Pelletketel die uit gaat ...

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
Avatar de l'utilisateur
Juju64
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 20
Inschrijving: 24/04/20, 09:31
Plaats: IDF
x 4

Re: Pelletketel die uit gaat ...




par Juju64 » 25/04/20, 15:48

Christophe schreef:Is het wanneer u de deur opent of wanneer u de lichten inschakelt dat deze dooft?

TL-buizen kunnen de ontstekingsmotor ernstig verstoren: ik heb het specifieke geval in mijn kelder, de kleine afzuigventilator snijdt 1 2 seconden bij ontsteking ...

Verkeerd gedimensioneerde elektrische installatie? : Roll: Wees echter voorzichtig met het risico op brand, want het is nog steeds vreemd.
0 x
:pijl: : Cheesy: : Arrowl:
Avatar de l'utilisateur
Juju64
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 20
Inschrijving: 24/04/20, 09:31
Plaats: IDF
x 4

Re: Pelletketel die uit gaat ...




par Juju64 » 25/04/20, 15:51

Phil532140 schreef:Bonjour à tous
Dus voor info is het een stuk glaswol (of iets dat er zo uitziet ;-) die de ketel omringt die bij de luchtinlaat hing en die bewoog toen ik de kamer binnenkwam en die vervolgens de luchtinlaat ... De vlam moet dan uitgaan :onheil: ... Geen problemen meer omdat ik de isolatie correct opnieuw heb aangebracht ... Nou, hierdoor kon ik de neonlichten voor LED-buizen vervangen ;-)
Allemaal bedankt ...

Off-topic
De monteur heeft de dynamo, de deur, het stuur en de antenne vervangen vanwege een HS-accuprobleem.
1 x
:pijl: : Cheesy: : Arrowl:

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 349-gasten