Kunt u mij helpen kiezen mijn houtkachel?

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
vieupréau1
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 07/03/11, 20:18




par vieupréau1 » 09/03/11, 15:06

Dédéleco, we zijn u dankbaar dat u zo snel en zo precies heeft gereageerd


Wij danken u, sorry
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 09/03/11, 15:25

Ik ben niet agressief, maar ik zie feiten, vooral wanneer we herhaaldelijk verkopen zien aan mensen die niet genoeg leren, doelwitten van uitgebreid marktonderzoek, studeren om ze goedkope verschijningen te verkopen die vol met gebreken verbergen !!

Dit soort kopers legt uit waarom we veel matrassen vinden die doodgaan in 2- of 3-gebruik !!
https://www.econologie.com/forums/reparer-un ... 10561.html

Ook waarom we gevaarlijke drugs hebben voorgeschreven sinds 33 jaar, als het medicijn om af te vallen zonder moe te worden om te oefenen, maar met duizenden doden die goed zijn verborgen, om de epidemie van obesitas te bestrijden die nog steeds te wijten is aan dit type aankoop van goedkoop junkfood in grote hoeveelheden.

Bedankt Frachon die de moed had om dit criminele schandaal te onthullen !!!
Dernière édition par dedeleco de 11 / 03 / 11, 14: 28, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 09/03/11, 16:18

dedeleco schreef: Ik heb daar niets te doen !! !!



Chiche?

PS: De mensen die de gang van zaken echt hebben veranderd zijn meestal van een verwarrende bescheidenheid ... Zij.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 09/03/11, 18:53

De "ifs" van de conditionele in een zin zijn gemaakt om de zinnen te zien en hun betekenis volledig te veranderen, en om de takken op did67 blijkbaar niet te zien !!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 09/03/11, 19:03

Heeft en wil je handschoenen?

Beeld

Je zou alle 2 dit onderwerp kunnen noemen ...

ps: dede Ik heb je bericht over TF1 verwijderd, je moet gewoon JOUW onderwerp doen ... over commerciële oplichting ...
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 11/03/11, 14:34

Franse vervaardiging

Ik geloof het niet, onmogelijk voor deze prijs, zoals de Franse Decathlon-fietsen die ik kocht, met alle Chinezen en een paar montages in Frankrijk!
Bekijk tv-rapporten waarin dit mogelijk legaal wordt uitgelegd!

Lees voor flamme vert deze beoordelingen:
http://www.actu-environnement.com/ae/ne ... _9557.php4
De 5-ster is de enige die is toegestaan ​​in 2015 !!

http://forums.futura-sciences.com/habit ... -vent.html
Ik ben het niet die schrijft:
Lange tijd geloof ik niet meer in de marketinggod.
Green Flame het is gewoon een reclamestick om te verkopen. Het is net als Intel binnenin. De bouwer betaalt om te ondertekenen (voor al zijn apparaten zijn ze shitty of niet). In ruil daarvoor heeft hij het recht om de stok op zijn producten te plakken. Het garandeert helemaal niets. Dit is de certificering die de prestaties garandeert. Korte RAF

Er zal altijd wel gek zijn met een mega superkrachtige kachel en een opbrengst van de dood en uiteindelijk zal hout doordrenkt worden. Hoe zit het met de prestaties?
De output is meestal een kwestie van educatie, het apparaat komt daarna.
Voor infomration heb ik een bakstenen PDM gemaakt door Marcus Flynn, de afmetingen van dit type kachel duiden op de beste opbrengsten in de wereld, hoewel ik er mooi uitzie. Ik zie de sticker niet ...


Omdat veel mensen niet veel weten over de techniek (gezien de grote inspanningen die vereist zijn), zijn de wetenschappelijke studies van de industriëlen over de motivaties van de klanten geoptimaliseerd om alles te verkopen zonder geldige informatie die met vertrouwen waard is Toegestaan ​​bij wet !!

Vergelijk de warmtewisselaars van gasketels die fijn verdeeld zijn en die van kachels met grote doorgang (dus slechte prestaties), en vraag waarom we geen goede warmtewisselaars vinden op de kachels (fijn verdeelde en reinigende auto) voor een fatsoenlijke prijs!

Dit zal worden gedaan in 10 of 20 jaar ???
Je moet een pelletkachel kopen om een ​​betere warmtewisselaar te hebben !!

De officiële website:
http://www.flammeverte.org/
is opmerkelijk door het totale informatievacuüm, typisch voor commerciële labels!
0 x
vieupréau1
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 07/03/11, 20:18




