Yack warmtepomp, aanpassing?

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13707
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1521
Neem contact op met:

Re: Yack warmtepomp, afstelling?




par izentrop » 09/10/20, 09:45

sicetaitsimple schreef:
izentrop schreef:In het keukengedeelte is een radiator verwijderd. Hij vond zijn nieuwe plek en werd vervolgens bedekt door een lariksbekleding ... noch gezien, noch bekend ... behalve de rode pijl die de thermostaat aangeeft.
Verrassend! Is de bekleding "gesloten" of is er nog convectie via openingen onder en boven?
De planken zijn niet samengevoegd en zijn aan de onder- en bovenkant open.
Ik heb een bekisting gemaakt met een klamp tussen de radiatoren, één bovenaan en één onderaan, twee zijplanken die onderaan op de plint rusten en bovenaan vastgezet worden met 2 schroeven. het geheel steekt 7 cm uit vanaf de resterende bekleding. Gemakkelijk te verwijderen voor elk onderhoud

Geen zorgen, de warmte wordt goed verdeeld. Daarnaast gebruik ik de thermische inertie van de dikke wand die geen continuïteit heeft met de vloer.
0 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2214
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 506

Re: Yack warmtepomp, afstelling?




par phil59 » 11/10/20, 10:26

Verdomme, het is naar beneden ... inspecteer I / U-bericht ...

Ik zal moeten zoeken naar "wat betekent dat"!

Zou ze haar configuratie verloren hebben? Het gebeurde vanmorgen, zijn stroomonderbreker was gesprongen (goed, gemakkelijk te doen, deze).

Ik heb de lamp op de linky gericht, om er vraagtekens bij te zetten: "vermogen" max afgenomen de voorgaande uren, net boven 5 kVA.

Er was alleen de zoe die geladen was op 2 kW, de pomp, en in "intermitterend", koelkast, vriezer, doos, etc., en we waren nog niet op, dus niet veel anders, misschien een beetje de vaatwasser, maar deze is rechtstreeks aangesloten op heet water ...

Dus we zullen de onderzoeken starten! (snij het sap al af en wacht 30 minuten-1 uur voordat je het weer inschakelt, en zelfs bioscoop, en geen toegang tot de configuratie) ...
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2214
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 506

Re: Yack warmtepomp, afstelling?




par phil59 » 17/10/20, 10:04

Ik ben er nog niet in geslaagd om de pomp te repareren, heb niet veel tijd gehad, en de weinige tijd die ik had was het repareren van mijn pc die ik liet vallen, van mijn lengte, maar op de bank. ... De SSD kreeg a priori een klap, maar door de strijd slaagde ik erin om hem nieuw leven in te blazen ...

Ik heb mijn pot die deze WE zou moeten uitgeven die de pompen veel beter kent dan ik, het is de eerste die ik aanraak ...

Als ik op het moederbord niet kan vinden hoe te starten en te stoppen, denk ik dat ik een klep aan de uitlaat van de kleine buffertank van de pomp zou plaatsen, zodat de pomp zichzelf inschakelt, zelfs als het te koud is , Dat geldt ook voor conso, en het laat het in dienst en voorkomt dat het "bevriest" ...
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2214
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 506

Re: Yack warmtepomp, afstelling?




par phil59 » 17/10/20, 19:30

Nou, de stroomvoorziening is defect. Dus niets te voeden met de externe groep.

Ik zal het moeten testen, alles smeltbaar is goed ... geen opgeblazen flat ...
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2214
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 506

Re: Yack warmtepomp, afstelling?




par phil59 » 01/11/20, 19:36

Ik heb de voedingskaart veranderd en nog steeds niets.

Ik moet nog de andere kaarten wisselen, we zullen zien wat er gebeurt.
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 309-gasten