het begin van de econology store!

de creatie van de domeinnaam is niet noodzakelijkerwijs het begin van de activiteit! het is mogelijk dat iemand onmiddellijk de interesse van een econologiewinkel opmerkte en naburige domeinnamen aanmaakte om ze later te gebruiken of zelfs te verkopen!

wanneer begon de activiteit van de econologiewinkel echt?

wat informatie op wikipedia kan ook geen kwaad! Ik zal eens kijken wat er al is.
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 278-gasten