par vieupréau1 » 11/03/11, 19:23

AH AH de oude truc op tienkamp. weet dat het de enigen zijn die hun fietsen in Frankrijk ontwerpen en deze in ieder geval in Europa produceren. Lapierre, een grote Franse fabrikant, doet alles in China. Oh ja, er is nog een Fransman die in Frankrijk maakt, het is Micmo .. en sorry voor jou dat ze in de supermarkt verkopen ..
De grote theorie van de samenzwering van de grote (willekeurig Mac Donald, Microsoft, Decathlon ...) tegen de kleine (willekeurig Dédéleco) is goed voor degenen die de revoltounette markeren (ja van het woord marketing en het woord revolt voor de tweede) en die de gelegenheid nemen om dezelfde producten (of nog erger) 3,4,5 of duurdere tijden te verkopen aan duiven (je ziet dat je niet agressief bent) die zich gewaardeerd voelen om zich uniek te voelen: het is marketing voor de rebellounets van de grote consument.
In de computer (zoals in de wasserij overigens) weten we dat we dezelfde producten met dezelfde technische kenmerken verkopen tegen zeer variabele prijzen (één tot drie keer), zodat degenen die de slag slaan, voel me superieur in het denken dat ze beter zijn.
En jij, die je beroemt om de bodem der dingen te kennen, heeft je nooit gevraagd hoe je ertoe gebracht wordt om zulke dingen te denken aan de rapporten waar je naar kijkt? Denk je dat jij de enige grote geestelijke in Frankrijk bent? Je ontvangt heel goed de boodschap die onvermoeibaar door alle media wordt overgebracht: ALLES GOED!
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 11/03/11, 21:49

Gezien de prijzen die de fietsen die op Décathlon werden gekocht in rekening brachten, werden ze gemarkeerd als geassembleerd in Frankrijk, zeker ook ontworpen, maar de componenten waren duidelijk Aziatisch, behalve de banden !!

Uw kachel zoals deze prijs met lage lonen, zelfs in Europa !!
Ik ben niet degene die de verdwijningen bedenkt van fabrieken die in Azië zijn verhuisd !!
Gezien de verschillen in lonen profiteren we allemaal zonder uitzondering van de onderbetaalde lonen van al deze landen!

Ik wens dat je gelukkig bent, en geen ernstige gebreken in je nieuwe huis hebt, gezien je blinde vertrouwen!

In de informatica is er bijna niets niet-Aziatisch voor alles met een hoge werkdruk en microprocessors zijn niet allemaal vergelijkbaar met dezelfde snelheid, volledig meetbaar en prijs!

Aan de andere kant vond ik tijdens mijn vastgoedtransacties op 44-jaren herhaaldelijk mooie fouten en bedrog die niets met televisie te maken hebben, maar met het feit dat de wettelijke sancties te zwak zijn, te traag vergeleken met de gestolen met straffeloosheid, aan mensen zoals jij te vertrouwen, en de TV bevestigt alleen maar, dat het slechter had kunnen zijn !!

Voor verwarming is het gemakkelijk om oplichterij te zien, terwijl je een huis bouwt op 1000m hoogte met verwarming CAP of falende elektrische boiler, zonder van tevoren in de prijs een goed ontworpen verwarming te voorspellen, waardoor je denkt dat omdat het goed is geïsoleerd (bid dat er geen defecten zijn in de isolatie) verwarming is te verwaarlozen en kost niets!

Via een architect werd ik jaren later een onherstelbare PAC 3 verkocht, omdat er meer gebouwd werd zonder mij te informeren !! Deze mooie oplichting is niet op tv !!
En dit soort oplichting gaat eindeloos door, gezien de onmogelijkheid om verborgen informatie te verkrijgen !!

Ook ben ik achterdochtig en heb ik bij elke onroerendgoedtransactie een marge van 30% en meer om niet vast te zitten en geen manier om te overleven.
Ik wens je geen fouten, waardoor je spijt hebt dat je deze prettige veiligheidsmarge niet hebt, die ik altijd had, en die me in staat stelde om ernstige problemen te vermijden en mezelf te vinden zonder behuizing !!

Veel succes.
0 x
vieupréau1
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 07/03/11, 20:18




par vieupréau1 » 13/03/11, 02:32

Sorry, niet iedereen is een expertisoloog zoals jij (expert in expertise). ook niet iedereen heeft 50 euro opzij gezet. Ik hoor je al "ach, in dit geval hoef je je niet te verbazen over ... (laat van daaruit je fantasieën de vrije loop).
En, natuurlijk, als iedereen zoals jij reageert, zou er geen verhuizing plaatsvinden in China ... omdat er simpelweg geen bedrijven zouden zijn. Hoeveel mensen hebben geld opzij zoals jij ... nou niet veel mensen ... al mensen die 4-huizen hebben ...

En je gas, je erg dure gas dat uit Oekraïne (of Rusland) komt ... je denkt dat de Oekraïners van 5-jaren die het exploiteren je dankbaar zijn ... nou ja, omdat dankzij jou ze eten en gebruik het gas in plaats van zelf te prostitueren ... en ik denk dat je geweldige speeches over de onderbetaalde werklieden, ze hen in grote avonden rond het vuur vertellen (een fornuis niet groene flemma, zonder warmtewisselaar, en gna gnagna).
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113




par Oli 80 » 30/11/12, 22:23

Goedenavond, hier is een link met verschillende soorten houtkachels
http://www.devisvert.com/infoBois.php

het herinnert me eraan dat ik iemand een bediende open haard of kachel zag met alle accessoires, schop, borstel, pook, tang, het lichaam van de bediende is een handmatige luchtpomp van het type voor die blaas banden en andere springkussens op

met deze bediende was er een buis om de lucht door het trekgat de kachel in te sturen, de cilinder had een vrij grote diameter 40 tot 50 cm, de buis dun genoeg om de druk te verhogen om te ventileren of het vuur opnieuw te starten
0 x

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 526-gasten