Ideale verwarming ...

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
Bardal
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 509
Inschrijving: 01/07/16, 10:41
Plaats: En 56 45
x 198

Re: Ideale verwarming ...




par Bardal » 26/05/18, 19:30

duplicaat
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13689
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1515
Neem contact op met:

Re: Ideale verwarming ...




par izentrop » 26/05/18, 21:21

Een duplicaat kan eenvoudig worden verwijderd. Bewerk gewoon uw laatste bericht opnieuw en vink "Dit bericht permanent verwijderen (het kan niet worden hersteld)" aan in de opties onder de editor.

Wat betreft oliegestookte condensatieketels is het belastingvoordeel teruggebracht tot 15% en zijn er nog maar 2 of 3 in aanmerking komende modellen over, waarvan de prijs niet langer concurrerend is met de Pac (volgens een vertegenwoordiger).
0 x
Urok
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 11/04/11, 22:54
x 4

Re: Ideale verwarming ...




par Urok » 27/05/18, 07:57

subsidiaire vraag;
Ik twijfel nog tussen het zelfstandig verwarmen van mijn aanbouw (warmtepomp of pelletkachel) of aansluiten op het bestaande verwarmingsnet van mijn woning (condenserend gas). Als ik voor de eerste oplossing kies, kan ik dan profiteren van de verschillende hulpmiddelen?
Om je voor te lezen ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Re: Ideale verwarming ...




par thibr » 27/05/18, 08:45

ken je hem forum ?
http://www.forumveranda.fr/
Heeft u misschien meer informatie over de administratieve kant?
Dit is een onderwerp waar ik onderzoek naar begin te doen
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Ideale verwarming ...




par chatelot16 » 27/05/18, 10:02

je vergeet de grootte van de bestaande woning op te geven... als deze groot genoeg is, is de kans groot dat de bestaande ketel voldoende is om de extra 60m2 te verwarmen

deze uitbreiding wordt aan de woning gelijmd zodat er een bepaald muuroppervlak ontstaat dat geen thermisch verlies meer zal hebben aangezien het ook aan de andere kant verwarmd wordt

het vermogen om een ​​huis te verwarmen is niet precies afhankelijk van het woonoppervlak, maar ook van het muuroppervlak, waardoor het vermogen minder toeneemt dan het vloeroppervlak
1 x
Urok
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 11/04/11, 22:54
x 4

Re: Ideale verwarming ...




par Urok » 29/05/18, 21:30

chatelot16 schreef:je vergeet de grootte van de bestaande woning op te geven... als deze groot genoeg is, is de kans groot dat de bestaande ketel voldoende is om de extra 60m2 te verwarmen

ja natuurlijk is mijn ketel geschikt om de uitbouw te verwarmen, dat is een andere mogelijkheid. Maar dat was mijn vraag: is het beter om de uitbreiding volledig zelfstandig te behandelen of te integreren? Opnieuw wetende dat het gebouw volledig autonoom zal zijn: ik zal uiteindelijk twee heel verschillende gebouwen hebben. Juist het aspect staatssteun kan helpen bij de keuze... Ik moet de link bestuderen die Thibr mij gaf.
Om je voor te lezen ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 342 gasten