Pellets en houtpellets: welke toekomst voor de prijs?

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 08/10/12, 20:26

hier hebben we het over pelet

voor zout en dioxine is het voorbij
https://www.econologie.com/forums/post241916.html#241916
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 08/10/12, 23:29

: Cheesy: ahaha Chatelot haalde de tweede graad niet! (mdr) Râaah de blindheid!

https://www.econologie.com/forums/post241933.html#241933

Chatelot: Ik weet dat je niet van me houdt, je laat me het genoeg voelen: maar voordat je je vriend verdedigt, kun je beter de kernen analyseren die hij vertelt!

https://www.econologie.com/forums/post241942.html#241943

En nu, wie zei dat liever ...?

ahahahaha

: Mrgreen: : Cheesy:
0 x
roy1361
x 17




par roy1361 » 09/10/12, 21:27

dedeleco schreef:De zomerzon droogt de stammen zeer goed, beter dan oude pellets die vocht uit de omringende lucht hebben opgenomen.


Nee, maar toegewijd, het is niet mogelijk !!! Heb je avondlessen genomen om zo dom te zijn, of wat ??

Denk je echt dat we de pellet opslaan zodat deze vocht pompt en vervolgens in de zon verspreidt om hem te drogen ?????

En waarom het niet in hooibergen stoppen, zoals hooi destijds.

ouinnnnn ....
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 09/10/12, 22:14

In het rijke Zwitserland misschien, maar in Frankrijk houden degenen die niet investeren in een zeer duur waterdicht systeem, of die geen plaats hebben, de pellets zo goed als ze kunnen, zoals de stammen, zoals een van mijn zonen, met kleine pelletkachels, ter vervanging van het gas in de tank, die in nood te duur is geworden !!

En ik reageerde niet met deze woordenschat, niet erg Zwitsers:

zo dom zijn
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 10/10/12, 09:53

En hop, het is uitgeschakeld ...

September. De regen Eerste schooldag. Hookery van het hof van recitatie ... Dit is wie de mooie zal kussen ... Yuck, ze is lelijk de grote ... Ik, hij is een politieagent mijn vader, dan ...

Chao.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 10/10/12, 10:02

dedeleco schreef:In het rijke Zwitserland misschien, maar in Frankrijk houden degenen die niet investeren in een zeer duur waterdicht systeem, of die niet de plaats hebben, de pellets zo goed mogelijk, zoals de stammen,


In Frankrijk heeft de overgrote meerderheid:

- een silo voor bulk; in een set voor ongeveer 2 000 euro; of zelfgebouwd zoals ik en vele anderen (met ongeveer 500 euro aan materiaal; de foto's staan ​​hier op forum)

- werkt met zakken die waterdicht zijn totdat ze worden geopend; en mensen openen normaal gesproken de zakken als dat nodig is, al was het maar om de zakken gestapeld te houden en de ruimte optimaal te benutten ...

Laten we stoppen systematisch Franse mensen voor idioten te nemen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 10/10/12, 11:52

Did67 schreef:En hop, het is uitgeschakeld ...

September. De regen Eerste schooldag. Hookery van het hof van recitatie ... Dit is wie de mooie zal kussen ... Yuck, ze is lelijk de grote ... Ik, hij is een politieagent mijn vader, dan ...

Chao.

Ach ja, alleen aan het begin van het schooljaar? Bij hem is het het hele jaar door (wanneer hij niet op "vakantie" is : Lol: )

Aaaaah Dedeleco en zijn syllogismen : Arrowd: : Arrowd: : Arrowd:
- "Je woont op zo'n plek, dus je bent rijk»

dedeleco schreef:rijk misschien, maar in Frankrijk

Waar is Cannes al? Aan de Franse Rivièra Is het niet de Franse Lichtenstein, waar Dedeleco zijn bankrekening heeft? : Mrgreen: : Cheesy:

Hier zijn er mensen die tarwe hebben, maar de meesten van hen werken heel hard! Kom en maak een ritje met je mountainbike en hij zal het zien "Terwijl we het rustig aan doen ..." : Mrgreen: : Cheesy: hier is er geen derde helft na zijn dagelijkse partijtje petanque ...! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
ludo_76
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 06/02/10, 23:20
Plaats: Seine Maritime




par ludo_76 » 30/10/12, 17:56

Hier (Le Houlme 76770)
we zijn op 249 € het palet (65sacs) van BURpellet of 259 € het palet van BIOpellet
0 x
Avatar de l'utilisateur
sospoeleagranules
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 22/09/13, 18:22
Plaats: Clermont




par sospoeleagranules » 25/09/13, 06:49

Hallo allemaal, ter informatie, ik probeer alle prijzen van leveranciers van korrels uit Frankrijk te vermelden.

Beantwoord de volgende vragen als je me wilt helpen:

- Naam van de leverancier:
- postcode:
- De prijs per ton korrels:
- Korrels in zak of in bulk? :
- Type korrels en merk:
- Bestelde hoeveelheid:
- Datum van aankoop:
- Prijs van korrels:
- Levering inbegrepen in de prijs? :
- Bezorgprijs:
- Commentaar:

Ik voeg uw tarief toe aan ons bestand (er worden al meer dan 350-leveranciers vermeld).

Uiteindelijk hoop ik elk kwartaal een inventaris te kunnen maken om de arme consumenten te helpen bij het vinden van de goedkoopste leveranciers.



Link naar de lijst ICI
0 x
EricN418
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 27/09/13, 17:52




par EricN418 » 03/10/13, 14:22

Prijzen veranderen niet enorm, aan de andere kant neemt staatssteun toe.
Zoveel over de belastingen en de belastingen die ze ons bombarderen, over de isolatie van duurzame energie en anderen, ze zijn erg aanwezig.
Ik adviseer u deze site om alle hulp te vinden voor het financieren van werk voseconomiesdenergie.fr

Tussen de renovatiepremie, de energiepremies, heffingskortingen en dergelijke is er genoeg te doen.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 196-gasten